Lupta rușinoasă 2!

259 11 0
                                    

    Păi mă pregătesc pentru marea luptă. Imi aleg acesta costumație si plec catre masina

 Imi aleg acesta costumație si plec catre masina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Momentan cobor scările.
-Ăm... Waw! Alexandra unde pleci? Intreaba tatăl meu
-Ahh... Serios fix tu nu stii? Deci am un ton ,de parcă trebuia să-mi citească mintea.
- Nu!
-Pai am o luptă. Va fii tot sediul! Spun eu uimită de parcă nu stiam.
-Cu cine? Pe cine vrei sa faci de ras? A spus el râzând
-Aa ,simplu pe Jacob Miller! Si plec din casa.
-Offf! Alexandraaa! Striga după mine Dar eu sunt deja in masina.
După două ore... ora 8
-Bun doamnelor si domnilor! Astăzi vom avea o luptă mult dorita! Toata lumea urla si aplauda. În scenă Jacob Miller!! Lumea era in picioare si striga,urlau. Normal doar arata bine.
Si sa fim atenti! Vipera Ucigătoare!!!! Toata lumea sare in sus si urla din toți plămânii și se aud doar aplauze si fluierături.
Suntem fata in fata iar el își scoate tricoul, ma face sa ma uit putin dar dau ochii peste cap.
-Încerci să mă incurci? Intreb ironică
- Da,si merge! Spune el si avea dreptate,era zâmbetul ala pervers.
-Inainte sa începem! Ce mai face Esmeralda? Intreb accentuând ultimul cuvânt. Fata lui se schimba ,am reusit.
-Lupta incepe in 3,2,1 ! Staaaaaaarttttt!
Niciunul nu face nicio mișcare, de fapt el este încă în transa. Se avânta cu un picior dar anticipez mișcarea si trec pe sub el. După întind eu piciorul si ii dau o lovitură la coaste iar el se dezchilibreaza putin. Apoi încearcă să îmi de-a un pumn si il opresc apoi întorcând mana la spate si ii dau un picior în spate ,făcândul sa îngenunchează in fata mea. Il aplec jos si ma pun pe el cu fundul.
-3,2,1 Vipera Ucigătoare castigaaaaa! Striga omul si toti sar ,aplauda si urla.
Ma dau jos si plec spre vestiar unde ma întâlnesc cu fetele mele.
-Ai fost waw! Imi spune Medeia si ma îmbrățișează
-L-ai facut de rusine! Cine se pune cu Vipera?! Spune Talula si rade.
Bat palma cu ele si plec sa ma schimb

Talula roșu, Medeia roz si eu negru😊- Ma duc la masina, veniti?-Pai eu ma duc sa-mi iau de mâncare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Talula roșu, Medeia roz si eu negru😊
- Ma duc la masina, veniti?
-Pai eu ma duc sa-mi iau de mâncare. Spune Talula. Si dupa vin
-Eu vin cu tine ,dă-mi cheile de la masina trebuie sa ma dau cu glos si a ramas la tine. Medeia
Rad si ii dau cheile.
-Ai grija sa nu o zgârii...
-Pff!
Merg pe holul rece și cineva ma prinde de încheietura.
-Hei de unde stii de Esmeralda? Ma intreaba Derek
-Pai odată ce ati ajuns aici ,cunosc orice despre voi. Si incerc sa plec
-Stii Jacob putea sa castige...
-Ba nu puteam ,anticipează toate mișcările! Spune Jacob
-Hei! Salut cu un zâmbet inocent.
-Ai trisat!
-Tu ai fost cel dezbrăcat! Ma apar eu
-Și? Ti-a placut ce ai văzut? Spune el pervers
-Pai nu arăți rau,dar am văzut mai bine! Spun la rândul meu pervers si plec intorcandu-ma pe călcâi.
După plec in masina si dai cu fetele spre club.

~Mi-e frică de...Ea~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum