O să-mi fie dor de ea...

227 12 7
                                    

Astept. Deja orele sunt chinuitoare. Toti stam pe hol,mama ei doarme pe pieptul regelui... Decid să merg până în fata sălii de nastere.
- Buna ziua! Soțul?
- Da...
-Copilul e sănătos! Doar ca...
-Doar ca?...
-Sotia a cedat... Condoleante!
Lacrimile sunt la coltul ochilor dar nu pot sa plâng, corpul imi este amorțit si tot ce pot sa fac este sa ma gandesc. Cum pot trăi fără ea? De ce eu? Cum? Picioarele ma lasa si tot ce pot sa fac este sa aud. Holul e rece dar nu cum e inima mea acum. Nu voi mai fii capabil să iubesc vreodată asa cum am iubito pe ea. Nu ,nu am iubito,o iubesc pentru totdeauna. Cum pot să-mi tin băiatul in brate fara sa-i vad zâmbetul iubitei mele cum? Alexandra! Vipera Ucigătoare! Unde esti? Spune-mi ca nu ai plecat! Nu poti face asta! Esti puternică! Dar el nu știa... asta era...
                                Sfârșitul!






Ati crezut?
Doctorul ma bate pe spate.
-Domnule... doriti sa va vedeti fetita?
-Fata?! Intreb deja neînțelegînd ce se întâmplă.
- Da... sunteți domnul Nicky Moris?
- Cum? Nu, eu sunt Jacob Miller!
- Imi cer scuze! Va rog iertati-ma! Am gresit domnul. Erau două in sala de operație... Sotia dumneavoastra este bine aveti un băiat de nota 10.
Deja plângeam de bucurie si fug in salon.
- Jacob! Striga ea bucuroasă cu băiatul in brate.
-Alexandra! O sărut si apoi imi iau si micul ghemotoc. Parca ai fii o fetita! Spun si ea chicoteste.
- Nu! Soția mea nu poate fii moartă! Ea nu are familie sunt singurul ei sprijin! Striga un bărbat. Știți ceva sa va ia dracu! Nu o sa cresc fetita asta singur si nici sa o vad nu vreau! După ce spune asta pleaca val vârtej din salon.
-Asistenta! Faceti actele pentru orfelinat!
- Nu! Spune Alexandra. Vrem noi sa o luam! Deja rămân uimit de reacția ei.
-Alex?
-Doamna deja aveți...
-Tu auzi? Striga si doctorul pleaca sa faca actele.
-Bun cum va numiti?
- Alexandra Miller si Jacob Miller, pe băiețel Jack Miller si pe fetita Jessy Miller! După toate acestea actele au fost înmânate.
Acasa am dat amândoi explicații si toti ne-au felicitat pentru sufletul minunat pe care il avem.
-Nici unul dintre ei nu au avut legătură cu numele tau...
-Pai da. "J" litera minunata!
-Te iubesc Vipero!
-Și eu!
Si sarut. Chiar dacă viata este considerată neagră, am reusit pentru cea mai de temut sa o fac roz. Acum suntem alături de Diavolul Vieții si Razboinica Morții! Si chiar după ce au trecut 18 ani pot sa spun ca...

Mi-e frica de...ea

~Mi-e frică de...Ea~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum