medya; marzbos / instagram
"Hyung hani flörtün yoktu?!"
Jungkook'a bin kez cevap verdim ama o bin birinci kez sormaktan vazgeçmiyordu. Kendince haklı nedenleri vardı ve bunları bana saymaktan da bıkmıyordu. Şimdi de geldiğimden beri Seokjin hyungla mesajlaştığım için resmen başımın etini yiyordu.
Akşam için onlara gelmiştim. Jimin yemek yapıyor, Jungkook bazen ona yardım ediyor bazen gelip benimle konuşuyordu ve Taehyung da hemen yanımda, sevgilisiyle mesajlaşıyordu.
Yani aslında çok da iyi bir ortam yoktu ve Seokjin hyungtan aldığım yemek sözü aklımın bir köşesinde olduğu için onunla konuşuyordum ancak henüz konuya girememiştim.
Gözlerim hâlâ ekrandayken, "Yok zaten," diyerek yanıtladım Jungkook'u bin birinci kez ve sanal sohbetime geri döndüm.
📱Seokjin Hyung'tan :
çizimin evde de olmadığına göre... yani seni üzmek istemem ama atmış olabilir misin?
📱Seokjin Hyung'a:
HAAAAAAYIIIIIRRRRR BUNU DÜŞÜNMEK İSTEMİYORUM
📱Seokjin Hyung'tan:
tamam, sustum
📱Seokjin Hyung'a:
şu an kalbim acıyor senin yüzünden hyung
📱Seokjin Hyung'tan:
Ben gerçekten üzgünüm TT
📱Seokjin Hyung'tan:
Öylesine bi karalama gibi duruyordu, bu kadar bağlandığını da düşünmemiştim
📱Seokjin Hyung'a:
hyung TT sen almışsın gibi konuşuyorsun
📱Seokjin Hyung'tan:
nE
📱Seokjin Hyung'tan:
aLMADIM
📱Seokjin Hyung'tan:
Neden öyle bir şey yapayım Namjoon TT
📱Seokjin Hyung'a:
hyung sakin ol kekeke senin aldığını düşünmedim
"Yemek neredeyse hazır." Jimin melodik bir şekilde söyleyerek yanımıza geldiğinde artık tepemde dikilen bir Jungkook yoktu ve bu bir anlığına onun nerede olabileceğini sorgulamama sebep oldu.
Jimin kendini yorgun bir şekilde kanepeye, Taehyung'un yanına bıraktığında içimi büyük bir huzursuzluk kapladı. Yardım etmemi kendisi istememişti ama onu öyle görünce böyle hissetmekten alıkoyamadım kendimi. Taehyung, elindeki telefonla Jimin'e sokulup başını omzuna yasladı. "Baksana, sevgilim çok iyi çıkmamış mı?"
Jimin bir saniye kadar gözlerini ekrana çevirip geri önüne döndü ve hım'ladı. "Evet."
"Yanındaki de iyi değil mi?" Taehyung sorduğunda tamamen saf merakla fotoğrafı görmeye çalıştım, belki yanındaki Seokjin hyung olabilirdi ve yeni bir fotoğraf çekilmiş de olabilirlerdi. Sadece meraktan...
Ancak görebildiğim kadarıyla Hoseok'un yanındaki Seokjin hyung değildi, tanımadığım biriydi.
Jimin bu sefer baygınlıkla önce Taehyung'a sonra telefon ekranına baktı. "Kim bu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
simurg'un siyah kanadı | namjin ✓
Fanfiction"Sen kanadımdan bir tüy götürerek, her zaman benim himayemin gölgesine sığınabilirsin Eğer düşmanların sana bir güçlük çıkarırsa, iyi veya kötü bir harekette bulunurlarsa Benim tüyümü ateşe at, işte o zaman kudretimi görürsün Çünkü ben seni kanadımı...