26.

424 34 6
                                    

 Abban a pillanatban tudtam, hogy valami történt mikor megláttam John nevét a képernyőn. Viszont erre nem voltam felkészülve.

- Honnan...? - kérdeztem volna, miután felnéztem a telefonból, viszont John közbeszólt.

- A média mindent tud.

- De ennyi mindent? - kérdeztem újra hitetlenkedve.

- Igen, meg van a módjuk - vakarta meg Chanyeol idegesen a tarkóját.

 Lenéztem a képernyőre, s vagy háromszor átolvastam az egészet, bár a tartalma nem változott.

 "PCY bepasizott?
Park Chanyeol (24), koreai énekes még tavaly nyáron váratlanul bejelentette, hogy a férfiak jobban érdeklik, mint a nők, így ledöbbentve az egész országot. Mivel privát ember, többet nem mondott az esetről, viszont ma délelőtt egy másik férfival látták sétálni, amint kézenfogva bolyongtak a városban. A férfit Byun Baek Hyunnak (24) hívják, és belső információk szerint még a közös iskolájukban is együtt voltak, viszont egy baleset elszakította őket egymástól. A balesetben Byun pár hónapig kómában volt, s mikor felébredt, teljesen elfelejtkezett kedveséről. Park abban az időszakban költözött Koreába és kezdte meg az énekesi karierjét. Míg PCY nevet szerzett magának, dél-koreában, s angliában is, Byun a londoni egyetemen zenét tanult. Biztos forrásból tudjuk, hogy az énekes egy új dalon dolgozott, s a rajongók többször is látták Byunnal együtt, ahogyan a studió felé tartottak, PCY kocsijában. Vajon mi köze van Byun Baek Hyunnak az új dalhoz? Ennyi év után újra egymásra találtak volna? Oly sok megválaszolatlan kérdés!
PCY rajongói Twitteren fejezték ki a véleményüket. Voltak, akik támogatták Parkot, viszont voltak olyanok is, akik nem nézték jó szemmel, hogy PCY egy ismeretlen, mégis ismerős férfival van. Az alábbi linken megtalálhatóak a kommentek."

 Oké, ez még nem is olyan gáz, igaz? Csak tudnak a balesetről, arról, hogy kómában voltam, az amnéziámról, hogy hol tanulok és azt is, hogy régebb óta ismerem Chanyeolt. Biztos vagyok benne, hogy nem én vagyok az első ember, akiről a legfőbb információkat a sajtó kiadta.

 Biztos forrás? Ki lehet az a biztos forrás, aki azt állította, hogy egy új dal van készülőben? Sehun, hiszen ő volt az első ember akinek elmondtam, viszont kötve hiszem, hogy ő beszélt volna a médiának, főleg mivel baszott elfoglalt Luhannal, meg a költözéssel. Jodie-t, teljesen kizártam, hiszen ő az anyjával van elfoglalva, s biztos vagyok benne, hogy ő se mondana semmit se. Mrs Best? Bár ő minden egyes dolgomról tud, nem beszélhet senkinek se arról, ami abba a szobában elhangzik. Ki más tudott...?

- Baekhyun? - szakított ki Chanyeol a gondolkodásból. - Jól vagy?

- Kicsit sok egyszerre, de felírom a képzeletbeli listámra - sóhajtottam egyet, s hátradőltem, s nagynehezen, de bent tudtam tartani a sírásomat.

- Milyen listára? - kérdezte zavarodottan John.

- Mindegy - legyintettem gyengén. - Oké, ilyenkor mit kell csinálni? - hunytam le a szemem, s elkezdtem maszírozni az orrnyergemet.

 Chanyeol mellém ült, s nyugtatólag simogatta a hátamat, s olyan nagy volt a kísértés, hogy hozzábújjak, s elaludjak. Végül csak hozzábújtam.

- Ez pár nap alatt le fog nyugodni, ti a pakolással foglalkozzatok inkább.

- Pakolással? Milyen pakolással? - morogtam Chanyeol mellkasába.

- Hétfőn repülünk dél-koreába - suttogta Chan a választ.

- Basszus, tényleg!

- Remek, most meg Tom hív - sóhajtotta John, s lerakta a telefont.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 01, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forgotten MemoriesWhere stories live. Discover now