1.

16 3 0
                                    

Dzisiaj pierwszy dzień wakacji. Za dwa tygodnie jadę z Darkiem nad jezioro. Darek to mój najlepszy przyjaciel. Ma 16 lat i mieszka na tym samym osiedlu. Mamy takie same zainteresowania. On chce być nauczycielem matematyki a ja przedszkola.

Wracając do wyjazdu przygotowania pełną parą. My z Darkiem będziemy mieli cały domek dla siebie a moi rodzice drugi. Jestem tak podekscytowana że nie umiem tego opisać.
Puk... Puk kto to morze być o tej porze
- Cześć jak tam przygotowana na imprezę
- Jaką imprezę-zdziwiona zapytałam Darka
- Nie pamiętasz. Dzisiaj mieliśmy iść na dyskotekę
- Aaaa zapomniałam sorry
- Dobra masz dziesięć minut i jesteś gotowa
- Ok
Jestem z tych dziewczyn co umieją szybko się zebrać ale w tym wypadku zejdzie trochę dłużej. Poszłam do łazienki umyłam się oraz włosy mydłem o zapachu arbuza, a potem wyszłam wysuszyłam te moje kochane włosy i zrobiłam makijaż bardzo delikatny ale był. Poszłam do garderoby i wybrałam coś na siebie efekt końcowy był zadowalający.
To moja sukienka

Zeszłam na dół, a Darek już patrzył na zegarek- Nono muszę powiedzieć że warto było czekać te 20 minut- No widzisz to biorę torebkę i możemy iśćNie którzy myśleli że ja i Darek jesteśmy razem, ale nie, jesteśmy tylko przyjaciółmi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zeszłam na dół, a Darek już patrzył na zegarek
- Nono muszę powiedzieć że warto było czekać te 20 minut
- No widzisz to biorę torebkę i możemy iść
Nie którzy myśleli że ja i Darek jesteśmy razem, ale nie, jesteśmy tylko przyjaciółmi. Tak szczerze mówiąc nigdy nie zastanawiałem się czy możemy być razem.

Z imprezy wróciłam o 23.00. Oczywiście mój naj  mnie odprowadził, bo jakby inaczej.
- Wejdziesz
- W sumie czemu nie moi rodzice wyjechali więc.
- No ja też mam wolną chatę więc.
- To co robimy księżniczko- zawsze mnie tak nazywał a mi się to podobało.
- No nie wiem morze jakiś film.
- To dobry pomysł.
- Horror czy komedia.
- Komedia zdecydowanie- zaczęliśmy się śmiać.
Zaczęliśmy oglądać gdy zaczęłam się robić senna. No co poradzę że imprezy mnie męczą. Oparła głowę o Darka i zasnęłam.
Obudziłam się i zobaczyłam, że śpię u siebie w łóżku, a obok mnie Darek. Po chwili przypomniałem sobie, że oglądaliśmy film i zasnęłam.
- Witaj księżniczko. Już wstałaś.
- Witaj - odpowiedziałem rozciągając się.
- Wyspałaś się?
- Tak dziękuję że mnie tu przyniosłeś.
- Nie ma za co mogę tak częściej na siebie patrzeć jak śpisz.
Czy on się we mnie zakochał? Nie to nie możliwe.

###########################
Jest pierwszy rozdział jak wam się podoba?
Jutro następny

Zawsze razemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz