4. Změny

85 3 0
                                    

Týdny ubíhaly jako voda a Draco se zdál Hermioně čím dál tím méně nesnesitelný. Dokonce se s ní dokázal bavit aniž by ji urážel. Zatímco se jejich vztah zlepšoval, tak mezi Ronem a Hermionou to vypadalo opravdu bledě. Ron na ni pořád upíral nepřátelské pohledy a sem tam na ni zabručel něco jako „kde máš svého smrtijeda". Nečekala, že jí Ron bude dělat ze života takové peklo. Věděla, že je na ni naštvaný, kvůli jejich rozchodu a že nesnáší Malfoye, ale tohle všechno snad nebylo zapotřebí. Ronovo chování odsuzovali i Harry s Ginny, ale po nějaké době si začali říkat, jestli mezi Hermionou a Malfoyem skutečně nic není. Viděli totiž, jak se na sebe dívají. Nebyly to pohledy plné nenávisti, jak tomu bývalo dřív. Jejich vzájemných pohledů si všimla i Pansy a jelikož byla šíleně zvědavá, tak si jednou ráno Draca odchytla a chtěla to z něj vytáhnout.

„Draco stůj!" pospíchala za ním. „Potřebuju s tebou mluvit," zazubila se a zatáhla ho na gauč ve Zmijozelské společenské místnosti.

„O co jde Pansy?" zeptal se a posadil se k ní.

„Víš, říkala jsem si, že ses docela změnil," a věnovala mu jeden ze svých velkých úsměvů. „Už tolik nenadáváš, tolik nepiješ... zajímalo by mě, jestli v tom nemá prsty jistá čarodějka z Nebelvíru?" vyhrkla ze sebe, protože neuměla dlouho chodil kolem horké kaše.

„Co tím myslíš? Jako že chodím s někým z Nebelvíru?" zasmál se. Ta myšlenka ho opravdu pobavila. „Tento rok nejsem moc oblíbený ani u dívek ze Zmijozelu, tak jak bych mohl být s někým z Nebelvíru," ušklíbl se na Pansy, aby mu už dala pokoj. Dobře věděl na co narážela, na Grangerovou. Sám si nebyl jistý, proč se na ní pořád dívá, proč jí už nedokáže říkat šmejdko a proč se mu zatínají pěsti, když v její blízkosti vidí rudovlasého hňupa.

„No jen se podívej, jak na mne koukají!" Pansy se otočila a uviděla odměřené pohledy skoro všech dívek ze zmijozelu.

„No támhle Astoria Greengrassová tě přímo svléká očima!" zasmála se. Draco se otočil a opravdu. Astoria ho nespouštěla z očí. Byla o dva roky mladší a Draca milovala od první chvíle, kdy ho spatřila. Snažila se mu vetřít do přízně, ale on ji vždy viděl jen jako otravnou mladší sestru své spolužačky.

„Vidí jen moje jméno a bohatství, které se k němu pojí," ušklíbl se. ,,Ale na jednu noc bych ji bral.." řekl jen, aby Pansy vyvrátil to s Hermionou.

„Nicméně... tohle nezakecáš," nenechala se odbýt Pansy. „Já jsem viděla ty tvoje pohledy. Tobě se líbí Grangerová!" vykřikla nadšením.

„Víc nahlas by to nešlo? Myslím, že tě ve Velké síni všichni neslyšeli," odvětil sarkasticky. „Věř mi, že já tu vševědku pořád nemůžu vystát a na tohle fakt nemám čas! Mám teď dvě hodiny lektvarů a nemůžu přijít pozdě, abych Křiklanovi nedal záminku mě vyhodit," znovu ji odbyl a odešel. Pansy se za ním dívala, když odcházel. Nevěřila mu, cítila, že se mezi ním a Hermionou něco odehrává. Ať to bylo přátelství či láska, změnilo ho to.

Draco doběhl do třídy, kde už na něj čekala Hermiona. Měla spletené vlasy do velkého copu a něco rychle psala na kus pergamenu. Když si všimla, že Draco stojí u lavice a prohlíží si ji, se otočila a věnovala mu milý úsměv.

„Ahoj Malfoyi. Budeš tu takhle celý den stát nebo si přisedneš?" dobírala si ho.

„Ahoj Grangerová. Jistě, že si vedle tebe sednu, když tak moc prosíš," ušklíbl se na ni a sedl si. Jedna nula pro něj pousmál se.
Nemohl si nevšimnout páru nenávistných očí, které zíraly přímo na něj. Podíval se na Rona a věnoval mu svůj arogantní úšklebek a to ho naštvalo tak, že celý zrudnul.

Impossible love | Dramione (Nedokončené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat