Hermiona dlouho jen tak ležela ve své posteli a přemýšlela o všem, co se doposud ve škole odehrálo. Nedokázala přijít na to, kdo by na ni na plese mohl čekat. Nikdo jiný než Ron ji nenapadl. Z jejího rozjímání jí vyrušila Ginny, která se jako velká vody vřítila k ní do pokoje a začala pištět.
„Dneska je konečně ples! Nemůžu se dočkat! Konečně se dozvíme, kdo je ten tvůj tajný ctitel," zasmála se a vlezla k Hermioně do postele.
„Tedy z tebe přímo srší nadšení," zasmála se Hermiona a posadila se.
„No ale koukám, že z tebe vůbec ne."
„Jsem nervózní. Chtěla bych, aby ten "pan tajemný" byl..." větu nemohla dokončit, protože by to Ginny určitě nepochopila.
„Takže tobě se někdo líbí?" vykřikla překvapená Ginny. „Z jaké je koleje? Znám ho? Určitě to je někdo z prefektů že jo!" rozesmála se. Byla za svoji kamarádku ráda, věděla, že vztah s Ronem byla jedna velká katastrofa a ona by si zasloužila někoho, kdo ji bude mít rád, tak jak si to zaslouží. Hermiona zpanikařila, nevěděla, co jí má říct a tak raději změnila téma.
Celý den se tak podivně táhl a Hermiona byla minutu po minutě nervóznější. Chtěla se trochu rozptýlit, tak odpoledne zašla do Nebelvírské věže za svými přáteli. Když tam dorazila, úplně zkoprněla. Přivítalo jí množství nenávistných očí. Nechápala, co se děje nebo co udělala. Vyběhla schody a vrazila k Ginny do pokoje. Naštěstí tam byla sama a mohla jí říct, co se vlastně děje. Ron podle všeho rozhlašoval, že se Hermiona tahá se zmijozelskýma, že je to jejich běhna nebo tak něco.
Hermionu to zaskočilo, oči se jí začaly zalévat slzami. Ani Ginny netušila, co jí na to má říct, aby ji utěšila. Mlčky seděly na posteli, ale pak se Ginny osmělila a poprosila Hermionu, jestli by jí nepomohla vybrat k šatům náušnice a řetízek.Hermiona smutně přikývla. Nebylo nic, co by teď s tím mohla udělat, tak se na to aspoň pokusila nemyslet.
Chvíli spolu vybírali a zanedlouho přišel čas, aby se připravily na ples. Hermiona se tedy vrátila k sobě a začala s přípravami.***
Studenti se začali scházet před Velkou síní, která byla vyzdobena odstíny modré a stříbrné na ples. Úplně vzadu byla kapela a před ní byla prázdná taneční plocha. Od vchodu se rozprostírali kulaté stoly s blyštivými ubrusy a vánoční výzdobou. Po stranách Velké síně byly dva dlouhé stejně krásně nazdobené stoly, na kterých se mimo jiné nacházelo mnoho druhů jídla a také obrovské mísy s punčem a jelikož se tento ples pořádal pouze pro poslední dva ročníky a většina studentů už byla plnoletá, tak tam byl i jeden alkoholický punč. Samozřejmě kdyby to s ním někdo přehnal, tak by byl vyveden a možná by dostal i školní trest.
Hermiona se naposledy zkontrolovala v zrcadle a řekla si, že je připravena, i když nervozitou přímo umírala. Sešla po schodech do své společenské místnosti a dala si na nervy trochu ohnivé whisky a odešla.
Když scházela po schodech k velké síni a nemohla si nevšimnou, jak se na ni všichni otočili. Špitali si, ukazovali a někteří zejména kluci jen koukali s otevřenou pusou. Vypadala kouzelně, kdo by to byl řekl, že jí bude takhle slušet zmijozelská zelená. Konečně mezi udivenými výrazi spatřila své přátele, kteří zrovna vcházeli dovnitř. Připojila se k nim a posadila se s nimi ke stolu.„Kde je Ron?" zeptala se a pokusila se o úsměv.
„Je někde s Padmou. Pozval ji na ples a ona kupodivu souhlasila," zasmál se Harry. „Pamatuju si, že ve čtvrtém ročníku po plese o něm nechtěla ani slyšet."
„Oni vlastně už spolu na plese byli že? Úplně jsem na to zapomněla," zasmála se Ginny. Všechny ta vzpomínka pobavila až na Hermionu, která se pokoušela najít toho, se kterým se tu měla sejít. Nedařilo se jí to. Všichni byli v párech až tedy na školníka Filche, ale ten ji určitě nepozval.
ČTEŠ
Impossible love | Dramione (Nedokončené)
RomanceBude to v Bradavicí tak, jak to bývalo před válkou? Nebo se něco či někdo změní natolik, že všem okolo změní životy. 20.12.2019 #7 v kategorii Secretlove 19.12.2019 #14 v kategorii Smrtijed 19.12.2019 #23 v kategorii Hermione *** Je to moje první fa...