Trecuseră ani de la arestarea lui John. Steff si Sonya erau prietene apropiate,mai ales dupa divorțul celor doi.
Steff terminase facultatea,iar acum lucra ca si secretara la o companie de succes. In prezent locuia cu fratele ei intr-un apartament destul de apropiat de casa Sonyei,unde locuia doar cu Tomy acum in varsta de 12 ani.
***
Era o dimineata răcoroasă de Noiembrie,sambata,iar Sonya,Steffany si Derek stateau la o cafea intre prieteni acasa la Sonya.
-Sa va spun ce am aflat.zise Sonya sorbind usor din cana de cafea si ridicându-si usor sprâncenele. Acum o luna,doua cam asa,John a fost eliberat dupa 7 ani petrecuți in inchisoare. Putin din punctul meu de vedere,dar asa este cand ai pile si esti in acest domeniu de ani de zile. Pana si cei care ar trebui sa iti tina piept,iti devin aliați.
-Pai si...incepu Derek. Acum unde locuiește,s-a angajat?
-Si-a gasit un apartament prin zona centrala si da,s-a angajat ca agent de paza,undeva unde era neapărată nevoie si unde aproape oricine ar fi fost acceptat. Tomy ar vrea sa-l revadă,dar il inteleg. Este tatal lui pana la urma. Weekend-ul asta Tomy se duce la un prieten al lui,de azi de cand se trezeste pana duminica seara.
-Si,cand se va vedea cu John?
-Asta voiam sa te rog,Steff. Luni il iei tu de la scoala si mergi cu el? Iti las eu adresa.
Steffany inspira neliniștită,se foi putin in canapea,dar pana la urma accepta asta pentru Tomy.
O ora mai tarziu,un baiat inalt,cu parul castaniu usor ciufulit,pieptănat in partea stanga,aceeasi ochi verzi acum somnoroși,imbracat in blugi negri cu taieturi si lanturi argintii si un tricou in aceeasi nonculoare cu logo-ul firmei scris cu argintiu,coboara leneș scarile.
-Buna dimineata!
-'Neata,Tomy! Ce faci,drăguțule?
-Bine,Steff.zise el îmbrățișând-o. Ma pregatesc sa plec la un prieten.
Isi lua in trecere un mar din fructiere,suna la o firma de taxi,iar apoi se opri putin pe canapea.
-Sa fiti cuminti,Tomy. Nu stati afara pana tarziu,sa mananci.
-Da,mama.zise el scuturând din mana in timp ce iesea pe usa.
Steffany privi dupa el si oftează scurt. Micutul Tomy crescuse si se schimbase destul de mult. Nu mai parea acelasi baietel ascultător ca atunci cand era mic. Acum era un baiat rebel,care face doar ce doreste el,dar asta nu era un lucru bun.Heii❤️😂 Am revenit cu al doilea volum al cartii "Înțelegerea" sper ca o sa va placa⭐️. Astept părerile voastre in comentarii.
Pupicei❤️❤️
CITEȘTI
Schimbarea
ActionVolumul 2: Steffany, dupa toate cele întâmplate dusese o viata destul de linistita alaturi de fratele ei Derek. Totul parea perfect,dar ce se intampla cand John iese din inchisoare si decide sa o reîntâlnească pe Steff? Citeste si afla!