Capitolul 14

26 5 0
                                    

*Autor*
      Situatia era una foarte delicata pentru Steff. Nu avea de ales,asa ca a luat decizia finala. Isi va lichida propriul frate.
      A doua zi l-a sunat si i-a zis:
      -Alo,Derek?zise ea pe un ton aparent linistit si relaxat.
      -Steff,ma bucur sa te aud. Ce mai faci?
      -Pai,ma gandeam asa,ce-ar fi sa mergem la un picnic,doar noi,ca intre frati cum faceam in copilarie?
      -Ar fi excelent. Mergem in dupa amiaza asta?
      -Da,pe la 17 asa. Trec eu cu masina sa te iau. Pregatesc cosuletul cu tot ce ne trebuie,tu ia doar o păturica.
      -Bine,asa facem. Ne vedem atunci soro. Te astept.
      Planul era unul diabolic,macabru,revoltător. Un picnic intre frati,cred ca v-ați dat si voi seama,nu se va termina cu un "La revedere!"si o imbratisare strânsă.
      Steff chiar avea de gand sa duca dorința iubitului ei la îndeplinire,cu toate ca,aparent nu are alta varianta.
      Se pregateste de plecare,se imbraca lejer intr-o pereche de blugi negri si o bluza sângerie,asortează la asta tenisi in aceeasi culoare cu bluza,un rucsacel rosu. Parul il lasa liber,cazându-i frumos pe umeri si încadrându-i fata. Nu avea un machiaj elaborat,era compus doar din eyeliner,rimel si un ruj de culoare inchisa.
      Ia coșul de picnic,in care așezase cu grija sandvișurile,fructe,servetele si doua sticluțe mici cu suc. In rucsac arunca pe fuga servetele,un puf de par si un pistol. Se priveste in oglinda,inspira adanc,apoi spune:
      -O pot face. Haide,nu e asa greu. Inchid ochii si trag. Se va termina poate mai repede decat cred eu.
      John auzind cele spuse de Steff,vine si el in hol,o imbratiseaza,iar apoi o saruta spunându-i
      -Arati mortal azi.zise el mândru de aluzia lui la ceea ce avea sa urmeze.
      Steff ii zambeste afectat,cu greu abținându-se sa nu izbucnească in lacrimi. Coboara repede scarile,urca in masina si se îndreaptă spre casa fratelui sau.
                              ***
      Steff aseaza patura pe malul lacului,exact acolo unde obișnuiau sa stea si in copilarie. Derek era relaxat,fericit de timpul pe care avea sa-l petreacă cu surioara lui,eroina sa,asa cum o numea de atunci. Nici prin cap nu ii trecea gandul ca eroina lui ii va lua cel mai prețios lucru,viata lui.
      Se aseaza ei si incep sa manance. Steff il observa pe John la cativa metri,rătăcit printre arbori,aproape invizibil. Cei doi pareau fericiti,râdeau,isi aminteau de clipele de cand erau copii,de adolescenta,unde toate trăsnăile le faceau impreuna,cand se acopereau unul pe celalalt cand ieșeau tarziu in oras pe geam,cand ajungeau tarziu,toate acestea le ofereau o stare de bine,un comportament comod,lejer,familiar.
      Brusc,cei doi au un moment de tacere,timp in care Steffany se ridica si isi prinde ghiozdanelul. Se uita in jur panicata,era momentul. Scoate arma,o priveste,iar apoi o indreapta spre fratele ei.
      Derek o privea dezorientat,nu ii venea sa creada ca isi vede sora in aceasta ipostaza.
      -Derek,nu vreau sa o fac,nu. Derek...Eu...Sunt obligata sa o fac.reuseate ea sa zica printre lacrimi.
      Baiatul lasa privirea in pamant cateva secunde,apoi ii spune:
      -Nu stiam ca eroii pot deveni răufăcători peste noapte.ofteaza profund,apoi isi priveste in continuare sora in ochi.
      Steff nu se putea opri din plans. A intins mainile,a inchis ochii strans,iar apoi a apasat pe trăgaci. O bubuitura a umplut aerul,urmată de un tipat groaznic,iar apoi zgomotul produs de trupul lui Derek care a lovit pământul.
      Steff cade in genunchi,plange. John vine si o imbratiseaza 
      -Felicitari,iubito. Tu esti raufacatoarea mea preferata.
      Ea ii arunca o privire ucigătoare,dar se relaxeaza in bratele iubitului sau.
      -Asta a fost? S-a terminat?
      -Da,iubito. S-a terminat.

     Heii❤️❤️Am finalizat si aceasta carte. Sper ca a fost pe placul vostru,iar daca da,lasati un comentariu sau un vot. Multumesc pentru sustinerea de care dați dovada.
     Promit ca voi reveni cu o noua carte in curand. Programul meu nu imi permite sa postez cat de des as vrea.
                               Va pupacesc❤️❤️

SchimbareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum