*Steffany*
Dupa ce a plecat John,eu am ramas sa ma pregatesc pentru ieșirea cu Sonya. Ma imbrac cu o pereche de blugi albi,un tricou negru. Imi prind parul intr-o coada de cal simpla,imi iau o pereche de tenisi aurii si un ghiozdănel mic in aceeasi culoare.
La 10 minute de la plecarea de acasa telefonul meu suna.
-Hei,Steff! Unde ai ajuns?
-Pai,mai am putin si ajung la mall. Tu pe unde esti?
-Eu deja am ajuns. Te astept la cafeneaua de acolo. Vreau sa vorbim cate ceva,iar dupa aceea mergem la cumparaturi.
Inchid apelul,parchez masina,cobor si ma indrept catre cafeneaua din incinta mall-ului.
-Sonya!zic eu si merg sa o imbratisez.
-Steff! Ma bucur sa te vad. Haide,o sa stam aici.
Ne așezăm la o măsuță de afara,cerem doua meniuri si o scrumiera.
-Si...Cum va merge?intreaba Sonya evitând sa ma priveasca.
-Pai...Surprinzător sau nu,totul merge foarte bine. Este o persoana diferita.
-Pai,cred si eu. Acum are un job normal,o viata normala si o femeie care-l iubeste.
Optez profund si imi mut privirea. Macar ea sa creada asta. Cu toate ca John nu a renuntat la vechea ocupatie,este o persoana buna.
-Tomy,ce mai face?intreb eu aprinzând-mi o tigara.
-Tomy,e bine. Cu toate ca in ultimul timp se tine numai de prostii. Si-a schimbat grupul de prieteni,atitudinea,aproape ca nu-l mai inteleg. Nu stiu ce e cu el in ultimul timp.
Dupa ce am stat la o cafea cu Sonya,am mers sa ne cumpărăm cate ceva,apoi am plecat spre casa.
***
Ajung acasa si vad masina lui John in parcare. A ajuns mai devreme decat ma asteptam.
-Iubitule,esti acasa?
-Da! Sunt in sufragerie. Vino!
Merg in sufragerie,iar acolo erau John si Aris.
-Stai jos,Steff. Vrem sa te rugam ceva.zice Aris pe un ton grav.
Ii privesc curioasa,nu stiu la ce sa ma astept. Ma asez si ii fixez cu privirea pe amandoi.
CITEȘTI
Schimbarea
ActionVolumul 2: Steffany, dupa toate cele întâmplate dusese o viata destul de linistita alaturi de fratele ei Derek. Totul parea perfect,dar ce se intampla cand John iese din inchisoare si decide sa o reîntâlnească pe Steff? Citeste si afla!