Ziua de luni a venit mai repede decat m-am asteptat. Pe la 13 merg sa-l iau pe Tomy de la scoala si mergem la adresa data de Sonya,acolo unde ar trebui sa locuiască John.
-Hei,Steff!zise Tomy urcand in masina.
-Hei,Tomy! Cum a fost azi la scoala?
-O zi obisnuita. Unii colegi devin foarte enervanți. Cred ca o sa le arat eu lor.
-Tomy,nu spune asa. Lasa-ti colegii in pace. Ei vorbesc,tu mergi mai departe. Nu-i lua in seama.
De la scoala de la Tomy,mergem cam 10-12 minute pana acasa la John. Ezit sa cobor si eu din masina,dar ma gandesc ca ar fi mai sigur pentru Tomy sa cobor si eu cu el. Pana la urma,ce e rau in a schimba cateva vorbe cu el.
Intram in scara blocului,urcam in lift si tastam etajul 7. Urcam in cam 2 minute,cautam apartamentul pe palier,iar apoi bat eu usor la usa. Din interior se aude vocea groasa si putin ragusita a lui John.
-Intra!zise el ferm.
-Buna,John!zic eu,vazandu-l venind incet pe hol.
-Tomy,Steff,ce surpriza. Ma asteptam sa vii singur,puștiule.
-Va pot lasa daca vreti.
-Nu,Steff. Tot ai venit pana aici. Intrați haideti,faceti-va comozi,aici in sufragerie. Vin si eu imediat.
Eu si Tomy intram in sufragerie,ne facem comozi pe canapea,iar el imi zambeste drept mulțumire ca am venit cu el pana aici.
-Si...Ce mai faceti,voi?
-Eu sunt bine.zise Tomy privindu-l pe John zambind. Mi-a fost dor de tine tati.
-Si mie de tine,drăguțule. Da ce ai crescut in ultimii ani. Te-ai schimbat,puștiule.
Tomy zambeste si isi muta privirea de la John la mine,apoi ne priveste pe amandoi.
-Tu,Steff...Ce ai mai facut in ultimii ani?
-Am terminat facultatea,m-am angajat,locuiesc cu Derek,cam atat.
-Deci...Nu ti-ai gasit pe cineva?
As vrea sa evit aceasta intrebare. Pana la urma de ce il intereseaza situatia mea sentimentala. As vrea sa ii zic tot ce am de zis,tot ce simt,dar imi este frica. Ma hotarasc sa-i raspund dupa cateva secunde de tacere.
-Nu. Nu am gasit pe nimeni potrivit mie,ca sa zic asa.
John ma priveste in ansamblu si rade usor,dar un ras trist,apoi zambeste discret in coltul gurii. Vrea sa mai zica ceva,dar este intrerupt de soneria usii.Hei❤️Azi am postat doua capitole.Am incercat sa acopăr cat de cat acea perioada destul de lunga in care nu am postat. ❤️❤️ Nu stiu cand voi reveni cu un capitol nou,programul meu este destul de incarcat din cauza liceului❤️❤️
Pupicei❤️❤️
CITEȘTI
Schimbarea
ActionVolumul 2: Steffany, dupa toate cele întâmplate dusese o viata destul de linistita alaturi de fratele ei Derek. Totul parea perfect,dar ce se intampla cand John iese din inchisoare si decide sa o reîntâlnească pe Steff? Citeste si afla!