Capitolul 12

21 3 0
                                    

*John*
O vad pe Steffany foarte bulversată dupa discutia din seara precedenta. Este foarte agitata,abea de mai schimbam doua trei cuvinte si nu mai zic de alte lucruri. Eu o pot intelege, e vorba de fratele ei, dar totusi sunt chestii pe care ea nu le stie,dar pana la urma,va trebuia sa ii zic. In acest moment risc tot sau pierd tot.
Steffany vine in bucatarie imbracata cu o pereche de pantaloni gri de trening si o bluza pana in talie de aceeasi nonculoare. Parul ei brunet era prins intr-un coc neglijent. Era complet naturală,doar rimel ramas de ieri pe pleoapa inferioară. Imbracata atat de lejer,cu parul sau rebel prins fara a depune prea mult efort,urmele machiajului precedent,o facea sa arate atat de sexy,atat de frumoasa. In ochii ei caprui se citea oboseala,îngrijorare dar si frica,lucruri ce-i întunecau privirea.
-Buna dimineata,iubito!ii zic eu trăgând-o usor de mâna catre mine si sărutând-o usor.
-Buna dimineata,iubire!imi raspunde ea zambind discret si ma mai saruta inca o data.
Isi face o cana de cafea,prinde ceva dulce din frigider,aseaza scrumiera pe masa din bucatarie,se aseaza si isi aprinde o tigara. O analizam,fiecare fum tras lent ca o începătoare,fiecare înghițitura de cafea,orice mușcătura din desert,era superba,sexy,atrăgătoare.
-Steff,trebuie sa vorbim.ii zic eu.
Pana la urma trebuia sa ii zic ca este total necesar sa o faca si ca nu exista o alta alternativa.
-John,eu...Eu pur si simplu nu o pot face. Eu nu sunt ca tine,eu nu sunt o criminala,eu nu pot trata viata cuiva ca pe ceva nesemnificativ. Si in plus,e fratele meu,nu o pot face.
-Steff,nu te pripi. Trebuie macar sa incerci. Vei fi in siguranta. Iti promit ca nu se va afla ca tu ai fost. Tot ce ai de facut este sa iei un pistol si sa-i apesi trăgaciul. Poti inchide ochii in timp ce o faci,poti privi toata scena. Steff fa cum vrei si ce vrei,scopul meu e unul. Sa-l lichidez pe fratele tau.
O vad cum se frământa,cum gandeste,cum incearca sa se impotriveasca,dar se gandeste si la viata ei mai mult ca sigur. Este speriata,nu imi place sa o vad asa,dar trebuie sa imi rezolv si eu problemele. Stiu,poate gandesc putin egois,poate ar fi bine sa ma gandesc si la ea,dar in aceasta situatie nu pot. Adevarul din spatele acestei "grupări criminale" din care fac parte nu este unul favorabil pentru nimeni. Usor pot ajunge din vânător,prada.
O simt cum ma priveste,dar eu privesc in cana. Nu vreau sa ii întâlnesc privirea acum,ar fi jalnic. Ii simt mana peste a mea,apoi isi drege glasul usor,lucru ce ma face sa-mi ridic ochii spre ea.
-John,zise ea oftând profund.
Ii venea sa planga,se abtinea cu greu,mana ei micuta tremura peste a mea.
-Da,Steff. Spune.ii zic eu privind-o oarecum timid.
-Accept. Voi incerca sa o fac,dar am nevoie de timp.
-Asta este tot ce voiam sa aud.ii zic eu zambind demonic.
Ma ridic de pe scaun,iar ea imi imita gestul. Ma apropii de ea,o prind de talie si o sarut prinzându-i parul si zdrobindu-i buzele de ale mele.
-Asta este fata mea rea. Sunt mândru de tine iubito.
Incearca sa zâmbească,dar nu reuseste. Un zambet trist se conturează pe buzele ei. O prind de mana si ii fac semn din cap catre dormitor,iar ea încuviințează. Pana la urma,nu e imposibil sa faci unele alegeri.


Hei❤️❤️Am revenit cu un nou capitol interesant zic eu. Va așteptați la asta? Incerc sa revin cat de curand cu un capitol nou❤️💞💞
Pupicei❤️❤️

SchimbareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum