Capitolul 13

16 4 0
                                    

      Trecuse cam o saptamana de la ultima mea discutie cu Steff pe tema sarcinii pe care trebuia sa o implineasca pentru mine,dar si pentru viata ei pana la urma.
      In aceasta dupa amiza vom iesi cu Aris,la un local pentru a ne relaxa putin,dar si pentru a contura planul ce avea sa o ajute pe Steff sa dupa la bun sfarsit teribila misiune.
      -Esti gata,iubito?
      -Imediat.se aude vocea lui Steff de dincolo de usa băii.
      La scurt timp iese din baie,imbracata intr-o pereche de blugi mulați,negrii cu rupturi la nivelul genunchilor,la care a atasat un lanț dublu,grosut,intr-o nuanta aurie. Bluza ei tot neagra,pana la nivelul taliei cu marginile aurii la fel ca si lantul. O coda simpla,prinsa in partea de jos a capului si o pereche de cercei micuți,machiata simplu si cu tenisi in picioare,Steff era gata de plecare. Eu purtam o pereche de blugi negrii simpli,un tricou in aceeasi nonculare,doar cu logo.ul firmei pe el,adidasii de un rosu vibrant,pe care i-am asortat cu ochelarii de soare si cureaua ceasului meu.
      Coboram din bloc,si urcam in masina mea,iar apoi o pornim catre localul unde probabil Aris ne astepta.
                            ***
      -Ce faceti?intreba Aris imediat ce ne-am asezat la masa.
      -Suntem chiar foarte bine.raspunde Steff mijindu-si ochii la el,iar Aris pufneste.
      -Acum ca sunteti bine,ce aveti de gand sa faceti in legatura cu ce am vorbit? Sper ca ati facut alegerea buna.
      Steff privea in jos si încuviințează. Aris zambeste mârâie cu subînțeles si apoi ma priveste.
      -Ai vreun plan,domnita?
      -Pai...Nu prea stiu ce intelegi tu printr-un plan.
      Aris o fixează cu privirea,lucru ce o face sa se foiască neliniștită in scaun.
      -Asculta tarfa de doi bani ce esti...
      -ARIS...marai eu nervos.
      Aris se preface ca nu a auzi nimic din ce am zis si continua.
      -Treaba asta este una foarte serioasa si asa am pierdut o gramada de timp. Daca tu tratezi totul superficial,poate ai nevoie de un impuls.zise Aris si se ridica furtunos de la masa,apoi merge spre Steff.
      Eu ma ridic instinctiv de la masa,dar mana lui Aris se pierde in parul Steffanyei,iar ea murmura ceva neînțeles. El ii lasa capul usor pe spate,o priveste fix in ochi si ii spune:
      -Viata ta pentru mine nu valorează nimic. Ai face bine ca in următoarele doua saptamani sa-l lichidezi pe nenorocitul acela de frate-tu,iar daca asta nu se va intampla,viata lui va fi înlocuită cu a ta.

      Hei❤️❤️Am revenit cu un nou capitol destul de palpitant. Voi ce credeți,va reusi Steff sa isi duca misiunea murdara la bun sfarsit?
                            Pupicei❤️❤️

SchimbareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum