Ma trezesc luni dimineata,ma imbrac cu o fusta mulată,neagra si o camasa intr-o nuanta ruginie,imi prind parul intr-o coada simpla,imi iau pantofi comozi in aceeasi culoare cu camasa si fug catre locul meu de munca.
In dimineata asta era un trafic infernal,se circula greu,iar eu eram deja in întârziere. Sper ca noul agent de paza sa nu-i zica șefului ca am întârziat. Pierderea locului de munca sau o reducere a salariului erau ultimele lucruri la care voiam sa ma gandesc.
Ajung intr-un final la firma la care lucram,parchez in curtea acesteia,imi prind in fuga telefonul si tigarile pe cate le pun intr-un buzunar al fustei si ma indrept grabita catre instituție. Langa usa,imbracat in uniformă negra,grea,clasica pentru un paznic,raman surprinsă sa-l vad pe John.
-Buna dimineata,Steff! Cam tarziu azi.
-Buna dimineata,John! Da stiu,am întârziat. Te rog nu-i zice șefului.
-Stai linistita. Nu sunt un trădător.
Cuvintele lui John m-au lovit in plin. Realizez ce a vrut sa zica si recunosc. Am fost o trădătoare. Imi pare foarte rau pentru ceea ce am facut atunci,dar nu puteam pune in pericol viata fratelui meu.
Intru in biroul meu si ma apuc sa semnez,ștampilez si sa aranjez tot felul de documente.
***
Dupa 8 ore obositoare la lucru,imi adun lucrurile de prin birou si plec spre casa. Cand ies,John era afara pe trepte si fuma o tigara.
-Pa,John! Pe maine.ii zic eu zambind.
El se ridica de pe jos,ma priveste,zambeste ștrengărește in coltul gurii,apoi ma prinde de talie. Ii zambesc luata prin surprindere de gestul lui spontan,apoi imi pun mana pe umărul lui. Cu o mișcare brusca ma lipeste de peretele cladirii si ma saruta pasional,iar eu ii raspund la sarut. Se retrage usor si ma priveste. Avea sclipiri in ochii aia,vedeam dorința de mai mult,asa ca l-am tras in alt sarut lung si profund. Il imping usor,el face cativa pasi in spate. Urc in masina si priveste dupa mine. Nici acum nu imi explic de ce am decis sa fac asta.Hei❤️Am revenit cu un nou capitol. Sper ca va placut❤️❤️❤️
Pupicei❤️
CITEȘTI
Schimbarea
ActionVolumul 2: Steffany, dupa toate cele întâmplate dusese o viata destul de linistita alaturi de fratele ei Derek. Totul parea perfect,dar ce se intampla cand John iese din inchisoare si decide sa o reîntâlnească pe Steff? Citeste si afla!