❅𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐏𝐚𝐫𝐭𝐲❅
Lizzie'nin mesaj bildirimlerimi taciz etmesiyle uyanmıştım. Ne yazdığını biliyordum, bakmama gerek yoktu. Kalkıp hazırlanmaya başladım. Bir süre sonra etrafta Florence'ın müzik setinin yüksek sesi duyulduğunda sabır diledim. Giyinip saçımı yaptıktan sonra ayakkabılarımı da ayağıma geçirdim. Çantamı alıp aşağı inerken müziğin sesi sabah sabah beynimi tırmaladığı için sinirliydim.Mutfaktan seslerin geldiğini farkettiğimde oraya ilerledim. "Sana kaç kez şu müzik setini kapatmanı. söylemeliyim?!" dedim sert bir sesle.
Florence, mısır gevreğine odaklanmıştı. Beni takmıyordu bile. Samimiyetsiz ve umursamaz bir şekilde "Üzgünüm." demişti.
Göz devirdim. Madem o sabah sabah benim keyfimi kaçırmıştı, bende onunkini kaçırırdım. Arkamı döndüm. İçimden küçük bir büyü mırıldandıktan sonra yürümeye başladım. Attığım ilk adımın hemen ardından Florence'ın çığlığını duyduğumda gülümsedim. "Hope!"
Babamın "Kızlar!" dediğini duysam da dikkate almayıp cebimdeki telefonuma uzandım. Cebimde olmadığını farkettiğimde vampir hızımla odama gittim. Yatağımın üzerindeki telefonumu aldım. Lizzie hala mesaj atmaya devam ediyordu.
Kimden; Liz ❃
"Hope Andrea Mikaelson, beni niye takmıyorsun? Bugün o gün diyorum sana!""Yoksa unuttun mu?!"
Doğum gününden bahsediyordu. Unutmak ne mümkündü? Bir hafta öncesinden başlıyordu söylemeye...
"Unutmamıza fırsat vermiyorsun Lizzie.."
"Ayrıca bugün o gün değil, yarın o gün."
İşi yokmuş da cevap vermemi bekliyormuş gibi mesajımı anında gören Lizzie'ye hayret edemeden duramamıştım.
Kimden; Liz ❃
"Evet ve parti için hiçbir şey hazır değil, alışverişe çıkmalıyız! Alınacak çok şey var: Parti süslemeleri, parti süslemeleri ve parti süslemeleri."Kaşlarımı hafifçe çattım. Josie o işi önceden halletmişti oysaki.
"Josie geçen yılın süslemelerini kullanacağınızı söylemişti."
Kimden; Liz ❃
"Delirdin mi?"Ben delirmemiştim fakat sevgili arkadaşım için aynısını söyleyemezdim. Ama tabiki ona böyle bir şey yazmadım. Fırsatım da olmadı, o benim yerime cevabı yapıştırmıştı.
Kimden; Liz ❃
"Kesinlikle delirmişsin. O süslerin modası geçti, yenisi alınmalı. Çok güzel bir yer buldum. Okul çıkışı oraya gideceğiz. Sende geliyorsun. Güçlerine ihtiyacımız olacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikaelson Witch
Fanfiction@yarenmendess'in "Owe To Me" adlı kitabının yan kitabı ve Hope Mikaelson versiyonudur.