Εισαγωγή

1.4K 40 5
                                    

Αναγκαία ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "He is for me"

___________________________________________

Το ραντεβού με τον γυναικολόγο επιτέλους κανονίστηκε για σήμερα το απόγευμα. Δεν μπορώ να πω ούτε ότι είμαι χαρούμενη,ούτε ότι ειμαι στεναχωριμενη. Ένα μιξ συναισθήματων με έχει καταλάβει.

Είναι δυνατόν? Είμαι έγκυος στο παιδί του και αυτός γκομενιζει και με απατάει και τι νομίζει ότι θα τρέξω από πίσω του επειδή τον έχω "αναγκη".

Ε λοιπόν τον είχα ανάγκη! Εγώ δεν είμαι η κάθε γυναικούλα που τρέχει από πίσω από άλλους.

Η εκδίκηση έρχεται Άρη και θα είναι τόσο σκληρη που θα λυγίσεις και θα τρέχεις σαν παρατημένη γκόμενα. Κανείς δεν τα βάζει μαζί μου.

Τελικά είχα δίκιο

Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν απλά προσπιουνται οπότε εγώ απλά θα του βγάλω την μάσκα και θα του την βάλω στον κωλο.

Σκληρή?

Έτσι πρέπει να είμαστε ολες κανένας άντρας δεν θα πατάει πάνω μας. Κανένας άντρας δεν θα μας πληγώνει και θα παίζει με τα συναισθήματα μας. Κα-νε-νας.

Η ώρα του ραντεβού ήρθε. Αφού η κοιλιά μου βρίσκεται ακόμα στο κανονικό της μέγεθος φόρεσα ένα κολαν και μια μακριά addidas μπλούζα πήρα την μηχανή μου και την πάρκαρα έξω από το ιατρείο του γυναικολόγου μου.

Διστάζω όμως να χτυπήσω την πόρτα όμως στην τελική χτυπάω. Με βάζει σε ένα κρεβάτι και ετοιμάζονται για την έκτρωση.

Η πόρτα ανοίγει κάνοντας ένα δυνατό κρότο.

Θεέ μου!

"Σταμάτηστε ότι κάνετε τώρα"η τρινα φωνάζει εξοργισμένη.

"Περάστε έξω όλοι!"λέει η τρινα και με το που βγαίνουν όλοι με σηκώνουν από το κρεβάτι βάζοντας με στην πολυθρόνα κοιτοντας με με ένα τρομακτικό βλέμμα.

"Τί πηγές να κάνεις; Πας καλά; Θα σκοτώσεις μια αθώα ψυχη; Ένα μωράκι γκαμπι είναι ένα βρέφος θα πρέπει να το φροντίζεις και να το αγαπάς. Δεν είναι όλα εύκολα στην ζωή. Αλλά εσύ θα διαλέγεις πάντα τον εύκολο τρόπο! Δεν είσαι η γκαμπι που ξέρω εκείνη που δεν άφηνε κανέναν να διαπεράσει τον τοίχο που έκτιζε. Που έπιανε την πέτρα και την σφράγιζε"λέει η τρινα φανερά εξοργισμένη.

"Κοίτα σε τώρα είσαι έτοιμη να γινεις μια δολοφονος. Στέκεσαι μπροστά από ένα αθώο άνθρωπο και τον σημαδεύεις έτοιμο να τον στείλεις στον διάολο. Μόνο που αντί για ανθρωπο έχεις ένα μωρο. Ένα βρέφος που θα σου μοιάζει και θα σε φωνάζει μαμά. Είσαι 16 και χωρισμένη με τους γονείς σου νεκρόυς και τους θετούς σου γονεις στην Γαλλία. Αλλά να σου πω δες την θετική πλευρά όλου αυτού! Έχεις εμένα την Τρινα και το μωρό ενάντια αλλού του κόσμου"λέει η Άριαννα στοργικα.

Τα δάκρυα δεν είχα σταματήσει να κυλάνε. Ναι κλαίω. Κλαίω πολύ και κλαίω γιατί έχουνε δίκιο με τύφλωσε πάλι ο εγωισμός μου και δεν έβλεπα τι πάω να κανω.

Θα σ-σκοτωνα ένα μωρό!

Πανεθεμασε Άρη!

"Σ-σ-συγνωμη δεν δεν-"μια ζεστή αγκαλιά με έκανε να τα ξεχάσω όλα η αγκαλιά από της κολλητές μου-αδελφες μου την οικογένεια μου.

"Θα το κρατήσω τελικά χάρις εσάς. Μια ερώτηση πώς το μάθατε"λέω και κοιτάνε και οι δύο έντονα τον γυναικολόγο μου.

"Σόρρυ αλλά θα ήταν καταστροφικη η κατάληξη ήθελα απλά να βοηθήσω"λέει απολογούμενος.

"Οχι,όχι σε ευχαριστώ πολύ. Με έσωσες από την χειρότερη επιλογή της ζωης μου. Θα σκότωνα το μωρό μου το δικό μου μωρό"

Είναι δικό μου είναι το μωρό μου και ορκίζομαι θα το προστατευω με όλο μου το είναι.

Φύγαμε από το ιατρείο και πήγαμε να φαμε κινεζικό μια και αυτό λιγουρευτηκα στο δρόμο μας.

Κάτσαμε και παραγγείλαμε. Αρχίσαμε να συζητάμε για όλα μιας και τον τελευταίο καιρό είχαμε απόμακρηνθει πολύ. Όμως έφτασε εκεί η συζήτηση.

"Θέλω να σου πω κατι αλλά δεν ξέρω πως θα το πάρεις "λέει η τρινα καθώς καταπίνει σκληρά.

"Πες το δεν με ρίχνει τίποτα κάτω πια"

"Έμαθα τον λόγο που έκανε ότι έκανε ο Άρης"της κάνω νεύμα να συνεχίσει

"Η κοπέλα που είδες είναι η κόρη του Freddi Monroe.Ειναι ένας πλούσιος διευθυντής καζίνου και ο Άρης ήθελε απεγνωσμένα να μπει και όταν την είδε είπε στα αγόρια ότι αυτή είναι η ευκαιρία του"όχι μόνο με απάτησε αλλά δεν το έκανε επειδή ερωτεύτηκε κάποια άλλη αλλά για τα λεφτά;

Πόσο ακόμα θα πέσει στα μάτια μου ο ξεφτιλισμενος.

"Δεν θα αφήσω τον Άρη να μου χαλάσει το γεύμα. Χέστηκα την ζωή του την ζωή μου"

Φαγαμε γυρίσαμε σπίτι αργά και εγώ απλά έπεσα για ύπνο γιατί η κούραση ήταν εμφανές από τους μαύρους κύκλους που έχω κάνει.

Kvrhhh

Πώς σας φάνηκε?

Γνώμες θελωω.

Αστεράκι κ σχόλιο λυκακια μου!

𝗦𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝗲 Where stories live. Discover now