Κεφάλαιο 8

565 34 1
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και οι ακτίνες του ήλιου με εμπόδιζαν στο να δω έτσι τα έκλεισα αμεσως.

"Gabi  σηκώνω μωρό μου έχω παραγγείλει κρέπες να φας"είπε η τρινα ανοίγωντας την πόρτα.

"Τι κρέπες τελεία" είπα και πετάχτηκα κυριολεκτικά από το κρεβάτι

"Πριν εμ κατεβεις εμ κάτω θα ήθελα να σε προειδοποιησω ότι δεν είμαστε μόνοι μας"

"Τι εννοείς δεν είμαστε μόνοι μας?"

"Έχουμε καλεσμένο"

"Ποιον?"

"Πάμε κάτω και θα δεις"

Έβαλα κάτι ζεστό και κατέβηκα κάπου όπου τους είδα όλους  μαζεμενος να τρίβουν τα κεφάλια τους. Ξαφνικά κάποιος σήκωνεται και με πλησιάζει φοράει κουκούλα και δεν μπορώ να δω ποιος είναι.

Κατεβάζει την κουκούλα και με κοιτάει στα μάτια.

"Καλημέρα Gabi  πάει καιρός απο τότε που σε είδα τελευταία φορά"

"Har-harry?"λέω και τρίβω τα μάτια μου.

"Αδελφούλα?"λέει και τρέχω στην αγκαλιά του.

Ο θέτος αδελφός μου είχαμε την καλύτερη σχέση αλλά ζούσε στην Γαλλία σε διαφορετική πόλη έτσι τον έβλεπα μια στο τόσο.

Δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου χωρίς σταματημό όμως όταν τον αφήσα και είδα το πρόσωπο του το χαμόγελο μου έσβησε.

"Έχουμε πρόβλημα"λέει και κάθησε στον καναπέ με τους άλλους και εγώ έκατσα στην κεντρική καρέκλα και σταύρωσα τα χέρια μου.

"Τι έγινε και είστε τόσο σοβαροι όλοι?"

"Μας κυνηγάνε"

"Τι ποιος μας κυνηγάει?"

"Η πρωιν μου"

"Αυτό είναι καλέ και τρόμαξα"

"Μαζί με τον ostin"

"ΤΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ?"

"Παιδιά ηρεμία είναι και έγκυος"λέει ο Άρης και κάθεται στην διπλανή καρέκλα και μου πιάνει το χέρι.

"Όπως έλεγα έχει κάνει ομάδα με τον ostin  αναρχική ομάδα και είναι πολύ καλά προετοιμασμένοι και υπάρχει μια ελπίδα να μας κάνουν ντου"

"Δύο λεπτα,δύο λεπτά εξηγήστε μου μια τι γίνεται από την αρχή γιατί να μας κυνηγήσει αυτή και επίσης που ξέρει ότι υπάρχω βασικά?"

"Λοιπόν αυτή την κοπέλα την γνώρισα στην Γαλλία και είχαμε σχέση εδώ και αρκετά χρονια. Εγώ σε έψαχνα όλοι την ώρα και βρικε το αρχείο γέννησης σου που είχα στο υπολογιστή μου και νευριάσε που είπα ψέματα"

"Ωραία ποιος ο λόγος να φτιάξει ομάδα εναντίον μας?"

"Μην διακόπτεις αγαπη μου κάτσε να ολοκληρώσει"λέει ο Άρης

"Τα αγάπη μου κομμένα μπρο"

"Ας πούμε ότι ήταν λίγο ψυχοπαθής και εγώ δεν το ηξερα. Σε έψαξε περισσότερο ξέρει πως είσαι την εμφάνιση σου ξέρει τι έχει κάνει και είδε ότι σε είχε απαγάγει ο ostin ο-οποιος είναι εμ λιγο να πολύ λίγο αδελφός της"λέει και κλείνει τα αυτιά του.

"ΡΕ ΧΑΙΒΑΝΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΈΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΊΘΕΤΟ"

"Σόρρυ νόμιζα ότι απλά ήταν συνωνυμία"

"ΔΕΝ ΕΊΔΕΣ ΑΝ ΜΟΙΑΖΟΥΝΕ ΡΕ?"

"Βασικά είναι δίδυμα"

"ΈΧΕ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΕΊΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ ΑΛΛΙΏΣ ΘΑ ΣΕ ΧΤΎΠΑΓΑ"

"Δόξα τον Θεό και την Παναγία"λέει και κάνει το σταυρό του.

"Λοιπόν τι θα κάνουμε?"λέει ο Κώστας.

"Τι τι θα κάνουμε το αυτονόητο θα χτίσουμε ξανα την ομάδα μας"

"Όχι"λέει η τρινα.

"Ναι ρε παιδιά η Gabi είναι έγκυος και ποιο ισχυρή στην ομάδα"

"Θα τα καταφέρουμε"λέει ο Δημήτρης

"Επίσης η μόνη που ξέρει να χειρίζεται όπλα όλων των ειδών"λέει η Άριαννα.

"Ωραία αυτό μας βολεύει μπορεί να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει sniper κάπου ψηλά να μην πάθει και τίποτα"λεει ο Αρης

"Ωραία εγώ συμφωνώ με αυτό"λέω εγω

"Δημήτρη αναλαμβάνεις να βρεις την κοπέλα του όλες τις πληροφορίες και βγαλε φωτοτυπία την φάτσα της. Ariana και τρινα αναλαμβάνετε να φτιάξετε τα καινούργια μας φουτερ μαύρα κατά προτίμηση"λέω εγώ

"Έγινε"λέει ο Δήμητρης

"Οκ οκ"λένε τα κορίτσια

"Τα υπόλοιπα θα τα κανονίσουμε όταν την μάθουμε καλύτερα"λέει ξανά εγώ .

"Τώρα πάμε να φάμε τις κρέπες γιατί θα παγώσουν"λέει η Αρι

Kvrhhh

@kouvarhhh_ my official Instagram

@kvrhhhswolf_ insta  for wattpad

𝗦𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝗲 Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ