ΤΕΛΟΣ #1

714 39 6
                                    

"Στο καλό"λέει και μου ανοίγει την πόρτα  ώστε να βγω.

Με το δεξί gabi με το δεξί.

Μάντεψε ποια βγήκε έξω από την φυλακή και διψάει για εκδίκηση.

Δεν νομίζω ότι είναι και δύσκολο.

Ξεκίνησα για το σημείο συνάντησης με τα τσιράκια μου από την φυλακή οι οποίοι εδώ και 1 χρόνο αφού τους ξέφυγε και μετά την ξαναπήραν έχουν φυλακισμένη την Ρόουζ η οποία δεν ξέρει τι συμβαίνει.

Νομίζει ότι πέθανα στην φυλακή αφού έστειλε 2 γομαρια την ώρα που έκανα μπάνιο να με σκοτώσουν αλλά μάλλον έγινε το αντίθετο.

Ευτυχώς το κάλυψα καλά και αφού στο μπάνιο δεν έχουν κάμερες βγήκα καθαρή.

Αλλο και αυτό, μα ρε παιδιά στο μπάνιο?Δεν είναι λίγο προφανές ότι θα τους σκότωνα εγώ?

Ανόητη σκύλα θέλω τόσο πολύ να την πνίξω.

Αλλά όχι θέλω να έχει οδυνηρό θάνατο και αυτή την φορά δεν θα με σταματήσει κανένας Αρης.

Μπαίνω μέσα αστην αποθήκη μου συστήνονται όλοι αφού κάποιους ούτε που τους γνώριζα και με έβαλαν στο δώματιο που ήταν φυλακισμένη.

Ήταν δεμένη σε μια καρέκλα.

Πιάνω το οινόπνευμα και της βγάζω το μαντιλι που καλύπτε τα πρησμένα της μάτια.

Με το που με βλέπει χάνει την αναπνοή της και βαριανασενει. 

"Τι έπαθες γλυκια μου?"

"Όχι όχι μην με σκοτώσεις"

"Ωω σκάσε όλοι τα ίδια λέτε πριν πεθάνετε. Να βρω έναν που να μου πει σκότωσε με μωρη σκύλα. Να πεθάνει με περηφάνια και όχι να παρακαλαει. Αλλά ξεχάσα εσύ εκτός από περιφανεια δεν έχεις και κοτσια ή ακόμα και αξιοπρέπεια"

"Έχω περισσότερη αξιοπρέπεια από εσένα"

"Λοιπόν Ρόουζ δεν κατάλαβα ποτέ γιατί μας κυνηγησες. Καταλαβενω ότι λογικά θα σε είχε βάλει ο θεός χωρεστον Όστιν. Όμως δεν σταμάτησες ακόμα και μετά τον θάνατο του."

"Που θες να καταλήξεις επιτέλους"

"Σε καταλαβενω αυτη η αναμονή σε σκοτώνει λογικο "

"Πες αυτο που θες να πεις επιτέλους"

Βγάζω με το στόμα το καπάκι του οινοπνεύματος και αρχίζω να την λούζω

"Γιατί λοιπόν Ρόουζ με θες νεκρή?"

"Γιατί-"

"Γιατί Ρόουζ?"είπα αφού συνέχιζα να την λούζω.

𝗦𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝗲 Where stories live. Discover now