"φθηνά την γλύτωσα. Άμα δεν ήταν ο συγκεκριμένος δικαστής θα είχα σίγουρα φάει ισόβια"λέω ανακουφισμένη.
"Έλα ηρέμησε όλα πηγαν καλά"είπε η τρινα και κάτσαμε στον καναπε
"Ο Άρης που πήγε?"είπε όταν είδα όταν δεν ήταν εδώ.
Που πήγε πάλι?
"Εμ είπε ότι έχει ένα ραντεβού στα Μικέλ"είπε ο κωστας
"Ραντεβου τι εννοείς ραντεβού? Με κοπέλα?"
"Δεν ξέρω"είπε βιαστηκα και κοίταξε αλλου
Άνοιξα την πόρτα πήρα την μηχανή και ξεκίνησα για τα Μικέλ.
Αμέσως όλοι μπήκαν στα αμάξια τους και με ακουλουθησανε.
Μπήκα στα Μικέλ και τον έψαξα με τα μάτια μου.
Τον βρήκα και καθόταν εκείνος και μια κοπέλα απέναντι του που δεν μπορούσα να δω.
Πλησίασα και σοκαρίστηκα αφού οι παλμοί μου άρχισαν να ανεβαίνουν.
Εδώ θα γίνει φόνος.
"Κάποιος μου κάνει πλάκα έτσι"
Τα παιδιά μπαίνουν μέσα
"Εμ να σου εξηγήσω Gabi"
"Τι ακριβώς Άρη?"
"Δεν βλέπεις πως μας κάνεις χαλάστρα"
"Με την κολλητή μου ρε μαλακα και συ μωρη τι κολλητή είσαι εσύ φίδι είσαι"
"Ωω έλα τώρα θα μπορούσες να τον είχες κρατήσει όμως τώρα πια είναι δικός μου"
"Bella μην με προκαλείς"
"Η παραγγελία σας "είπε η σερβιτόρα πήρα και το καφέ και την γρανίτα.
Έριξα τον καυτό καφέ πάνω της και την κρύα γρανίτα πάνω του.
"εσείς για μένα πεθάνετε, α και μην νομίζετε ότι είστε ακόμα στην παρέα"
"Μα-"είπε ο Άρης
"Όποιος θέλει να μείνει μαζί τους να πάει να κάτσει εκεί εγώ πάντως φεύγω"απομακρύνθηκα και ήρθαν η τρινα η Άριαννα ο Κώστας ο Δημήτρης ο Νίκος ο Ηλίας και η Elizabeth μαζί μου.
Η Isabella έμεινε όσο γι'αυτό είμουν σίγουρη είχα καταλάβει ότι είναι πιο κοντά αυτές οι δύο.
Νευριασμένη βγήκα έξω καβάλησα τη μηχανή και εξαφανίστηκα σε 2 λεπτά από το οπτικό πεδίο των παιδιών.
Χωρίς να ξέρω τι να κάνω και πού να πάω έκανα βόλτες όλη την πόλη και σταμάτησα σε ένα περίπτερο.
YOU ARE READING
𝗦𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝗲
Teen Fiction-𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚚𝚞𝚎𝚕 𝚘𝚏 𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚- Είχατε ποτέ φανταστεί πως από μια απλή μάχητρια καταλήγεις έγκυος σε άλλη χώρα με άνθρωπους να σε κυνηγούν και αν φοβάσαι την κάθε σου κινηση. Βέβαια ο φόβος είναι κατι που η Gabi έμαθε να αντιμετωπί...