Κεφαλαιο 3

681 38 1
                                    

Μπήκα για ένα ζεστο μπάνιο με διάφορα αρώματα για να ηρεμήσω. Ο μαλακας με τάραξε. Μια χαρά ήσυχη ειμουν με το φαι μου και την τηλεωραση μου.

Ντριννν ντριννν

Όλα τώρα θα συμβούν ρε πουστη?

Βγήκα έξω τυλιγωντας το κουφετι μπουρνουζι γύρω μου.

Πήρα το σταθερό στα χέρια μου "απόρρητος αριθμός" άρχισαν οι απειλες.

"Αυτο το παιδί δεν θα το έχεις για πολύ. Μου πήρες τον άντρα μέσα από τα χέρια μου γιαυτο έγω θα σου πάρω το παιδί"

"Να σου ρε φιλε άσε με να ζήσω μια καλή ζωή με έχεις πριξει"

"Δεν θα την ζήσεις για πολύ"είπε μια επεξεργασμενη φωνή και το κινητό έκλεισε.

Αχ όχι πάλι δεν θα το αντέξω.

Πήρα τηλέφωνο την trina και την Arianna για να έρθουν να κάτσουν σπίτι μου να δούμε καμοια ταινια.

Μέχρι να έρθουν εγώ είχα ετοιμάστει και είχα ισιωσει και το μαλλί μου. Η πόρτα χτύπησε αφού άνοιξα κάθησαμε όλες στον καναπέ και σκέφτηκα ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να τους πω για το συμβαν για το μεσημέρι.

"Έχω να σας πω κάτι σημαντικό"

"Τι τι έγινε έπαθε κάτι το μωρό?"

"Όχι όχι αυτό καλά είναι. Απλά με πήρε τηλέφωνο ένας και άρχισε να με απειλεί όπως παλιά"

"Μήπως αναγνώρισες την φωνή του?"

"Όχι ήταν επεξεργασμένη αλλά νομιζω ότι είναι κάποια πρωιν του Αρη.
Μπορεί να κάνω και λαθος"

"Ας τα ξεχάσουμε λίγο και ας βγούμε λίγο έξω σήμερα τι λέτε?"

"απλά να πάμε πρώτα στον γυναικολόγο και μετά κανονίζουμε"

"Σωστά άντε πάμε για να έχουμε χρόνο να ετοιμαστούμε"

Βγήκαμε και οι τρεις έξω και ξεκινήσαμε για τον γυναικολόγο με το αμάξι μου. Φτάσαμε και μπήκαμε στο γραφείο του.

"Καλώς την λοιπόν ας αρχίσουμε της εξέτασης"είπε ο κύριος Ευθυμίου.

Μου έβαλε ένα ροζ τζελ που ήταν φουλ παγωμένο πάνω στην κοιλιά μου και ακουμπισε πάνω ένα μεταλλικό αντικείμενο που ήταν συνδεμένο με μια τηλεόραση.

"Λοιπόν το παιδί είναι μια χαρά υγιής σε λίγο θα κλείσεις 1 μήνα και πρέπει να είσαι εντελώς προσεκτική. Σου το τονίζω αυτό. Δεν πίνεις δεν μεθας. Δεν κάνεις κινήσεις που μπορούν να σε τραυματίσουν. Δεν ταράζεσε γιατί αυτό επηρεάζει και το μωρο. Αυτά σε γενικές γραμμές. Να προσέχεις της κινησεις του. Αντίο σας"

Πολλές πληροφορίες μαζεμένες και επίσης μου απαγορεύει να κάνω αυτά που χαρακτηρίζουν το χαρακτηρα μου. Εγώ χωρίς βότκα δεν κανω χωρίς χορό και κικ μποξ. Επίσης όλοι μου η ζωή έχει συμαχο τον κυνδινο τι θα κάνω?

"Το ξέρουμε ότι είναι δύσκολο αλλά θα τα καταφέρεις μαζί θα τα καταφέρουμε"είπε η τρινα

"Το ξέρετε ότι δεν μπορω να πάω σε
κλαμπ ετσι?"

"Δεν πειράζει ας κάνουμε σλιπ οβερ με ταινία!"είπαν και οι δύο και τσιριξαν κιόλας.

"Σκαστε τσιριδες άντε πάμε"

Βγήκαμε έξω και ξεκινήσαμε για το σπίτι. Στο δρόμο είχαμε βάλει μουσική και χορευαμε και οδηγούσα εγώ μετά από πολλά παρακάλια.

Στρίβω λίγο την καθρέφτη προς τα πίσω.

"Ειμουν χρόνια σε δυο διαφορετικές συμμορίες και αναγκάστηκα επρεπε να ακολουθαω ανθρωπους χωρίς να με πάρουν είδηση αλλά αυτός πίσω μας σίγουρα δεν ξέρει τι θα πει παρακολούθηση"είπα στα κορίτσια σαν να παίζω σε ταινία

"Ουαου σε έχει επηρεάσει πολύ η εγκυμοσύνη"λέει η Άριαννα.

"Σουτ. Ήρθε η ώρα να δούμε τι έχει ο κύριος πίσω μας"

Ξέρω να οδηγάω καλύτερα από τον καθένα έχω σκεφτεί ήδη τρόπους να μας χάσει από το οπτικό του πεδιο.

Αρχικά κάνω μια στροφή σε ένα στενό και κάνω άλλη μια βγαίνοντας πάλι στον κεντρικό πάω ζικ-ζακ τον δρόμο και όπου βρίσκω κενό ανάμεσα στα αυτοκίνητα το διαπερναω σιγά σιγά δεν τον βλέπω από πίσω μας.

Πατάω φουλ γκάζι όταν είναι κόκκινο και βγαίνω τελείως από την λεωφόρο που ήμασταν και ακουλουθαω ένα τελείως σκοτεινό δρόμο από το σπίτι.

Αφού φτάνουμε παρκάρω στο πιο σκισμένο σημείο και βγαίνω χαλαρά από το αμάξι.

"ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΟΜΑ ΦΡΕΝΆΡΙΣΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΜΟΥ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ"είπε η Άριαννα τσιριζοντας.

"Εε ψιτ Αρι! Κακό σκυλί ψωφο δεν εχει"της είπε αστεία η τρινα.

Kvrhhh

𝗦𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝗲 Where stories live. Discover now