Κεφάλαιο 4

650 35 3
                                    

Μπήκαμε σπίτι και έκατσα στον καναπέ ενώ τα κορίτσια φέρανε ότι φαγώσιμο είχα μέσα στα ντουλάπια μου.

Αντικείμενικα ήταν πολλά.

Τα βάλαμε όλα σε μπολ και βάλαμε σε μεγάλα ποτήρια χημους πάτησαμε το play στο 3 επεισόδιο της 4 σεζόν του Teen wolf και ξεκινήσαμε να τρώμε.

"Συγνώμη αυτος το μουνι θέλει αυτή και δεν κάνει τίποτα? "Λέει η τρινα αναφέροντας τον Styles και την Lydia.

"Το ότι εκοψαν το δάκτυλο του Peter δεν το συζητάμε καν?"λέει η Αριαννα.

"Απλά τελείωσαμε το την σεζόν 4a καθηστε να πάμε στην 4b"τους λέω.

"Εγώ βαρέθηκα πάμε για νάνι?"

"Από τώρα?"λέω κοιτοντας το ρολόι

"Ειναι μόνο 12 έλα είναι πολύ νωρίς ακομαα"λέω στην Τρινα.

Πράσινα μάτια και κορμί σαν την Λατίνα αράζω πάνω της σε ολόκληρο τον μη-

Ο ήχος κλήσης του κινητού της τρινας.

"Κω-κωστα?"είπε και της έκανα νόημα να βάλει ανοιχτή ακρόαση

"Τρινα άκουσε με προσεκτικά που είσαι τώρα?"

"Σπίτι της Gabis γιατί τι έγινε?"

"Λοιπόν δεν θα με διακόψεις θα τα πω περιληπτικά. Από την αρχή εκβίαζαν τον Άρη να κάνει ότι παράτησε την γκαμπι για να μην την σκοτώσουν και εκείνη και το παιδί. Υποτίθεται ότι η συμφωνία είχε λήξει και ήταν ασφαλής η γκαμπι όμως τώρα όχι μόνο κυνηγάει την γκαμπι και το παιδί αλλά όλες σας!"

"ΠΟΙΟΣ?"λέμε ταυτόχρονα.

"Κορίτσια πάρτε το ψύχραιμα σας κυνηγαει η Bella"

"Η-ποια?"είπα και πνίγηκα με το σάλιο μου.

"Γκαμπι δεν είναι μόνη της έχει πολύ κόσμο συγνώμη που τι λέω αυτό αλλά φεύγουμε από την Ελλάδα σήμερα κιόλας πάρτε τα απαραίτητα και στις 2 θα είμαστε σπίτι σου και θα σου πούμε Γλυπατατα για να καταλάβεις ότι είμαστε εμείς! Μην ανοίξεις σε κανεναν ούτε καν στα άλλα κορίτσια δεν ξέρουμε τι ετοιμάζει. Φιλάκια να προσέχετε όλες"

Το τηλέφωνό έκλεισε και τα κορίτσια είχανε ασπρίσει.

"Τι κάνετε πάμε να ετοιμάσουμε πραγματα. Αναγκάστηκα θα πάρετε δικα μου ρούχα γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να πάμε σπίτια σας"

"Ω-ωραια τι-τι κάνουμε τώρα?"λέει η Άριαννα αγχωμενη.

Κουραγιο αγάπες μου.

𝗦𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝗲 Where stories live. Discover now