Κεφάλαιο 2

693 36 3
                                    

Σκούπισα τα δάκρυα μου αλλά αμέσως έτρεξαν ακόμα πιο πολλά. Δυναμωσα τι τραγούδι στα αυτιά μου και άρχισα να κάνω βόλτες. Σταμάτησα σε ένα καφέ και πήρα ένα μιλξεικ βανίλια.

Με κοιτάζανε με λυπηση και συμπόνια. Γαμω την κοινωνία μας γιατί είναι τόσο σκατα?

Έφυγα γρηγορα γιατί δεν άντεχω τα έντονα βλέμματα τους. Πήρα το δρόμο του γυρισμού δηλαδή το σπίτι μου μπήκα μεσα φόρεσα τις κοντές πιτζάμες μου και άνοιξα το Netflix πάτησα teen wolf και χαλάρωσα με το μπολ γεμάτο ποπ-κορν.

Η πόρτα αρχισε να χτυπάει και να κάνει δυνατούς κρότους από της γροθιές.

Ποιος χτυπάει τόσο έντονα?

"Γκαμπι άνοιξε γκαμπι. Μωρό σε παρακαλώ ανοιξε"

"ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΆΚΑ ΤΩΡΑ?"του φωνάξω από μέσα και ανοίγω την πόρτα.

Μπαίνει γρήγορα μέσα και πέφτει στον καναπέ.

"Λέγε τι θες γρήγορα πρέπει να κάνω μπάνιο και να πάω στον γυναικολόγο"

"Μαζί θα πάμε"

"Δεν θα πάμε μαζί τώρα πες τι θες"

"Δε-δεν είναι αυτό που νομίζεις "

"Δεν είναι αυτό που νομίζεις. Ε λοιπόν εγώ νομίζω ότι είναι αυτό ακριβώς!"

"Ρε γκαμπι άκουμε λίγο"

"Τι να σας ακούσω ρε Αρη πες μου τι να ακούσω? Το ότι σε είδα να φασωνεις άλλη και να της ζητάς να γίνει κοπέλα σου? Σου δίνω δεύτερη ευκαιρια και την πετάς μόνο που τώρα Άρη δεν είμαι μόνη μου κουβαλάω ένα γαμημενο παιδί το οποίο με τις πράξεις σου το περνεις στο λαιμό σου. Μετα από όλα αυτά μαθενω ότι η κοπέλα είναι κόρη ένας διευθυντή καζίνου το οποίο παντα ηθελες. Δεν με παρατησες επειδή ερωτεύτηκες άλλη αλλά για τα λεφτά? Ε αυτό πάει πολύ!"λέω φωνάζοντας.

"Ρε γκαμπι για ποιον ήθελα τα λεφτά για μένα? Για σενα και το παιδί "λέει χαμηλοφωνα.

"Αλήθεια Άρη μου?του λέω γλυκά

"Ναι ρε μωρό μου "λέει και με περνει αγκαλια

"Αρουλη θα θα μου κάνεις μια χάρη?"λέει τελείως ειρωνικά.

"Ν-ναι?"

"Άντε μου στο διάολο αγόρι μου και ακόμα παραπερα "λέω και τον σπρώχνω έξω από την πόρτα.

Μαλακά.

Kvrhh

Don't ask were I be on i just look pretty with my Gucci onn.

Σόρρυ που αργησα απλά άρχισαν τα σκουλλλ.

Όχι δικαιολογία ξέρω..

Λογικά θα ανέβει και δεύτερο σήμεραα επειδή αργησαα.

𝗦𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝗲 Où les histoires vivent. Découvrez maintenant