Cap.7

73 6 0
                                    

Stiti momentul ala cand dormi genial de bine dar un drogat te trezeste? Ei bine eu stiu.
- Scoalaaaa! Striga deodata Jay la mine.
Sar ca arsa din pat si incep sa strig.
-Ce,ce arde?
- Stai calma pompierul Sam ca nu arde nimic .
- Atunci de ce naiba mai trezit?
- Ca am vrut! Spune cu un zambet tamp pe fata.
- Ai exact 3 secunde sa iesi ca de nu , ridic matura si i-o arat. Face niste ochi mari si fuge mancand pamamtul si eu dupa el .
—Jay stai sa vezi tu ! Strig cat ma tin plamani .
Alerg cu matura dupa el in toata casa nici nu mai bag in seama ca Mia ne injura pe amandoi.
Deodata il vad cum iese pe usa iar eu fug dupa el . Il alerg mai bine de jumate de ora cu matura in mana pana cand simt ca cineva vrea sa-mi ia "arma".
Ma intorc spre cel care vrea sa ma fure dar raman blocata
- Asthon! E sigurul lucru pe care il spun ca imediat isi izbeste buzele de ale mele formand astfel un sarut salbatic. Uit de toate cand îsi vara limba in gura mea cautandumi limba. Totul se opreste atunci cand nevoia de aer își face simțită prezența, se apleaca la urechea mea si îmi sopteste.
- Mereu alergi in pijamele si cu o matura in mana dimineata?
Cand aud raman statuie , am uitat total ca sunt in pijamale.Numai sa il prind pe Jay si il castrez.
- Hai spartano sa ne caram de aici! Si sunt luata pe sus exact ca o mireasa de Asthon.
- Unde mergem?
- In cuibul raului!
- Nu din nou ,Asthon!
- O ba da , iar de data asta chir ca nu mai pleci!
- Asta se numeste rapire!
- Nu si daca vi de buna voie si nesilita de nimeni! Spune putin inganfat. O las balta deoarece nu am nervi potriviti . Inca nu mi-am baut cafeaua .
- Mai e mult? Intreb cand deja a devenit incomoda pozitia chiar daca am un unghi foarte bun de-al privi.
- Nerabdatoare? Ma întreabă cu o spranceana ridicata
-Nu doar ca incep sa amortesc! Atunci se opreste ,ma coboară dar nu pentru mult ,ca imi face semn să ma urc pe spatele lui.
- Acum e mai bine?
- Mult mai bine, dii calut! Spun cu o voce de copil mic și radem amândoi.
Nu mai dureaza mult si ajungem la el la apartament sau cum îi spune el "Cuibul raului". Ma lasa jos iar apoi se intoarce spre mine.
- Ce marime porti?
- Poftim?
- Ce marime porti la haine?
-De ce?
- Doar spunemi ce marime porti la rochi te rog! Spune deja exasperst.
—Nu stiu un M. Acum esti si mare stilist?
—Oarecum! Asteaptama aici ! Si nu pleca!
Dau din cap afirmariv iar el pleaca . Ma uit putin in jur si observ ca sunt in sufrageria lui , mă mai plimb putin pana cand isi face din nou aparita cu o minunata rochie alba . Nui nici prea lunga dar nici prea scurta iar decolteul e numai bun .
- Nici nu vreau sa stiu de unde o ai! Îi spun cand imi intande rochia.
- Stai calma e a surori mele!
- Si nu se va supara daca îi port hainele?
- Nu daca nu va afla !
- Of tu... Dar ma opreste cu un sarut . Trebuie batut pentru asta , dar nu acum!
- Hai fugi la baie si schimbate. Eu nu ti-o mai arat ca o sti deja .
Îi iau rochia din mana si plec la baie dupa 10 minute ies . Wow rochia imi vine superb dar pentru ce m-am îmbracat eu asa oare?
- Asthon pentru ce m-am imbracat eu asa ?
- Pentru intalnire!
- Pentru ce? Cum adica intalnire?
- Îti explic pe drum acum haide ca vom intarzia! Ma trage de mana spre iesire si abia acum observ ca poarta un constum alb. Doamne ce bine îi sta in alb parca ar fi un inger cu ochi negri.
Drumul e unul relativ scurt si tacut , nimeni nu a spus nimic cat timp am mers. Dupa vreo 15 minute de mers am ajuns in fata unui restaurant superb ! Ma uit la el cu gura cascata in timp ce Asthon rade de mine. Ma intorc spre el si îi dau un pumn in brat el se preface ranit.
- Ashotn!
- Hmm?
- Ce cautam noi aici? Mai exact ce caut eu aici?
Se intoarce spre mine si uitanduse in ochi mei spune:
- De ce spui asta Sarah ?
Doamne felul in care mi-a pronuntat numele! Iar daca se mai uita mult asa in ochi mei sigur am sa lesin . Revin la realitate cand ma prinde de mana si ma trage mai aproape de el.
- Deoarece...tu esti tu ! Si arat spre el , iar eu sunt eu ! Nu stiu ce poti vedea la mine!?
- Sa nu mai spui asta niciodata , ai inteles?! Spune apropiinduse din ce in ce mai mult de fata mea. Acum distanta dintre buzele noastre e aproape inexistenta. Nu mai sta mult pe ganduri si îsi uneste buzele cu ale mele. Sarutul e unul salbatic iar eu imediat sunt trasa in el. Ne oprim doar pentru a respira dar el isi sprijina fruntea de a mea.
- Am o idee mai buna ! Cum ar fi sa mergem intr-un parc de distractii?
- Suna minunat! Îi raspund.
- Din cate stiu eu vasul nu are asa ceva! Îi spun razand .
- Pai nu are dar Franta sigur are! Atunci raman masca .Franța? Deja am ajuns in Franta?
Vede ca nu mai raspund asa ca ma trage de mana si porneste spre debarcader. Cand coboram realizez ca nu am papuci în picioare asa ca Asthon a fost nevoit sa ma ia în spate pana la cel mai apropiat magazin pentru a-mi lua o perche de sandale care sunt foarte comode

SALUT LUMEE SCUZE CA NU AM MAI POSTAT . SPER SA VA PLACA NOUL CAPITOL.
P.S. SCUZATI GRESELILE

  PE VALURI DE IUBIREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum