Cap.14

49 4 0
                                    

- Întotdeauna  ai fost așa repezita. Afirma ea în timp ce duce paharul de vin rosu la gura.
- Iar tu mereu ai fost o alcoolică anonimă! Îi raspund în timp ce-i i-au paharul de la gura și vars tot conținutul pe jos.
- Heiii ala era al meu! Se ratoieste la mine.
- Acum nu mai e! Bun acum ca am rezolvat cu alcoolul , spune cum de te-au lăsat ai noștri să vii?
- Să zicem doar ca ei cred ca sunt la studii în Spania...
- Mereu te-au lăsat să faci ce vrei.
- Pai dacă sunt un copil cuminte. Afirmă cu gura până la urechi iar eu ma înec.
- Doamne... Dați peste gura... Spun râzând.
Ne ridicăm de la masa si ne îndreptăm spre punte pentru a o prezență pe Miley prietenilor mei.
Când ajung o văd pe Mia cocoțata pe umeri lui Jack încercând să prindă un biet felinar și pe Jay pupandu-se cu Carl.
- Doamne luati-va o cameră! Striga cioara mea la ei.
- Cinei blonda? Întreabă Mia încă pe umerii lui Jack.
- Gașcă v-o prezint pe Miley Waith sora mea mai mică! Termin de prezentat și ma uit la prieteni mei care exprimă cel mai mare șoc.
- Ea e sora ta? Ma intreaba Jay.
- Nu, sunt un extraterestru de pe Marte! îi răspunde Cioara sarcastic.
- Miley ei sunt Jay Bolton viitorul mire, Carl Weaver tot viitorul mire, Mia Stevens...
- Viitoarea mireasa? ma întrerupe sora mea.
- Nu draga, sunt cea mai bună prietenă a surori tale. O lămurește Mia.
- Asa unde ramasesem... a da, și el e Jack Browns.
- Doar atât? Se plânge Jack.
- Dacă imi permiteți o voi completa pe Mal spunand ca acest băiat aici de față, arată spre Jack, este iubitul meu. Ne aruncă Mia bomba.
- Imi place completarea asta! Se trezește Jack să vorbească.

Nu stăm mult la palavre ca ne și apucam de terminat cu aranjarea . După două ore apare Ash împreună cu un băiat pe care l-am mai văzut o dată, atunci când am plecat uda din apartamentul lui Ash.
- Buna lume! Ne salută Ashton.
- Buna! Spune și celălat.
- Shen, de când nu te-am mai văzut! Ii spune Mia în timp ce îl îmbrățișează.
- Și eu ma bucur sa te vad Riri!
- Hei amice ce mai faci? Îl salută și Jack când da mâna cu el.
-Sti tu una alta!
- Hai sa ti prezint și pe restul.
După ce sau făcut din nou prezentările Ash ne-a pus la curent cu noutatile.
- Stai asa! Da inapoi ! Voi vreti sa spuneti ca va avea loc o nuntă între ei doi, arat spre Jay și Carl, iar eu nu am fost invitata?
- Nici nu ar fi trebuit să fii la această nunta. Tu trebuia să stai cuminte și sa te ti de amaratele alea de cursuri de canto. I-o întorc eu imediat.
- Poate nu aș fi plecat la tampitele alea de cursuri dacă mai fi ajutat cu acel afurisit de spectacol. Tipa ea.
- Nu ai fi avut nevoie de mine dacă nu erai atât de delasatoare. Tip la ea și deja regret ce am spus. Se uita la mine pret de o secundă ca mai apoi să fugă mâncând pământul.
Dau să plec după ea dar Ash ma oprește și spune :
- Dă-i timp să se calmeze și apoi vorbiti. Nu mai spun nimic si doar ma așez pe scaun, Ash își impleticeste degetele cu ale mele si pe urma continuă.
- Toate sunt puse la punct dar problema ramane cu muzica. Nu am gasit pe nimeni disponibil pentru duminică.
- Hei Mal ce zici daca vorbesti cu Miley, poate vrea ea s-a ne cânte! Imi propune Jay, în timp ce se uita ca un câine plouat la mine.
Ma enervat mutra aia atât de tare încât am acceptat.
- Bine, bine doar nu te mai uita cu față aia de câine plouat la bine,si imi ramai dator vândut! Îl anunt iar el doar da din cap aprobator fiind foarte vesel.
- Bun dacă am rezolvat și asta ,ce ziceti de o petrecere a burlacilor și a burlacitelor! Vine Mia cu fabuloasa idee.
- Ar fi super! Și stiu exact și cum s-a ne impartim, deci Carl, Ashton, Jack și cu Vlad( Shen) voi vă distrați ca burlaci, iar eu Mal, Mia și cu Miley ne facem de cap ca burlacitele! Ne lămurește Jay, iar ideea le convine tuturor.
Toată lumea se duce să se pregătească pentru petreceri iar eu sa vorbesc cu sora mea.
I-au un taxi și plec în cel mai apropiat park sperând să o găsesc acolo, și spre fericirea mea chiar era acolo, stătea singura pe o bancă.
Ma ducă la ea și fără să spun ceva o i-au în brațe iar ea nu ripostează ba chiar ma strânge mai tare.
- Mi-am făcut sute de griji pentru tine atunci când ai plecat! Nu ai idee cât de dor mi-a fost de tine. Imi mărturisește aceasta.
- Draga mea si mie mi-a fost un dor teribil după tine. Dar era singura cale dacă doream sa scap.
- Hai gata cu plânsul ne așteaptă o petrecere a burlacitelor! Îi spun iar ea se uita crucis la mine.
- Hai, te lamuresc pe drum! Spun în timp ce ne ridicăm și plecam.

Hei dragilor am revenit cu un nou capitol.La media îl aveti pe Vlad care se mai numește și Shen.
Sper sa va simțit bine și va rog sa aveti grija de voi și de părinți și bunici voștri mai ales în situația în care ne aflăm.
# Stati în casa.

  PE VALURI DE IUBIREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum