După ce a plecat acel bărbat aseara am plecat și eu imediat în apartamentul meu. Intrasem ca un ninja deoarece nu doreau să o trezesc , m-am mai plimbat prin casa o bucată de timp și după m-am pus la somn.
Dormeam asa de bine ! Iar patul era asa calduros dar deodata usa este trantita cu putere iar pe ea intra strigand , nimeni altul decat Jay .
- Scularea frumoasele adormite!
Prima care deschide ochii am fost eu . Iau telefonul de pe noptiera si cand vad ca e ora 7 dimineata strig
- Te-a drogat barmanul nu vezi că e abia 7 dimineata? În mod normal nu aș fi deranjată daca azi fi trezită asa devreme dar m-am culcat pe la 3 dimineata si acele câteva ore de somn nu imi sunt suficiente.
El fericit nevoie mare se tranteste la propiu pe patul Miei iar ea cand vede prinde perna si îi aplica o miscare din incheietura de a vazut Jay stele curcubeu nu verzi.
- Esti orb sau ce? Nu vezi ca dormeam? Îl ia la tura roscata.
Cu greu ma ridic din pat si ma duc mai mult taras sa fac cate o cafea pentru fiecare. Ajung în bucătăria mică și încep să caut după cabinet și cafea, spre bucuria mea nu a durat mult căutările mele. Pun repde ibricul cu apă pe aragaz și astept sa fiarbă, ma sprijin de blatul de bucătărie și ma chinui sa nu adorm la loc, în minte imi tot vin imagini cu acel bărbat de pe punte. Am avut noroc ca nu era vre-o un pedofil sau daca e și acum ma va urmării?
Ma trezesc la realitate când cafea s-a ridicat prea mult și a dat pe aragaz.
Ahhh... Se putea să nu se întâmple ceva... Spun printre dinți.
I-au cele trei căni cu cafea care miros divin și ma duc în dormit unde Jay încă stătea în patul Miei.
- Bun , acum spune cum ai intrat aici ca noi doar am inchis usa ? Intreaba Mia cu cana la gura
- Nu vam spus? ne intreaba iar noi dam negativ din cap. Pai sunt seful curateniei e logic sa am toate cheile .
- Dar nu de asta sunt eu aici , am venit sa va spun cum a fost aseara! cand aud intr-o secunda sunt de pe patul meu pe patul Miei
- Hai spune !
- Dupa ce am plecat de la voi , ne-am intalnit la bar unde mi-a oferit ceva de baut apoi ne-am dus la un club unde am dansat , am ras , am povestit. Iar la final am facut o baie sub clar de luna . Trebuia sal vedeti atat de frumos , atat de romantic! Doamne si acum ma iau fiori cand ma gandesc! sfarseste lasanduse pe spate iar eu cu Mia radem de ne prapadim
- Atat? intreb curioasa
- Nuu! La final ma condus la apartamentul mea unde ne-am sarutat!
- Poftim ? Vati sarutat?striga Mia
- Dă! Normal ce ne-am sarutat! Trebuia sa vedeti ce buze are , ce limba ! Doamne!
- Si cand e urmatoarea întalnire ? Întreb micul înamorat.
- In aceasta seara!
- Poftim ! Eu nu cred ca o sa rezist inca o dimineata ca asta! spune Mia
- Asculta la mine băiete daca mai faci asa îti jur ca te castrez! Îl ameninta cu un deget ridicat Mia pe Jay*****
Dupa ce Mia la dat afara fortat pe Jay ne-am schimbat iar apoi am pornit cu tot cu el la bufet unde am mancat atatea clatite de abia m-ai puteam merege. Am mai povestit cate ceva iar pe la 12 am coborat de pe vas deoarece andocase cu cateva ore in urma . Ne aflam pe frumoasele plaje ale Carolinei de Nord . Wow totul e asa frumos . Deodata simt cum pamantul se desprinde de sub picioarele mele si cum aterizez in spatele cuiva . Doar ca acea persoana era Jay la bustul gol.
- Esti nebun punema jos !
- Pshiatri mei spun ca sunt sanatos mintal! spune razand astfel lasand la vedere un set perfect de dinti
—Ai mai mulți? Oricum Mia unde e ?
- Uite-o , și normal ca am mai mulți,tu nu ai?! si cand ma uit o vad si pe ea in aceasi pozitie ca si mine dar cine e acel baiat?- Nu dragule noi oameni normali avem doar unul sau deloc, cine e acel baiat pe care sta Mia?
- Da pai el e Carl sti barmanul! cand aud scot cel mai puternic a de uimire scos vreodata
- Si mie numi faci cunostinta? intreb
Dar nici bine nu sfarsesc propozitia ca Mia si Carl se indreapta spre noi acest lucru ma face să-l analizez putin pe tip . Brate mari , piept bine lucrat , par negru iar ochi din cate vad sunt tot negri! Nui de mirare ca Jay sa indragostit de el. E frumos del pui in rama. Intr-un final ajung in fata noastra iar baiatul îsi intinde bratul spre mine si spune:
- Buna eu sunt Carl iubitul lui Jay. Cand aud cuvintul iubit raman gura casca
- Sarah dar poti sa-mi spui Ara.si ne salutam reciproc
- Bun , si acum ce? Stam asa toata ziua sau mergem la distractie? Spune Mia
Am mai discutat putin pana cand baietii sau luat la intrecere evident cu noi pe spatele lor ,dar au cedat si sau aruncat cu tot cu noi pe prima banca vazuta. Prima data am mancat inchetata si vată de zahar , apoi am fost la zoo iar Jay făcea exact ca o maimuta ba chiar i-am spus ingrijitorului daca nu mai are nevoie de vre-o un animal iar el a inceput sa rada iar Carl sa suparat si ca să-l inbunez i-am promis ca îi organizez eu nunta cu Jay iar el sa bucurat imediat. Am mai vizitat cate ceva iar spre seara ne-am intors inapoi la vas . Jay si Carl pentru intalnire eu pentru somn iar Mia sa manance.
Ajunsa in pat am inceput sa ma gandesc la tot ce sa intamplat pana acum si nu a durat mult pana am adormitOK SA MAI DUS UN CAPITOL . SPER SA VA PLACA.
P.S. SCUZATI GRESELILE!
CITEȘTI
PE VALURI DE IUBIRE
Romance"- De ce? Îl intreb eu. -De ce? Pentru ca te iubesc, și nu voi lasa pe nimeni să mi te i-a,chiar cu prețul vieții lor ! O spune și ma saruta , punând în sărut tot ce aveam amândoi"