Cap 8.

67 6 0
                                    

ASTHON POV.
E asa frumosa in rochia aia . Nici acum nu-mi vine sa cred ca a iesit cu mine!
   Si Doamne ce usoara e aș duce o în spate toata viata dar se pare ca nu mergem mult si vedem un mic magazin de unde isi cumpara o pereche de sandale . De acolo luăm un taxi si pornim spre Disneyland .
   Primul lucru pe care la facut atunci cand am ajuns a fost sa sara din taxi si sa fuga la coada de la un carusel
— Mai încet Cenusareaso ca nu ne transfomam în dovleci ! Se intoarce instant spre mine si cu o fata mai serioasa spune:
— Scuze , nu am vrut sa te pun sa alergi! Cand o aud ca-si cere scuze raman uimit dar incep sa rad imediat.
—  Hei  nu este nevoie sa-ti ceri scuze! Îi spun cu un zambet pe fata.
— Bine , dar nu am mai fost intr-un parc de distractii de foarte mult timp ! Cand o aud raman din nou tablou . Fata asta si-a propus sa ma lase fara cuvinte azi.
— De cât timp mai exact?
—De 15 ani!
— Bine , atunci Cenusareaso pregatestete pentru cea mai frumoasa zi din viata ta!
  O prind de brat si o trag prin multime.

Ara POV.
  Asthon ma trage prin toata multimea avand cel mai mare si mai uimitor zambet!
— Asthon mai incet! Spun razand dar se pare ca nu ma aude asa ca îi dau drumul la mana si sar in spatele lui el parand destul de uimit.
— Unde ne grabim asa?
— Pai Spartano vreau ca prima si prima data sa ne dăm intr-un anumit carusel !
— Si de ce e caruselul ala asa important?
— Deoarece acel carusel a fost primul in care ma dat tata cand aveam 5 ani ,iar de fiecare data cand veneam aici in el ma dadeam prima data! Incep sa rad odata cu el cand termina de povestit.
— Pe mine tata la 5 ani ma invata sa trag cu prastia! Îi spun si eu la randul meu.
— Si a reusit ceva?
— Nup ! Si incepe sa rada mult mai tare.
Dupa ce ne-am dat in mai toate masinariile posibile si dupa cateva doze de frica si injuraturi la adresa lui Asthon am decis sa mergem sa mancam ceva. Eu mi-am luat cea mai mare vata de zahar pe care o puteam manca vreodat iar el si-a luat o inghetata.
— Povesteste-mi cate ceva despre tine! Ma roagă Ash la un momendat
— Pai nu sunt foarte multe de povestit, nu ce pot sa-ti spun gandesc in mintea mea, am o sora mai mica spinul vietii mele pe care o iubesc am o mama un tata , nu stiu ce as putea spune!
Ashton incepe sa rada iar eu il manjesc pe fata cu inghetata lui.
— Nu cred ca ai facut asta! Spune.
— O ba daa si mi-a placut! Raspund, si incep sa fug!
— Stai sa vezi ceti fac cand te prind! Striga din urma mea dar nu dureaza mult si simt cum doua maini mari ma prind de talie si ma ridica pe sus.
— Ha te-am prins , acum ce pedeapsa sa-ti dau?
— O plimbare cu barca? Imi incerc norocul spunandui dar sigurul lucru pe care il face e sa zambeasca.
— Nu , o sa ma mai gandesc , dar pana atunci mergem sa ne plimbam putin . Ma lasa jos doar pentru a se departa putin si a face cu mana la ceva ce eu nu pot vedea. Se intoarce inapoi la mine îi prind fața în palme și cu un servetel îi sterg inghetata de pe fața,ma ia de mana si inaintam putin pana cand in fata noastra apare o frumoasa trasura. Asthon ma ajuta sa urc apoi urca si el .
— Uu plimbare cu trasura , ce romantic ! Spun si incepem sa radem amandoi.
— Si acum domule Stevans unde mergem?
— Spre lamurirea dumneavoastra domnisoara Denvar  vom merge la un picnic surpriza!
— Surpiza zici ! Si ce ar putea fi o surpriza la un picnic?
— Asteapta si vei vedea ! Acum sa ne bucuram de priveliste .

BUNA DRAGILOR , AM MAI SCOS UN CAPITOL.
P.S. SCUZATI GRESELILE.

  PE VALURI DE IUBIREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum