Cap.6

83 6 0
                                    

     Hainele noastre erau lipite de piele dar acum parca nimic nu mai conteaza . Chiar daca mintea mea striga NU , ceva din mine spunea DA .Ne oprim doar pentru a respira iar atunci cand vrea sa ma sarute din nou il opresc.
— Nu Asthon ! Nu e bine ce facem !
Se uita la mine nedumerit si spune:
— Cum adica nu e bine , ba e foarte bine! Si dă sa mă sarute din nou .
— Nu ! Oprestete! Nici macar nu te cunosc iar eu ma sarut cu tine intr-un jacuzzi ! Ar fi mai bine sa plec !
  Ies din apa inca calda, i-au un prosop pe care il infasor pe corpul meu ud si dau sa deschid usa dar sunt intoarsa brusc .
— Mai stai! Ma roaga cu o voce tremuranda.
— Nu Asthon ! Ar fi mai bine sa plec ! Si dusa am fost , m-am uitat la  ceas si am vazut ca e trecut de 12 noaptea . Super acum chiar bantui vasul.

ASTHON POVESTE.
Îi dau indicatiile micei mele avocate si sper ca nu va incerca sa evadeze . Doamne , oare de ce am adus-o aici? Adica da am urmărit-o sa vad cand iese din tura dar ce să-i faci daca e asa frumosa iar acel caracter vulcanic, Doamne ce fata! Observ ca nu mai vine asa ca ma duc sa vad ce se intampla . Intru direct fara sa mai tin cont de intimitatea ei ! Doar e la mine acasa , asa ca nu are  intimitate. Si o observ cum se chinuie sa ajunga la acea fereastra. Un sentiment de furie pune stapanire pe mine și nu știu de ce.
— Ti-am spus sa nu incerci sa evadezi iar tu ce faci? Te chinui sa ajungi la o amarata de fereastra . Ma indrept sprea ea si se vede clar ca e speriata deoarce da usor cu spatele dar noroc de acel jacuzzi . Ma aplec in asa fel incat sa ajung la urechea ei si să-i soptesc:
— Sa nu-ti fie frica! Iar apoi o sarut lung in dreptul urechii apoi cobor incet cu saruturile  pe micul ei maxilar , pe gat unde sabovesc ceva mirosindui parfumul si muscando putin . Cand termin sai alint gatul ma indrept spre buzele ei carnoase. Doamne ce mult am vreut sa i le sarut . Sunt mai dulci decat imi imaginam . O ridic in brate ca mai apoi sa intru cu tot cu ea in apa calda unde ne continuam treaba . Ne oprisem doar o secunde iar cand am vrut sa ma reapuca de treaba ma oprit ! Am incercat sa o conving dar ninic . Iar apoi a plecat fara sa mai spune ceva.
— Firar ! Acum spune ca nu e bine! Ea imi întoarce mintea val vartej si tot ea spune ca nu e bine ! La naiba! Arunc hainele ude de pe mine trag un prosop si plec in camera mea .
Imi aud telefonul sunand si raspund!
— Da!
— Hei amice ce mai faci?
— Nu prea bine frate !
— Pai de ce ? Tocmai ce ma indreptam spre tine si m-am intalnit cu o bunaciune uda din cap pana in picioare care venea de la tine !
— Daca te-ai atins de ea te omor! Scrasnesc din dinti.
— Stai calm frate nu i-am facut nimic! Oricum o sa vin pe la tine sa-mi povestesti. Ok?
— Ok!
  Îi inchid lui Vlad cel mai bun prieten al meu de cand eram in fașă . Dar recunosc e putin cam afemeiat nu ca eu nu as fii trag o pereche de paltaloni pe mine si pornesc spre mini barul din sufragerie . Iau o sticla de whisky si doua pahare in care imi torn jumatate de pahar . Aud un bocanit in usa dupa care usa deschizinduse iar in sufragerie facandusi aparitia nimeni altul decat Vlad.
— Ce faci frate bei de unul singur ? Sa sti ca nu-i frumos deloc! Nu spun nimic si doar îi arat celalat pahar  , isi pune si el putin dupa care se aseaza pe unul dintre fotolii.
— Ia spune carei treaba cu bruneta de mai devreme?
— Frate nici eu nu stiu ! Adica ne-am intalnit intamplator seara pe punte si nimic iar azi o vad cum statea si privea marea asa ca m-am bagat in vorba cu ea . Nu stiu ce mi-a venit de am luat-o fortat si am adus-o aici unde ne-am ciondanit putin apoi ea a incercat sa fuga dar fara succes.
— Bun pana aici am inteles ! Dar de ce era uda ?
— Am inceput sa ne sarutam am luat-o in brate si am intrat in apa calda a jacuzziului . Si se trezeste ea la un moment dat sa spuna ca nu e bine si pleaca . Adica dupa ce ca ea ma aduce la disperare tot ea spune ca nu e bine.
— Frate scuze ca rad dar e cea mai de rahat situatie a ta ! Cum poti ma sa lasi asa bunaciune? Clar tu Asthon Stevens incepi sa te indragostesti ! Fie asta fie ai luat-o razna!
—Asta e imposibil eu nu ma indragostesc  clar o i-au razna!
Sarah POVESTE
Cand dau sa plec dau de alt ciudat noroc ca asta nu ma mai ia pe sus si ma lasa sa plec linistita acasa  . Intr-un final ajung dar nu deschid bine ușa ca in fata mea sare o Mia nervoasa si un Jay ingrijorat . Cand îi vad incep sa rad.
— Sa nu razi domnisoara unde crezi ca umbli tu la ore asa tarzii ? Si ce Dumnezeu e cu tine de esti uda toate? Ma asalteaza Jay cu intrebari dar si cu un polonic in mana . Ala cand a aparut?
— Doamne tu sti cate griji ne-am facut cand am aflat ca tu nu ai ajuns , si ca nu raspunzi la tampenia aia de telefon!? Striga Mia.
— Îmi pare rau daca v-am suparat cu lipsa mea dar acum sunt prea obosita si prea uda pentru acest tam-tam promit ca maine va raspund la toate intrebarile. Le spun dupa pornesc sa-mi fac un dus rapid apoi ma pun in pat si adorm instant.

ACEST CAPITOL POATE COMPENSEAZA LIPSA MEA . SPER SA VA PLACA
P.S. SCUZATI GRESELILE.

  PE VALURI DE IUBIREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum