Alarma suna neincetat iar deodata ma trezesc cu o perna in fata si cu strigatele Miei
- Opreste porcaria aia ca de nu o dau la rechini.
Ma ridic cu tragere de inima din pat si inchid alarma.
- Hai frumoasa adormita, trezirea !
- Inca 5 minute!
- Daca te mai las chiar si 3 minute nu te mai scoli pana maine seara asa ca ridica fundul ala de printesa si hai imbracarea!
Mai mormaie ceva si apoi se ridica. Intru in baie unde pornesc dusul dupa 15 minute ies gata de munca , in urma mea intra Mia care ma priveste urat. Ma indrept spre bucatarie unde torn in doua cesti cafea . Imi apuc ceasca si plec in sufragerie unde pe minunata noastra canapea sade țanțoș Jay. I-au o vaza cu flori de pe dulap îi scot florile ,iar apa o torn in capul intrusului . Acesta sare ca ars si se intoarce spre mine.
- Ce ai femeie? Nu mai poate omu' sa stea pe o canapea ca îl uzi tu cu apa plantelor! Singurul lucru pe care il fac e sa rad.
- Scuza-ma , dar puteai macar sa bati la usa!
Se uita cu o fata exasperata si spune:
- Dar am batut si mi-a deschis Mia ! Ea ma lasat sa intru !
- Scuze Jay , daca stiam nu te mai udam cu apa florilor! Îi spun in timp ce il iau la brațe.
- Ok te iert dar doar de aceasta data ! Acum sa-ti povestesc ce sa intamplat aseara , Doamne a fost mirific! Dar nici bine nu sfarseste de vorbit ca in incapere isi face aparitia Mia mai vesela ca niciodata .
- Doamne ce bine e ! Se uita putin prin incapere iar atunci cand il observa pe Jay ud spune: Dragule dar te-ai batut cu vaza cu flori iar ea a castigat!?
- Ha ha ce amuzant ! Cum ziceam seara trecuta a fost uimitoare, magica, fantastica, uimitoare, stai am mai spus uimitoare o data?
- Daaa! Spun la unison cu Mia . Zi odata ce sa intamplact ca prea ne fierbi! Strig la micul indragostit.
- Asa cum spuneam , când ne-am intors pe vas am luat cina împreună la el,am râs,am povestit când a adus desertul m-a sărutat . Doamne ce bine a fost , ce buze avea aw!
Îmi mut pentru o secunda privirea de la el la ceas si cand vad ce ora e o zbughesc pe usa strigand un scuze si un" sa-mi spui totul mai tarziu". Alerg mai ceva ca la maraton dar din neatentie ma lovesc de cineva si aterizez la pamant . Imi ridic capul bulversata sa vad de cine m-am lovit iar uimirea tare mare mi-a fost.
- Iar eu credeam ca tu iesi doar noaptea!
- Iar eu credeam ca nu o sa dau peste ciudati chiar de dimineata se pare ca ne-am inselat amândoi! Ma ridic cu greu dar si cu o durere de spate si incerc sa ma grabesc spre locul meu de munca dar acest ciudat nu ma lasa in pace .
- Unde te tot grabesti asa ?
- Sa sti ca asta nu e treaba ta! Îi raspund
- Si daca e ?
- Si daca nu e? Il intreb
- Asculta ma bine nu am timp de toate ciudateniile tale intelegi ? Sau ar trebui sa o spun mai clar?
- Sa sti ca am inteles . Dupa ce spune asta se opreste putin si porneste iar , dar sunt prea departe sa mai vad daca vine dupa mine sau nu.
In scurt timp ajung la localul unde lucrez si imediat imi intru in tura . Se pare ca seful meu nu a ajuns inca deci sunt salvata. Cum serveam la o masa pe usa isi face aparitia Mia .
- Deja intri in tura? O intreb uitandu-ma la ceas si observand ca tura mea e gata de mult!
- Da! As fi venit mai repede dar il sti pe Jay cum povesteste !
- RETRAIESTE MOMENTUL! Spunem amandoua o data apoi radem.
- Bine atunci ! Eu plec ne vedem diseara! O anunt din prag .
Incep sa ma plimb putin , sa admir privelistea . Doamne cat de frumos e ! Tot numi vine sa cred ca sunt aici , dar alta cale de scapare nu aveam ! Si incep sa ma afund in amintiri." Ma trezesc ca de obicei cu strigatele sorami pe fundal iar acest lucru ma face sa zambesc imediat. Intru incet in baie , imi fac tabieturile apoi cobor sa iau micul dejun. Proasta idee ,jos se pare ca mama impreuna cu tata si cu inca un barbat ma asteptau . Am salutat , iar mama ma luat de mana si ma dus pana in bucatarie unde a inchi usa.
- Draga mea, stiu ca ti se va parea ciudat , si poate putin nedrept dar tatal tau si cu mine am hotarat sa îți aranjăm o căsătorie.
Vorbel ei au venit spre mine exact ca un uragan. Nu pot sa cred ca proprii mei parinti ar face asa ceva.
- Numi vine sa cred ce aud! Rabufnesc! Voi ! Cei care erați impotriva acestor obiceiuri , tocmai voi ati facut asta! Si pentru ce ma rog?
- Pentru binele tau draga mea!
- Pentru... pentru binele meu? Astai pentru binele meu? Ati inebunit ? Nu voi face asa ceva nici cu pedeapsa de a ramane pe strazi ! Tip cat pot de tare in fata mamei. Nici nu o mai las sa termine ca ies pe usa val vartej si ma duc direct la tata.
- Cum ai putut macar sa te gandesti ca as fi de acord cu asa ceva! Tip si la el
- Sa nu mai indraznesti sa tipi la mine ai inteles ! Vei face exact cum iti spunem noi si punct !
- Ba nu voi face! Ati inebunit daca credeti ca o sa ma casatoresc cu un ciudat ales de voi! Tip din nou iar pentru prima data in viata mea tata imi da o palma peste fata. Gata asta a umplut paharul . Ma mai uit o data prin camera si fug sus la mine unde inchid usa cu cheia . Cand sa lasat seara am decis sa fug , nu voi permite ca ei sa-mi ruineze viata . Mi-am luat buletinul , pasaportul , cateva haine , un card si cativa bani.
Spre norocul meu era o scara fix la geamul meu asa ca am coborat pe ea si dusa am fost."
Sunt scoasa din transa atunci cand cineva isi pune mana pe umarul meu iar eu tresar . In fata mea sta nimeni altcineva decât ciudatul de dimineata.
-Vad ca-ti place sa bantui nava!
Il ignor si ma intorc inapoi spre priveliste. Acest lucru suparandul putin , se pune langa mine si spune:
- Stiai ca nu e frumos sa ignori lumea !?
- De fapt sa nu ignori lumea cunoscuta nu ciudatii ! Îi raspund simplu.
- Atunci daca sunt un ciudat pentru tine si tu esti o ciudata pentru mine, am dreptate? La naiba ca are . Dar nu o sa i-o arat.
- Vad ca ti-a mancat pestele limba asa ca hai sa ne cunostem ca sa nu mai fim ciudati!
- Asthon! Spune și își intinde mâna spre mine.
- Sarah! Și îi răspund la salut.
- Bun acum ca am facut cunoștință ar dori domnisoara sa servească un ceai alături de mine?
- Domnișoara nu dorește să servească nimic mai ales cu tine! Îi raspund rece.
- Încet regina de gheață, da poate o ciocolata caldă, poate ți-ar mai topi inima inghetata. Spune râzând. Dar ma așez pe un sezlong și îl ignor. Se apropie de mine și ma ridică apoi ma așează pe umărul lui exact ca pe un sac de cartofi
- Lasa-ma jos ciudatule , ai inebunit ! Tip la el in timp ce il lovesc cu pumni in spate.
- Sa sti ca sunt la zi cu analizele psihologice care spun ca sunt perfect sanatos. Si stai cumine acolo ca sa nu te scap si daca ma mai zgari o data nu promit ca te vei întoarce prea curând în apartamentul tau !
Ciudatul , incep sa dau cu pumni si sa zgari si mai tare fara sa tin cont de amenintarea lui.
- Gata eu te-am avertizat ! Acum vei fi pedepsita! Si din senin ma trezeac ca ma loveste peste fund cu palma.
- Nesimtitule, badaranule ! Cum iti permiti sa faci asa ceva !?
- Eu te-am avertizat dar tu nu ai vrut sa ma asculti ! Acum potolestete ca mai avem putin si te las jos . Incerc sa ma calmez si sa stau cumine.
- Asa, vezi ca poti fi si cuminte! Spune iar eu doar marai la el .
Deodata simt cum se opreste si ma lasa jos, cand ma intorc realizez ca sunt intr-un apartament cu mult mai mare decat al meu.
- Unde suntem?
- In cuibul răului! Raspunde amuzat iar eu îi dau cu pumnul in umar iar el se preface ranit apoi imi arata limba .
- Acum spunemi cum plec de aici ! Spun deja calcata pe nervi!
- Ma mai gandesc daca sa te las sa pleci sau nu, acum stai jos!spune și ma așează forțat pe canapeaua moale.
- Asta se numeste sechestrare si rapire !
- Uite unde era micul avocat ! Cand îl aud involuntar îi arat limba.
- Sa nu mai scoti limba la mine ca altfel!
- Ca altfel ce ? Il provoc apoi îi mai arat limba inca o data , dar pe neasteptate el mi-o musca.
- Aw ! Tocmai m-ai muscat? Il intreb.
- Din nou te-am avertizat! Si te-as m-ai musca o data sa sti!
- Perversule! Vreau sa plec !
- Încă nu !
- Dar ce naiba astepti?
- Hopa fata dulce stie cuvinte urate! Nu este frumos !
- Asa si !
- Tu o faci intentionat ca sa ma enervez? Inca un cuvint urat si te pedepsesc din nou!
- Ciudatule! Du-te naibii!
- Te avertizez pentru ultima data cu acest limbaj inadecvat.
- Da, da cum spui tu ! Acum spunemi unde este toaleta !?
- Tot inainte si la dreapta! Si sa nu incerci sa evadezi ca nu tine!
Ciudatul ! Logic ca o sa evadez doar n-o sa stau cu un asemenea ciudat . Intru in baia uriasa care se pare are si jacuzzi! Bogatas care se crede a tot stapanitor. Ma uit prin jur pana dau de o fereastra , incerc sa ajung la ea dar e prea sus deodata usa se deschide iar pe ea intra nimeni altul decat Asthon. Firar ce proasta sunt am uitat sa inchit usa cu cheia lucru ce il face el . Iar asta ma sperie.
- Ti-am spus sa nu incerci sa fugi dar tu ce faci ? Te chinui sa ajungi la o amarata de fereastra. Spune intreptanduse spre mine . Cand vad ca vine ma dau incet , incet inapoi dar ma lovesc de jacuzzi. Firar acum e direct in fata mea, mare si inpunator.
Se apropie din ce in ce mai mult de mine pana ajunge la urechea mea si-mi sopteste.
- Sa nu-ti fie frica ! Iar apoi ma saruta in dreptul urechii acest lucru dandu-ma peste cap complet. Continua cu saruturile lui fierbinti pe maxilar, pe gat unde ma musca usor apoi urca spre buze . Sarutul este unul dulce si lent la inceput pana cand incep sa particip si eu la el ca mai apoi sa devina unul salbatic . Ma ridica in brate si intra cu tot cu mine in apa calda a jacuzziului unde continuoam sa ne sarutam.BUNA! AM REVENIT CU UN CAPITOL MULT MAI LUNG . SCUZE DACA EXISTA GRESELI SAU DACA AM INTARZIAT CU ACEST CAPITOL. SPER SA VA PLACA.
CITEȘTI
PE VALURI DE IUBIRE
Romance"- De ce? Îl intreb eu. -De ce? Pentru ca te iubesc, și nu voi lasa pe nimeni să mi te i-a,chiar cu prețul vieții lor ! O spune și ma saruta , punând în sărut tot ce aveam amândoi"