Cap 12.

65 5 0
                                    

Asthon pov.
  O sărut mai tare ca niciodată punând în sărutul asta totul. Ne oprim doar atunci când lipsa aerului se face prezenta. Ma departez puțin cât să-mi pot sprijini fruntea de a ei.
—  Ash? O aud cum imi pronunță numele iar felul în care la spus ma inebuneste .
—Hmm?
—Du-ma acasă te rog! Nu mai adaug nimic si doar o i-au în brațe ca pe o mireasa iar ea nu protestează ba chiar se face mai comodă. Asa ca pornesc spre apartamentul meu. 
     Cand intru eu liniștit în camera ,imi sare în fața o Mia cam speriată și foarte nervoasă  .
— Unde Dumnezeu tii telefonul ala? Și mai important ce are Sarah ?
— Dacă ai vorbi mai încet ar fi perfect! O anunt! Și trec pe lângă ea, destinatia mea fiind dormitorul unde imi asez îngerul pe pat o descalț și încerc fără să ma uit prea mult săi schimb hainele cu un tricou de-al meu .
   Cand întru in sufragerie o văd pe Mia cum stătea agitata pe un fotoliu așa că decid să ma duc la ea unde ma pun în genunchi si imi pun capul în palmele ei acest gest făcând-o să tresara!
— Va fi bine Mia! Incerc sa o calmez.
— Asa e! E o fată puternica! Afirmă sora mea mult iubita.
— Ce facem în legătură cu parinti ei? Ma intreaba aceasta.
— Momentan o să incercam pe cât posibil să o ferim de ei. E clar că nu îi fac bine! Iar între timp eu ma voi gândi la ceva pe termen lung! Acesta afirmă din cap ma pupa pe frunte și se ridica ducându-se în camera ei iar eu ma duc lângă micul meu ingeras.
Sarah POV.
   Ma trezesc cu greu deoarece era prea comod în pat dar când ma uit mai bine o mână destul de imensă sta linistita pe abdomenul meu. Incerc să o indepartez fără să trezesc respectiva persoana dar când o privesc mai atent imi dau seama ca e Asthon ! Un Asthon foarte frumos și la bustul gol, iar lumina soarelui de dimineata îi contura asa de bine mușchi brațelor dar și abdomenul bine lucrat.
— Te holbezi Alba ca Zăpada!
— Nu-i adevărat!  im mut privirea instant.
— Dacă spui tu!   Și începe să râdă!  Doamne ce frumos e când râde!
    Ma indrept spre baia mult prea cunoscută mie lăsându-l astfel singur.  În drum spre baie trec pe lângă o cameră iar acolo observ o roscata mult prea cunoscută dar și niște fotografi cu doi copii care sigur sunt Mia și Asthon de când erau mici . I-au una din vazele de pe noptiera scot micuțele flori din ea și întru în camera roscatei.
       Ma apropi din ce în ce mai mult iar când ridic vaza deasupra ei spune:
— Nici prin cap să nu-ți treacă să faci o asemenea prostie ai înțeles! Spune cu spatele la mine, atunci cedez și imi vad mai departe de ce am vrut să fac anterior.
     Ajung în baie unde pe masina de spalat rufe se află câteva haine și un bilet, I-au biletul și îl citesc.
— " Fa-ti un dus ,schimbate cu hainele astea iar apoi vino in bucatarie! As! " Când o fi pus astea aici?
     Imi fac dusul bine meritat, ma imbrac și pornesc la bucatarie, locul de unde venea un miros delicios de clatite.
       Întru usor în încăpere și îl văd pe As cum sta cu spatele la mine la bustul gol și cu un șorț legat de talie. Fara sa gandesc îl fluier din prag iar acesta se întoarce instant cu tot cu tigaie.
  — Micul dejun este servit my lady! Imi spune facandu-mi semn cum s-a ma apropii.
— Vai! Dar multumesc my lord! Îi raspund atunci când ma așez.  Mâncăm în liniște mâncarea iar apoi As pregătește câte un ceai de menta pentru fiecare. La final decid să strâng farfuriile și cestile și să le spal dar Asthon nu prea ma lasa.
— Ara nu trebuie să faci asta s-a stii!
— Stiu Ash dar...daca tot te-ai ostenit atât pregatind un asemenea mic dejun măcar atât s-a fac și eu.
     —  Bine eu le spal și tu le usuci ok? Ma intreaba el, iar eu raspund afirmativ din cap. I-au un prosop în mână si ma urc pe blatul de la dulap. După ce ne terminam treaba dau sa cobor dar As se pune în fața mea oprindu-ma.
— Nu asa de repede! Spune acesta zâmbind siret. Ce crezi ,ca te urci pe masa mea fara sa patesti nimic? Ma intreaba acesta.
— Eu asa credeam! Îi raspund suav.
— Ei bine credeai greșit! Îmi răspunde iar apoi ma saruta , ne oprim doar atunci când cineva își drege  clasul cam tare.
— Porumbeilor sunt atâtea paturi, canapele și fotolii în tot apartamentul iar voi ati ales să o faceți pe blatul din bucatarie!? Exclamă Mia!
— O mai taci! De parcă tu nu ai făcut-o! Și să nu aduc la povestit cum ai făcut-o pe masina de spalat rufe ok! Raspunde Asthon vesel. — Nesimtitule! De unde sti? Intreaba Mia surprinsă.
— Să zicem doar ca...iubitelul tau îi cam plăcea să se laude!
— Nu era iubitul meu! Răspunde ea.
— Sigur draga, dacă asa spui tu! Îi răspunde și o ia în brațe. Doamne  cat de dragut sunt cei doi.
— Stati asa! Voi ati facut clatite și pe mine nu mati chemat? Ne i-a la rost roscata.
— Scumpa mea dormeai atât de liniștit încât nu am vrut să te trezim. Îi raspund în timp ce ma dau jos de pe blat și o iau în brațe. Haide au mai rămas câteva! Îi spun prietenei mele.
 
După ce termină Mia de mancat ,decidem să ne uitam la un film toți trei dar în loc de film am ajuns să ascult povestea celor doi frați.
— Deci domnule căpitan Stevens ce vom face noi azi? Îl întreabă Mia pe As.
— Pai domnisoara Stevens dacă tot am ajuns in Spania  voi două veti pleca la cumparaturi de nunta iar eu voi rămâne să vorbesc cu viitorii insuratei. Răspunde acesta.
— Stai ce nunta ? Inteb.
— Vai Sarah am uitat să-ți spun  Carl și Jay au decis data nunții
— Exact iar pe mine mau rugat săi ajut cu organizarea. Continuă As.
— Și mie când aveați să-mi spuneti ? În ziua nunți lor?
— Asta nu mai conteaza acum. Tot ce conteaza e ca prietenul nostru se insoara. Imi raspunde Mia.
— Hai gata cu vorba pregătiți-vă de plecare limuzina va veni în 15 minute. Ne anunță Asthon.
— Cum? Raspundem la unison eu si Mia
— Și tu abia acum ne spui! Offff! Exclamă Mia cu gura plină de popcorn. Alergam până în camera Miei unde ne îmbrăcăm în timp record, iesim din camera iar cad Mia îl vede pe As zâmbind nevoie mare îi arată degetul mijlociu și spune :
—Sper să te îneci cu el. Și iesim .

BUNA DRAGILOR AM REVENIT. SPER SĂ VA PLACA NOUL CAPITOL CHIAR DACĂ E PUȚIN CAM PLICTISITOR.
P. S. NU ARUNCAȚI CU ROȘI DACĂ AM ÎNTÂRZIAT ATÂT CU CAPITOLUL DAR NA AM AVUT ȘI EU TEZE CA TOT OMUL.
P. S. S. SCUZATI GREȘELILE.

  PE VALURI DE IUBIREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum