#7 Dlaczego kobiety kochają drani?

154 6 2
                                    

W życiu codziennym i rozmowach z moimi kursantami często spotykam się z pytaniem dlaczego ona woli tego dupka, który ma ją gdzieś niż mnie, który zrobiłbym dla niej wszystko.

Odpowiedź wbrew pozorom jest bardzo prosta, ale tylko wtedy gdy znamy schemat myślenia i czucia kobiet. Jak już pisałem w rozdziale czwartym pod tytułem: "Klucz do serca kobiety" kobiety kierują się emocjami, to one są głównym czynnikiem kierującym pożądaniem mężczyzny w ich oczach. Emocje nie są jednolite, dzielimy je na pozytywne i negatywne, jak już wiemy kobieta aby czuła pociąg do mężczyzny potrzebuje obydwu tych rodzajów, mężczyzna natomiast jeśli chce być pożądany przez kobietę, musi zadbać właśnie o ten czynnik.

Zacznijmy od zdefiniowania kim jest drań, według większości kobiet jest to ktoś, kto jeździ motocyklem, jest bardzo pewny siebie, ma tatuaże, nie boi się bólu czy nierzadko też łamie prawo.
A kim jest drań według mnie? Jest to gość który daje masę emocji kobiecie i jednocześnie ma w głębokim poważaniu jej zdanie, nierzadko mając kilka dziewczyn na raz.
Przejdźmy więc do sedna tego rozdziału, dlaczego kobiety wolą "bad boyów"?

Odpowiedź jest bardzo prosta, niegrzeczny chłopiec/drań dostarcza kobiecie duże ilości emocji, począwszy od pozytywnych aż do negatywnych co powoduje, że kobieta nie nudzi się przy nim i jest bardzo zaintrygowana, ponieważ nie wie co się dalej wydarzy. Nie wie czy drań jeszcze do niej napisze i czy się spotkają a jeśli tak to kiedy? Czy może zablokuje ją wszędzie gdzie się da, znajdzie inną, pobawi się i wróci do niej błagając o przebaczenie, żeby za chwilę znów boleśnie ją zostawić?
Te wszystkie myśli i obawy powodują emocje: niepewność, smutek, radość, chęć zmiany "bad boya" w grzecznego chłopca i nadzieję że to właśnie tej kobiecie się to uda, lecz niestety tak nie będzie. Silne emocje powodują myślenie o sprawach/ludziach którzy te emocje sprawiają, a to właśnie przez myślenie i hormony ludzie tracą głowę dla innych ludzi i zakochują się.

Kobiety wolą drani od miłych chłopców, ponieważ o drani muszą się starać, nie dostają niczego na tacy i nie dostają niczego w momencie w którym by chciały. Drań w myślach kobiety, powoduje, że ona ciągle o nim myśli, wymyśla scenariusze co będzie kiedy się spotkają i w ten sposób sama się na niego nakręca, co powoduje jeszcze większe zauroczenie i zwiększenie wartości drania w oczach kobiety.
Miły mężczyzna natomiast, stara się dla kobiety, zawsze odpisuje na czas, nigdy jej nie olewa, zawsze jest dostępny i na wyciągnięcie ręki, jednym słowem nie daje emocji, albo daje same pozytywne. Jest to dobre... O ile chcemy zostać w szufladce przyjaciela.
Kobiety lubią spędzać czas z takimi mężczyznami, ale tylko po to, żeby wyżalić im się jak to źle traktuje ich drań czy zapytać się czy ta nowa torebka będzie pasować do ich nowych butów i czy spodoba się innym mężczyznom, a miły mężczyzna ma nadzieję, że przez takie słuchanie i bycie miłym zdobędzie serce kobiety, upokarzające prawda? Dlatego unikajmy tego jako mężczyźni, jeśli chcemy mieć powodzenie z kobietami.
Jest również druga strona medalu, jeśli drań będzie zbyt nieuchwytny dla kobiety, ta po jakimś czasie (nierzadko długim) odpuści sobie takiego mężczyznę i poszuka innego.
Jednak nie zawsze jest to koniec historii drania i kobiety. Drań ZAWSZE ale to ZAWSZE zostaje zapamiętany na długo i istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że jeśli kobieta spotka go kiedyś na ulicy lub drań nawiąże z nią ponowny kontakt to ona znów rzuci się w objęcia drania, który się nie zmieni i cały scenariusz zatoczy koło. Często kobiety skrzywdzone przez drani, mają skrzywioną psychikę odnośnie relacji damsko męskich, nierzadko mają z nimi dzieci, które same wychowują i są przez to same oraz nieszczęśliwe, ponieważ inni mężczyźni nie zawsze chcą brać dla siebie kobietę z dzieckiem.

Drań ma też swoją ciemną stronę, bardzo szkodliwą dla samego siebie. Ma on skłonności do ryzyka, łamania prawa, brania narkotyków, bójek co skutkuje przykrymi konsekwencjami dla samego drania, nikt nie mówi o tym ile z "bad boyów" zginęło w wypadku, zaćpało się czy zostało pobitych na śmierć. Ale wszystkie te skłonności do ryzyka i niebezpieczne zachowania przyciągają kobiety, bo dają im emocje. Nie bez powodów koło gangsterów czy ludzi z wyrokami nierzadko są piękne kobiety. Lecz nie jest to takie kolorowe ani czarno-białe jak mogłoby się wydawać.
Więc jeśli na początku tego rozdziału, pomyślałeś że staniesz się "bad boyem" żebyś miał efekty z kobietami to pomyśl też o innej stronie medalu. Bo żeby mieć efekty z kobietami, nie musisz być draniem, czy gangsterem, wystarczy że będziesz konkretnym gościem z ciekawym życiem i wieloma zainteresowaniami, który nie daje sobą pomiatać kobiecie i nie jest na każde zawołanie. A no i pamiętaj o dawaniu emocji! Bo to podstawa relacji damsko męskich ;)

Kobiety i JaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz