Prišla som do tábora.Artemis už čakala jej lovecká výprava.Rozbehla sa hneď za nimi a odišli na lov.Flak si zrejme všimol mojej nervozity a prišiel ku mne.„Stalo sa niečo Polárka?"Spýtal sa ma starostlivo.„Ano ale poďme do nory všetko ti tam poviem."
„No o čo ide?"„Artemis mi ukázala tie mŕtve králiky o ktorých si už počul.Mali na sebe kúsance a drápance ale nikdo ich nejedol.Vtedy prišla Darker.Povedala nech odídeme do dvoch týždňou alebo budeme musieť bojovať."Flak tiež znervóznel.„Bojovať nemôžeme sme oslabený a odísť nemáme kam.A už vôbec nie teraz keď pri hraniciach ucítili hliadkari pach líšiek a kojotou."Zavil naštvane Flak.„Oznámim to svorke.Síce som nechcela ale niekoho možno niečo napadne."
„Svorka.Dnes som Vás sem všetkých zvolala kôli jednej veci.Dark pack nás buď vyženie a my nemáme kam ísť alebo budeme riskovať boj ktorý nemusíme vyhrať."Z davu psov sa uzíval šepot a výkriky.„Mali by sme s nimi bojovať.Sú to len ustrašené šteňatá!"Zakričal omega Pikuer.„Áno!„Zavil Lišajník.Jeho mama Obláčka ho labou udrela po nose.„Si snaď šlialený.Veď ti sám si iba odrastené šteňa a navyše si moje šteňa.Nezvládla by som keby som prišla aj o teba."„A prečo sa s Dark pack nedohodneme?„Ten hlas patril Vánici.Všeci stíchli a obrátili sa na ňu.„S Dark pack sa nedá dohodnúť."Povedal kľudním a trochu naštvaním hlasom Ametyst.„A čo keby sme s nimi naozaj bojovali.Možno sú silný ale je ich menej ako nás."Povedala Akira.„Má pravdu.Nás je viac a ak budeme trénovať mohli by sme ich poreziť."„Dobre.Akira a Lassie budú dohliadať na výcvik.Budeme proti Dark pack bojovať!"„Nemôžeme s nimi bojovať.Sú tu malé šteňatá."Ten hlas patril zase Vánici.„Pokiaľ s nimi ty nechceš bojovať tak odíť."Zavil Pikuer.„Nikdo nikam odchádzať nemusí.Vánica sa len bojí o Dáždika a ty Pikuer zmlkni lebo budeš strážiť steňatá."Zavila som.Pikuer stíchol.Zhtomaždenie bolo u konca.
Ležala som v nore a premýšla. „Čo keď to svorka nezvládne?Budem na vine ja."Práve vošiel do nory Flak.„Nechceš sa ísť prejsť?"Prikívla som.Aspoň na to prestanem myslieť.
Prechádzli sme sa pri rieke a rozprávali sa.Flak sa zrazu potkol o kameň a spadil do rieky.Celý mokrý vyliezol z reky a oklepal sa.„Myslela som že tam už zostaneš."Povedala som s úsmevom na tváry.„Voda je teraz tak studená."„Veď už začína Bezlistie."Ešte sme sa chvílu prechádzali a potom smez zamierili do tábora.
Vánice a Diana pobehovali po tábore a kričali.Pribehla som k Serrovy.„Čo sa stalo?”Spý tala som sa nervózne.„Dáždik a Dita niekam zmizli.Bola si preč a preto išla Gama a pár ďalších psov ich hladať.”Pribehli ku mne obe feny so strachom v očiach.„Zmizli.Na chvílu sme sa otočili a boli preč.”Zaštekala Vánice.Vykočila som na skalu a zavila.„Ja,Serr,Jake,Rýchlá a Alex ich pôjdeme hladať.Veliť tu bude zatiaľ Flak.”
Išla som zo skupinou psov a hladali sme stratené šteňatá.Prišli sme k Vyským skalám.Bolo to najvyššie miesto na našom území.Keď sme vyšli hore uvidela som Artemis,Tlupu a Jitrenku.Zavolala som ich.Rozbehli sa za mnou keď pod nimi začala pukať skala.Tlupa to rýchlo preskočila.Jitrenka prebehla.Artemis sa tiež rozbehla ale práve vtedy skla pukla a spadla.Serr sa tam hneď rozbehol.Artemis sa držala drápmi okraja.Serr sa načiahol a vytiahol ju.Keď bola Artemis v bezpečí upočula som slabé zaštekanie.Alex sa za zaštekaním rozbehol.Bola to malá puklina v skale.V nútry bol Dáždik a Dita.Pomaly vyliezli.„Čo ste tam robili?!”Zavil Alex.Z jeho hlasu blo poznať strach a zároveň radosť.„My sme sa vydali na lov.”Povedala Dita.Prišla som k šteňatám.„Odišli ste bez dovolenia zo svorky.Trest nechám na vašich mamách.”
Boli sme už pred táborom keď sme upočuli ako k nám niekdo beží.Boli to Vánica a Diana.Keď zbadali šteňatá tak ich začali s radosťou olizovať a keď sa privítali tak sa ich začali pýtať čo sa stalo.Po vysvetlení sa dohodli že ako trest nesmú Dáždik a Dita opustiť Noru matiek.Ja som sa privítala s Flakom a spolu sme zaspali v našej nore.
656 slov.Tak ako sa Vám páči príbeh?
YOU ARE READING
SNOW PACK
AdventureLežala som na brehu rieky a začala som sa prebúdzať.Posledné čo si pamätám je ako som padala z útesu do rieky.Pokúsila som sa postavyť ale spadla som.Pozrela som na svoju predný pravú labku.Bola na nej dlhá čerstvá rana ktorá krvácala.Opatrne som sa...