10.

22 4 0
                                    

Prišla som do tábora a uvidela som psov z Dark pack.Všetci bojovali proti sebe.Vrhla som sa po prvom hnedom psovy zo spičatími ušami.Vedela som že sa volal Spár.Zakhryzla som sa mu do boku a on ma hneď pustil.Odrazu ma niekto zhodil a ja som omdlela.

Keď som sa prebudila bola som v malej uzavretej nore v tábore svorky Dark pack.Pri nore stáli tri psi prvý bola hnedá chrbát so špičatími ušami.Volala sa Oliheň.Druhý pes trochu pripomínal vlka.Poznala som ho.Volal sa Shenill.A tretí malí čierný pes s blielim flakom ktorý sa volal Uno.Keď si všimli že som sa prebudila zavolali Alfu.Alfa Darker prišla a vedľa nej skoro úplne istá fena."Si zranená?"spýtala sa chladno druhá fena."Nie."povedala som."Ti má zrejme nepoznáš."povedala fena."Volám sa Víchrica a som liečiteľa Dark pack."Darker na ňu kývla aby odišla.Víchrica odišla."Prečo ste ma uniesli?"spýtala som sa naštvane."Snow pack je bez alfi slabá a keď sa ťa pokúsia zachrániť a ja ich tu budem čakať.Zradkiňo."povedala a odišla."Zradkiňa?Ja som snáď zradila Dark pack?"moje premýšľanie prerušilo vytie Darker.Zvolala svorky a ja som si všimla ryšavobieleho šteniatka na skale."Lávník si dosť starý na to aby si si vybral meno.Pozri sa na Mesačnú cenu a vyber si meno."Lávník sa pozrel na Mesačnú fenu a povedal."Vyberám si meno Ohnivý vietor."Darker prikývla a povedala."Budeš zatiaľ hliadkarom a potom uvidíme či si vybojuje skorej lepšie postavenie."povedala a ukončila ceremoniál.Len som ležala a pozorovala oblohu.Chýbala mi svorka no vedela som že ma prídu zachrániť ale či vyhrajú som nevedela.

"Vločka,Mesiačik,Víchrička poďte sem je už neskoro na hranie."povedala biela fena a vedľa nej sedel jej druh.Čierný pes s bielymi labkami."Ale mami nám sa ešte späť nechce."povedala biela fenka."Vločko keď nebudeš spať tak budeš ráno unavená a nebudeš sa môcť hrať zo svojimi súrodencami.Šteniatka si ľahli k svojej mame a po chvíli zaspali."

"Ticho!"zavrčal na mňa niaky pes.Bol malí a nemal srsť.V živote som nevidela psa bez srsti.Očividne bol omega."Ako sa máme vyspať keď tu viješ na celý tábor."zavrčal a odišiel.Zrazu sa pri mojej nore objavil Hrom.Pes ktorý nechcel zabiť šteniatka z našej svorky.Podal mi králika a sadol si."Prečo si nechcel zabiť šteniatka z našej svorky?"spýtala som sa a pustila som sa do jedla."Nemohol som zabiť nevinné šteniatka.Radšej som sa obetoval."povedal a ja som si všimla že rána na nohe je ešte dosť vážne zapálená.Keď si všimol že sa pozerám na jeho nohu povedal."Alfa Darker nariadil aby liečiteľka neliečila omegy."

425 slov.

SNOW PACKWhere stories live. Discover now