Pokračovali sme v ceste ďalej.Neďaleko vlčiej svorky bolo voľné územie s veľkým jazerom na ktorom žili vodné vtáky a bol tam dostatok inej koristi.V strede územia nerástli stromy a tak sme si tam spravili tábor.Bezuška začala zbierať bylinky.Lovci išli na lov a hliadkari hliadkovali.Dita a Dáždnik sa hrali a keďže ich rodičia boli na love a hliadke musel ich strážiť Omega.Keyla sa stala dobrou lovkyňou.S vlkmi sme zaťiaľ žiadané problémy nemali.
Ležala som a hľadela do lesa."Sny ktoré sa mi snívali predca museli niečo znamenať.A kdo je to malé šteňa a čo má so mnou spoločné?"Prestala som premýšľať a radšej som sledovala tábor.Jake pomáhal Akire chodiť.
Tlupa a Ametyst sa spolu rozprávali.Aj Lišajník a Jitrenka sedeli vedla seba.Artemis a Serr spolu chodili po tábore a rozprávali sa.Spolu trávili veľa času a celú cestu sem sa rozprávali spolu.Flak prišiel ku mňe a oprel si hlavu o mňa.Ja som si svoju hlavu položila na jeho."Bol slnečný deň a malé biele šteňatko sa hralo s dvomi podobními šteňatkami.Jedno bolo sivé a druhé čierné.Malá fenka skočila na sivého psíka a kúsla ho do ucha.Malí psík zakňučal."Vločka,Mesiačik,Víchrička poďte sem."zavolala ich fena."Vločka povedala som Vám že sa nemáte hrať tak tvrdo."Malá biela fenka sa ospravedlnila svojmu bratrovy."
Prebudila som sa.Flak sedel pri mňe a pozeral sa na mňa."Nič nehovor zase som rozprávala zo sna že?"Fľak si vzdychol."Nechceš sa prejsť."prikívla som.Vybehli sme do lesa a prechádzali sme sa.Flak a ja sme si sadli k rieke.Flak odrazu prehovoril."Polárko nikdy som ti nepovedal aká si v mesačnom svite krásna."Usmiala som sa.Naše priateľstvo sa začalo meniť na niečo iné.Prechádzali sme sa do rána.Keď sme sa vracali do tábora zastavila som sa.Flak prekvapene zastavil."Musím ti niečo povedať."Fľak si sadol a kývol aby som rozprávala."Mám sny.Niesú avšak obyčajné.Vždy sú o bielom šteniatku,jeho rodičoch a súrodencov.Mám tie sny skoro každú noc."Fľak sa zamyslel."Možno majú hlbší význam.Možno predpovedajú budúcnosť alebo minulosť."
328 slov.Trochu kratšia kapitola ale snáď nevadí:)
YOU ARE READING
SNOW PACK
AdventureLežala som na brehu rieky a začala som sa prebúdzať.Posledné čo si pamätám je ako som padala z útesu do rieky.Pokúsila som sa postavyť ale spadla som.Pozrela som na svoju predný pravú labku.Bola na nej dlhá čerstvá rana ktorá krvácala.Opatrne som sa...