Vyliezla som z nory a poslala lovcov na lov a hliadkarou na hliadku.Bolo mi divné že bolo v tábore málo lovcov ale neriešila som to.V kľudne som si sadla a pozorovala tábor keď som upočula niake zvuky.Z lesa ku mne pribehol Serr,Rýchlá a Jake."Čo sa stalo?"spýtala som sa a videla som že sú psi vystrašený."Boli sme na rannom love.Rozdelili sme sa na dve skupiny.V prvej som bol ja,Rýchlá a Jake.V druhej bola Artemis,Jitrenka,Ametyst a Lassie.Chystali sme sa z úlovkami vrátať keď sme počuli vlčie vytie.Rozbehli sme sa za tím vytím.Bola tam skupina vlkov a obkľúčili ich.Bolo ich moc veľa a sami by sme ich neporazili tak sme sa čo najrýchlejšie vrátili."dokončil Serr.Celá svorka prišla ku mne."Pôjdem s Fľakom za vlčou svorkou a skúsím sa s nimi dohodnúť."povedala som a kývla som na Fľaka.
Bežali sme lesom až k územiu vlčej svorky.Po prekročení hraníc sme spomali.Prišli sme po pachu vlkou až k ich táboru.Hneď si nás všimli vlci a odviedli nás k ich Alfe a Bete.Alfa bol tmavo sivý vlk s modrými očami.Beta bola menšia biela vlčica s čiernou špičkou chvosta a uší."Vaša lovecká skupina prekročila naše územie."povedal kľudne Alfa."Viem chcem sa za nich ospravedlniť.Som Alfa Polárka a toto je môj Beta Fľak."povedala som."Pokiaľ slúbite že sa to už nikdy nestane môžete ísť.Toto je prvé porušenie pravidiel.Ešte dve a vaši lovci sa už nevrátia domov."povedal Alfa a kývol na nás aby sme išli.Uvidela som Artemis,Jitrenku,Ametysta a Lassie.Hneď potom som si všimla Múdrú.Ležala pri malej nore a pri jej boku sa hrali dve malé šteniatka.Rýchlí stál neďaleko.Kývnutím som ich pozdravila a zo svojou svorkou som sa vracala späť do tábora Snow pack s nádejou že dnes sa už nič hrozné nestane no to som nevedela čo ma tam čaká.
305 slov.??????
YOU ARE READING
SNOW PACK
AdventureLežala som na brehu rieky a začala som sa prebúdzať.Posledné čo si pamätám je ako som padala z útesu do rieky.Pokúsila som sa postavyť ale spadla som.Pozrela som na svoju predný pravú labku.Bola na nej dlhá čerstvá rana ktorá krvácala.Opatrne som sa...