6.

29 4 3
                                    

Vstala som.Natiahla som sa vyšla som z nory.Bola ešte tma.Pár psov už bolo hore.Bola medzi nimi aj Bezuška.Prišla som k nej."Ahoj.Ako sa má Akira?"Spýtala som sa."Akire sa darí dobre.Rana na nohe sa je hojí."Prikívla som a všimla som si Artemis a Luny.Prišla som k nim."Artemis checela by som aby si vzala pár psov na lov a ty Luna zober niekoho na hliadku."Obe feny prikívli a rozbehli sa za ostatními.

Spokojne som jedla svoju časť jedla.Lovci sa pred chvílou vrátili a doniesli kopu koristi.Luna a hliadkari sz ešte nevrátili.Upočula som kroky psov blížiacich sa sem.Uvidela som Lunu,Dianu a Lišajníka.Pred nimi išla hnedá fena s dlhými ušami.Postavila som sa."Túto fenu sme našli v lese.Je z nej cítiť pach Dark pack."zavrčala Diana.Kívla som na fenu aby prišla bližšie."Kdo si?"Fena sa na mňa nervózne pozrela."Som Keyla.Pochádazm z Dark pack ale odišla som."Cez dav psov sa ku mne pretlačila Bezuška."Keyla?Si to ti?"Prekvapene som sa na Bezušku pozrela."Vy sa poznáte?""Áno.Ja som sa tiež narodila v Dark pack.S Keylou sme sa ako šteňatá často hrali."Jemne som zavrčala."Je to naozaj tak?"Spýtala som sa Keyli.Fena prikívla."Môžeš teda zostať tu a budeš hliadkarka."Keyla nadšene začala vrtieť chvostom.

Po asi hodine sme sa vydali na cestu.Prišli sme k hraniciam našeho územia.Zastavila som sa na kraji."Možno sa sem už nikdy nevrátim ale možno najdem lepšie územie."Prešla som hranicu a šla som ďalej.

Začalo sa stmivať a svorka sa uložila k spánku.Našli sme menšiu jaskyňu kde sme sa rozhodli prenocovať.Išla som za Gamou."Artemis chcem aby si zajtra ráno zobrala pár lovcov a niečo ulovila."Fena prikívla.Sadla som si ped jaskyňu a pozorovala som hviezdy.Po chvíli som išla spať.

Malé biele šteňiatko sa hralo s ostatními.Začalo sa stmivať."Poď sem Vločka."Zavolala šteňiatko biela fena.Šteňiatko k nej hneď pribehlo."Ano mami?"Spýtalo sa."Pozri sa na tie hviezdy."Povedala fena a ukázala na oblohu."Hviezdy ti vždy ukážu smer.Keď sa niekedy stratíš riaď sa hviezdami."Malá fenka si lahla k svojej mame a zaspala.

S trhnutím som sa prebudila.Vonku pred jaskyňou stála Bezuška."Čo tu robíš?"Spýtala som sa."Gama zobrala pred chvílou pár psov na lov a ja som sa rozhodla že ich tu počkám."Sadla som si k fene."Zahladela som sa na hviezdy."Môžu nám hviezdy ukázať smer kade máme ísť?"Spýtala som sa jej."Nikdy som nepočula že by niekomu ukázali hviezdy smer."Povedala.
Z lesa knám pišli lovci.Bola to Artemis,Jake,Jitrenka a Rýchlá.Priniesli pár králikov a podarila sa im ulovuť laň.Svorka sa začala prebúdzať.Všetci sme spostupne začali jesť.Po jedle sme sa vydali na ďalšiu cestu.

442 slov.Čo hoviríte na kapitolu?

SNOW PACKWhere stories live. Discover now