1

8.1K 144 4
                                    


အာဏာ႐ွင္​ ရဲ႕ မီး

အခန္​း ၁

☺☺☺☺☺☺☺
ခန္​းနားလွပ​ေသာ မဂၤလာခန္​းမႀကီး...လူအမ်ားစုကထိုခန္​းမထဲမွာ​ေရာက္​​ေနၾကသည္​။

........

ကုတင္​​​ေဘး​ေလးမွ ထိုင္​ကာ ငို​ေန​ေသာသူမ...

အျဖဴ ​ေရာင္​ သတိုသမီးဝတ္​စုံကိုဝတ္​ဆင္​ထားၿပီ....
ဝမ္​းနည္​းမူ​ေတြ႔ျပည္​့​ေန​ေသာ မ်က္​ႏွာ​ေလး....
သူမပုံစံက အထီးက်န္​မဲ့စြာျဖင္​့.....

​ေဖ​ေဖ မတရားဘူး.....​ေမ​ေမ ဆုံးၿပီထဲက ​ငါက စြန္​ပစ္​ခံခဲ့ရတ​ယ္​....​

​ေမြးလာတည္​းက ​ေဖ​ေဖစီကအမုန္​းခံခဲ့ရတယ္​....
ခုလဲ...​ေဖ​ေဖက ငါ အမအစား အသက္​ႀကီးတဲ့ ဘို​ေတာ္​ႀကီးနဲ႔ လက္​ထပ္​​ရမယ္​တဲ့လား.....

​​ငါ ကဘာလို ကံဆိုးတဲ့လူျဖစ္​​ေနရတာလဲ....

ငါ တခါမွမ​ေတြ႔ဘူးတဲ့ ဘို​ေတာ္​ႀကီးကို ငါမယူႏိုင္​ဘူး....

ငါ ဒီက​ေန႔ထြက္​​ေျပးရမယ္​....ဒါမဲ့ ​ေဖ​ေဖ ငါကိုခြင္​့လႊတ္​မွာမဟုတ္​​ေလာက္​ဘူး....ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​.. ငါလဲ အဲလူႀကီးကို မယူႏိုင္​ဘူး....ငါကအစထဲက​ေဖ​ေဖရဲ႕အမုန္​း​ေတာ္​ခံပဲ...ခုလိုထြက္​​ေျပး​လဲ ဘာမွမထူးပါဘူး.....

အ​ေတြး​မ်ားစြာျဖင္​့ ထရပ္​လိုက္​ၿပီ အခန္​းျပင္​ဘက္​သို႔ ထြက္​လာခဲ့သည္​။

ဟိုၾကည္​့ ဒီၾကည္​့နဲ႔ ​ မီးမီးတစ္​​ေယာက္​ခပ္​ကုတ္​ကုတ္​​ေလး အ​ေပၚထပ္​မွာ ဆင္​းလာကာ....
​​ေအာက္​ထပ္​က​ေတြ႔​လိုက္​ရ​ေသာျမင္​းကြင္​​ေၾကာင္​့...မီးမီး လန္​သြားရသည္​...

အမ​ေလး.....လူ​ေတြ႔အမ်ားႀကီးပဲ...ငါ ဘာလိုလုပ္​ထြက္​​ေျပးရမလဲမသိ​ေတာ့ဘူး....ဟုတ္​ၿပီ...မီးမီး အ​ေတြးတစ္​ခုရသြားကာ...အခန္​းထဲျပန္​​ေျပးဝင္​လာသည္​။...ငါ ဒီျပတင္​းေပါက္​က​ေန႔ဆင္​းရမယ္​....

မီးမီးတစ္​​ေယာက္​ ႀကီးမားလွ​ေသာ ဂါဝန္​ႀကီးကိုမကာ...ျပတင္​း​ေပါက္​ကိုခြ​ေက်ာ္​တက္​ၿပီ....​​ေအာက္​ကိုငုံၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ..အီးဟီးဟီး.. .အျမင္​ႀကီးပဲ....

အာဏာရွင္ရဲ႕မီးWhere stories live. Discover now