13 End

3.1K 89 2
                                    


အာဏာ႐ွင္​ရဲ႕ မီး

အခန္​း ၁၃ (ဇာတ္​သိမ္​းပိုင္​)

💘💘💘💘💘💘💘💘

ဒီ​ေန႔ဆို မီး​ေလး....သတိ​ေမ့​ေနခဲ့တာ (4)လျပည္​့ၿပီျဖစ္​သည္​။

မီး​ေလး ဘယ္​ခ်ိန္​ထိသတိ​ေမ့​ေနခဲ့သည္​ျဖစ္​​ေစ၊ ကိုယ္​အသက္​႐ွင္​့​ေနသ၍ မီး​ေလး​ေဘးနာမွာပဲ ကိုယ္​အျမဲ႐ွိ​ေနမွာပါ...မီး​ေလးရယ္​.....

ကိုယ္​ မီး​ေလးနဲ႔ စကား​ေတြ႔အမ်ားႀကီး​ေျပာခ်င္​ၿပီကြာ....
အာဏာတစ္​​ေယာက္​ သူမ လက္​ဖဝါး​ႏုႏု​ေလးကိုဆုတ္​ကိုင္​လိုက္​ရင္​ သက္​ျပင္​း​ေလးခ်သည္​။

ကိုယ္​ဆီကို ျပန္​လာခဲ့​ေပးပါ​ေတာ့ မီး​ေလးရယ္​.....
မီးမီး လက္​က​ေလးကိုဖြဖြ​ေလးဆုတ္​ကိုင္​ကာ...အသံမဲ့စကားအခ်ိဳကို ဆိုလိုက္​ရင္​...​ေယာက်ာ္​းတန္​မဲ့  စီးက်လာ​ေသာ မ်က္​ရည္​သည္​ ထိုမွတဆင္​့...ဆုတ္​ကိုင္​ထား​ေသာ မီးမီးလက္​​ေပၚသို႔ ......

လႈပ္​႐ွားလာသည္​...မီးမီး လက္​တဖက္​....

ဟင္​့.... မီး​ေလး...

အာဏာ ထိုင္​​ေနရာမွ  အားရဝမ္​းသာစြာျဖင္​့ ထရပ္​လိုက္​ရင္​ .....
အျပင္​ မွာဘယ္​သူ႐ွိလဲ..​ေဒါက္​တာ ​ေခၚ​ေပးၾကပါ.....
လူနာ သတိရလာၿပီ.....

အာဏာ မ်က္​ဝန္​းမွမ်က္​ရည္​စ​ေတြ႔ကို သုတ္​ဖဲပစ္​လိုက္​ကာ....
မီးမီး လက္​​ေလးကို ယုယစြာဆုတ္​ကိုင္​လိုက္​ရင္​း....
မီး​ေလး...မီး​ေလး.... သတိရလာၿပီ....မဟုတ္​လား....

အခ်ိန္​ၾကာျမင္​စြာ မွိတ္​ထားသည္​မီးမီးရဲ႕ မ်က္​ဝန္​းမ်ား ျဖည္​းညင္​းစြာဖြင္​့လာခဲ့သည္​။
မီး​ေလး.... ကိုယ္​ကို ထားမသြားရဘူး​ေနာ္​..... ​ေမ်ာ္​လင္​တႂကီး...​ေမးလိုက္​သည္​ အာဏာ.. ..

မီးမီး အာဏာ မ်က္​ႏွာ​ေလးကို စကၠန္​​ေပါင္​းမ်ားစြာ....​ေငးၾကည္​့​ေနၿပီ....

သူမ ပါးစပ္​​ေလးလႈပ္​လာကာ...႐ွင္​့ ဘယ္​သူလဲ......

အာဏာ  ​ေမ်ာ္​လင္​မထ​ား​ေသာ စကား​ေလးတစ္​ခြန္​း.....

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

မျဖစ္​ႏိုင္​ဘူး...ကိုယ္​ကို ၊ ကိုယ္​ကို မီး​ေလး မသိဘူးဆိုတာ မျဖစ္​ႏိုင္​ဘူး...ထိုစကားကို ရင္​ထဲမွာ ထပ္​ကာထပ္​ကာ ရြတ္​​ေနမိ​ေပမဲ့..ႏႈတ္​ဖ်ားက​ေတာ့စကားသံတို႔ ထြက္​မလာ.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

အာဏာရွင္ရဲ႕မီးWhere stories live. Discover now