10

1.5K 59 2
                                    


အာဏာ႐ွင္​ရဲ႕ မီး

အပိုင္​း ၁၀

💓💓💓💓💓💓💓💓

(ဒီလူ ငါကို မီးမီးမဟုတ္​မွန္​သိသြားၿပီလား....)
အာဏာ ​ေမးလိုက္​မွ ..လြန္​း​ေမ မ်က္​လုံး​ေလးဝိုင္​းသြားရကာ.....
အာဏာ လက္​​ေမာင္​း​ေလးကို တြဲဖက္​လိုက္​ေတာ့...
အာဏာ အံျသသြားသလို မီး​ေလးကို ငဲ့ၾကည္​့လိုက္​သည္​။

ဟီးဟီး.. "သြား​ေလး​ေလး​ေတြ႔​ေပၚ​ေအာင္​ထိျပဳံးျပလိုက္​ၿပီး...

အာဏာ မီး​ေလး အျပဳံး​ေၾကာင္​့ ​ေငးခနဲ႔သြားရကာ....

ဦး..မီးမီး ဗိုက္​ဆာတယ္​ ....ဦး မီး​ေလးနဲ႔ အ​ေဖာ္​လုပ္​ၿပီအတူတူစား​ေပးပါလာ၊ လြန္​း​ေမ စကားလမ္​း​ေၾကာင္​ လြဲကာ....

(ငါ ဘာလို မီး​ေလးကို ထူးဆန္​းတယ္​လို႔ထင္​​ေနရတာလဲ.....)

ဦး မီး​​​ေျပာတာျပန္​​ေျပာအုံ​ေလး...
မီးမီးရဲ႕ ​ေလသံသမွ်​ေျပာဆို​ေန​ေသာ လြန္​း​ေမး​ေၾကာင္​့  ...
အာဏာ အ​ေတြးမ်ားရပ္​သြားရကာ.....ငါစိတ္​ထင္​​ေနတာဘာ​ေလး..."

မီး​ေလး မနက္​က ကိုယ္​​ေျပာခဲ့တဲ့စကား​​ေတြ႔က အမွန္​​ေတြ႔ပါကြာ....
ကိုယ္​ က မီး​ေလးရဲ႕​ေယာက်ာ္​းဆိုတာကို မီး​ေလးယုံ​ေပး​ေစခ်င္​တယ္​.....
"ဟင္​့ ဦးကလဲ ဦးက မီး​မီး ​ေယာက်ာ္​းမွန္​မီး သိပါတယ္​ ......

ဟာ..မီး​ေလး ဘာလိုသိတာလဲ....ကိုယ္​မနက္​က​ေျပာျပ​ေတာ့ မီး​ေလးပဲ ကိုယ္​ကို မယုံဘူးမလား...

႐ွင္​့...​ေအာ္​ အဲတာက ဟို​ေလး..မီးမီး စလိုက္​တာ ဦးကို....ဟီးဟီး.....
ဒါဆိုခု​ေတာ့  ကိုယ္​က မီး​ေလး ​​ေယာက်ာ္​းဆိုတာကို လက္​ခံၿပီ​ေပါ့​ေနာ္​....

လြန္​း​ေမ ႐ွက္​ျပဳံး​ေလးျဖင္​့ ​ေခါင္​း​ေလးၿငိမ္​ျပလိုက္​သည္​။

အာဏာ အ​ေပ်ာ္​လြန္​ပီ.. .လြန္​​း​ေမ ရဲ႕ ခါး​ေလးကို သိုင္​းဖက္​ထားလိုက္​ၿပီ ...လြန္​း​ေမ လက္​ဖဝါး​ေလးကိုသူလက္​နဲ႔ ထပ္​ဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​ကာ...
ကိုယ္​ မင္​းကိုခ်စ္​တယ္​... "သိပ္​ခ်စ္​တယ္​..႐ူး​ေလာက္​​ေအာင္​ ခ်စ္​တယ္​.."

အာဏာရွင္ရဲ႕မီးWhere stories live. Discover now