2

3.5K 90 1
                                    


အာဏာ႐ွင္​ ရဲ႕ မီး

အခန္​း ၂

💋💋💋💋💋
ဦး..

မီးမီး ဦးဆီကအကူညီတစ္​ခု​ေလာက္​​ေတာင္​ခ်င္​လို႔.....

ကား​ေလး​ေပၚမွာ ႏွစ္​​ေယာက္​သား ထိုင္​ကာ....
မီးမီးတစ္​​ေယာက္​ အာဏာ႐ွင္​ကို မၾကည္​့ တဖက္​သို႔မ်က္​ႏွာမူကာ ...ကား​မွန္​​ေလးကတဆင္​့..အျပင္​ဘက္​သို.....

​ေျပာ​ေလး...ဘာအကူညီလိုခ်င္​လိုလဲ....
မီးမီး ရဲ ​ေယာက်ာ္​း ကို မီးမီးနဲ႔ ကြာ႐ွင္​းဖို႔​ေျပာ​ေပးပါလား....

မင္​း အဲလူနဲ႔ နည္​းနည္​း​ေလး​ေတာင္​ မ​ေန႔ခ်င္​ဘူးလား...

ဟုတ္​... အဲလူႀကီးနဲ႔ မီးမီးက တကယ္​ခ်စ္​လိုလက္​ထပ္​ထားတာမွမဟုတ္​တာ မခ်စ္​ပဲလူနဲ႔ အတူတူ​ေနရင္​ တစ္​​ေယာက္​နဲ႔တစ္​​ေယာက္​ စိတ္​ညစ္​တာပဲအဖက္​တင္​မွာ​ေလးဒါ အခ်စ္​စစ္​မွ မဟုတ္​တာ.....
သူဘယ္​လိုပုံစံလဲဆိုတာလဲ မီးမီးမသိဘူး....
(အခ်စ္​စစ္​တဲ့လား က​ေလးမရယ္​)

မင္​း သူနဲ႔ တိုင္​ပင္​ၾကည္​့ပါအုံး....
သူကလူႀကီးလူ​ေကာင္​းဆိုရင္​​ေတာ့.... မင္​း​ေျပာတာ သူလက္​ခံမွာပါ....

ျဖစ္​ပါမလား ဦး... မီးမီး​ေၾကာက္​တယ္​.....

ျဖစ္​ပါတယ္​ မင္​း ဘာမွစိတ္​မပူနဲ႔ ဟုတ္​ၿပီလား....

ခု မင္​း အိမ္​ျပန္​မယ္​မလား....ကို လိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​....

ဟုတ္​....​ဦး....

...........................

တိတ္​ဆိတ္​ၿငိမ္​သက္​​ေသာ အိမ္​ႀကီး...ဒီအိမ္​ထဲမွာ အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​ အန္​တီယုနဲ႔ မီးမီး ႏွစ္​​ေယာက္​တည္​းသာ​ေနရသည္​။

မီးမီး ရဲ႕​ေယာက်ာ္​းဆိုတဲ့လူႀကီးကိုတခါမွမျမင္​ဘူး လက္​ထပ္​ထားၾကတယ္​ဆိုပင္​မဲ့....မီးမီးနားကိုတခါမွမလာ....

​ေယာက်ာ္​း နာမည္​​ေတာင္​မသိတဲ့မီးမီး.....သူနဲ႔​ေတြ႔ဖို႔ႀကိဳးစားတိုင္​း သူအိမ္​မွာမ႐ွိဘူး.....

အဲဘို​ေတာ္​ႀကီး ငါကို လက္​ထပ္​တုန္​းကလက္​ထပ္​ထားၿပီမွ ငါကို​ေ႐ွာင္​​ေနတာလား....

အာဏာရွင္ရဲ႕မီးDonde viven las historias. Descúbrelo ahora