3

2.3K 81 2
                                    

အာဏာ႐ွင္​ ရဲ႕ မီး

အခန္​း ၃

☺☺☺☺☺☺

​ေဟ်ာင္​့ အာဏာ မင္​း​ေကာင္​းမ​ေလး ငိုသြားၿပီ မင္​းလိုက္​မ​ေခ်ာ့ဘူးလား....

ထားလိုက္​​ေတာ့  ....

.................

သ​ခင္​​ေလး ​ေျပာတဲ့အတိုင္​ ကြၽန္​မ မီး​ေတြ႔ပိတ္​လိုက္​ပါၿပီ....

အခန္​းထဲမွာ သခင္​မ​ေလး ႐ွိပါတယ္​.. ..

​ေကာင္​းၿပီ မင္​းအလုပ္​မင္​းသြားလုပ္​​ေတာ့ .....

ဟုတ္​ကဲ့ သခင္​​ေလး....

...............

ဟင္​့...မီးပ်က္​သြားတာလား....

တီယု​ေရး...တီယု....​ေခၚ​ေနပင္​မဲ့...ထူးသံမၾကား.....

မီးမီးတစ္​​ေယာက္​ အခန္​းထဲမွာ ထြက္​လာကာ....
​တစ္​အိမ္​လုံး​ေမွာင္​​မည္​း​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့....

သူမ နံရံကို လက္​ျဖင္​့ထိကာ...ဟိုစမ္​းဒီစမ္​းနဲ႔ ​​ေအာက္​ထပ္​သို႔ ဆင္​းလာကာ....

႐ုတ္​တရက္​ သူမ လက္​ကို ဆြဲကိုင္​လိုက္​​ေသာ တစ္​စုံတစ္​​ေယာက္​​ေၾကာင္​့....
ဘယ္​သူလဲ.. .အန္​တီယုလား.....

ငါပါ... ဟင္​့... (ဘို​ေတာ္​ႀကီး...)႐ွင္​ လာၿပန္​လာၿပီလား......

မင္​း ငါဆီဘာလိုဖုန္​းခနခနဆက္​​ေနတာလဲ...ငါအလုပ္​မ်ားတာ မင္​းမသိဘူးလား......

ဟို​ေလး...အဲတာက...
( ငါအ​ေဖကသူနဲ႔မကြာ႐ွင္​ဖို႔ သတိ​ေပးထားတာ​ငါဘယ္​လို​ေျပာရမွာလဲ)

ဒီ​ေန႔ တီယု ​ေျပာတယ္​ မင္​း မ်က္​ႏွာမ​ေကာင္​းဘူးဆို...ဘာျဖစ္​တာလဲ.....

မင္​းမွာျပသနာတစ္​ခုခု႐ွိရင္​​ေျပာပါ...ငါကမင္​းရဲ​ေယာက်ာ္ပဲ ဖြင္​့​ေျပာလိုရတယ္​....

ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး....

(ငါတျခားတစ္​​ေယာက္​နဲ႔နမ္​းခဲတယ္​ဆိုတာဘယ္​လိုလုပ္​ ​ေယာက်ာ္​းဆီ​ေျပာထြက္​မွာလဲ)

ဟို မီးမီးရဲ fri တစ္​​ေယာက္​အ​ေၾကာင္းပါ...
သူအခက္​ခဲျဖစ္​​ေနတာကို မီးမီး မကူညီႏိုင္​ဘူး​ေလး...

အာဏာရွင္ရဲ႕မီးWhere stories live. Discover now