12

1.6K 60 1
                                    


အာဏာ႐ွင္​ရဲ႕ မီး

အခန္​း ၁၂

💓💓💓💓💓💓💓

ဒီလူ ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ.. ...
ငါကိုၾကည္​့​ေနတဲ့အၾကည္​့​ေတြ႔က သရဲျမင္​တာက်​ေနတာပဲ.....

ဟိတ္​​ေကာင္​ ​ေနလ မင္​းဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ....

ဟင္​့ ငါ...ငါ ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး....

"ဦး မီးမီး သန္​႔စင္​ခန္​းခနသြားခ်င္​လို.. ..

Omm...သြား​ေလးမီ​းေလး.....ဟုတ္​ ဦး....

လြန္​​းေမ အာဏာ ကိုျပဳံးျပကာ..သူ​ေ႐ွ႕က ထိန္​လန္​​ေန​ေသာ ​ေနလကိုမ်က္​​ေစာင္​​ေလးရြဲကာ..ထြက္​ခဲ့သည္​။

💘💘💘💘💘💘💘
"အာဏာ အဲဒါ မင္​းမိန္​းမလား....

ဟုတ္​တယ္​​ေလး....​ေနလ မင္​းၾကည္​့ရတာတစ္​မ်ိဳးပဲ ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ....မင္​း မီးမီးကို သိလိုလား.....

ဒါဆို သူနာမည္​ကလဲ မီးမီးပဲ​ေပါ့....(ဘာ​ေတြ႔လဲ ဘာျဖစ္​​ကုန္​တာလဲ...နာမည္​ကအစ ဘာလိုတူ​ေနရတာလဲ...​ေနလ အ​ေတြးမ်ားနဲ႔ ​ေတြ႔​ေဝ​ေနမိသည္​။..)

"အာဏာ ...​ငါ မင္​းမိန္​းမကို မသိပါဘူး....ဒါမဲ့ မင္​း မိန္​းမနဲ႔ ႐ုပ္​ခ်င္​ခြဲမရ​ေအာင္​တူတယ္​ မိန္​းက​ေလး​ေတာ့ ငါသိတယ္​...."

"ဘာ....​မင္​း  အဓိပၸါယ္​မ႐ွိတာ​ေတြ႕​ေလ်ွာက္​​ေျပာမ​ေန႔နဲ႔ ​ေနလ.."

"အာဏာ ငါ​ေျပာတာ ယုံပါ ငါ​ေလ်ွာက္​​ေျပာ​ေနတာမဟုတ္​ဘူးကြာ....
ၿပီ​ေတာ့ အဲ​ေကာင္​းမ​ေလးက ငါတို႔ ကုမၸဏီကို ​ေရာက္​လာတဲ့လူသစ္​ပဲ....မင္​းကို ငါ​ေျပာ​ေျပာ​ေနတဲ့ ငါ ရင္​ခုန္​သံကိုလႈပ္​ခက္​​ေစတဲ့​သူ​ေပါ့...."

မင္​း ​ေတာ္​​​ေတာ့... မင္​းရဲ႕ အဓိပၸါယ္​မ႐ွိတဲ့စကား​ေတြ႕ ငါနားမ​ေထာင္​ခ်င္​ဘူး....​​တကယ္​လို မင္​း​ေျပာတာအမွန္​ဆိုရင္​....
မင္​း အဲ​ေကာင္​းမ​ေလးကို ​ေခၚလိုက္​ ...ငါၾကည္​့မယ္​ မင္​း​ေျပာတာ ဟုတ္​မဟုတ္​​ေပါ့....

Ok အာဏာ မင္​း မယုံရင္​ ၾကည္​့​ေနလိုက္​.... ငါအပိုမ​ေျပာတက္​တာမင္​းသိပါတယ္​...... ခု အဲ​ေကာင္​းမ​ေလး ဒီမွာပဲ႐ွိတယ္​ ...ငါ​ေခၚခဲ့ၿပီသာ....

အာဏာရွင္ရဲ႕မီးWhere stories live. Discover now