Yer: Galile
Bundan yaklaşık bin yıl önce:................
***
Duvarda boylu boyunca uzanan aynanın karşısında, kendi suretine bakıyordu. Göğsü, bir ışık süzmesinin, pencereden vuran yansımasıyla parlıyordu. Uzun, başak sarısı saçlarını açtı ve tüm örgüleri dağıttı. Kalçalarına kadar uzanan sarı başaklar, dalga dalga güzelliğine güzellik kattı. Sadece göğüsleri açık olan elbiseyi, usulca narin bedeninden sıyırdı. Başını hafif yana eğerek bedenine baktı. Görüntüde eksik bir şey vardı, bakışlarını pencereyi boydan boya kapatan perdeye çevirdi. Parmak uçlarında ağır ve kıvrak hareketlerle perdeye yürüdü ve açtı, tekrar geri dönüp doyumsuz şeklinin ona verdiği hazzı son damlasına kadar içti.
Güneşin cömertçe sunduğu ışık, bedeninin üzerinde daha bir güzel, daha bir can alıcı şekle büründü. Ellerini ve daha sonra da kollarını kaldırdı. Bir yılanın kıvrak ve zeki hareketleriyle, gözlerini kapatıp kendini hayalindeki müziğin kışkırtıcı akımına bıraktı. Bu öyle şahane bir varoluştu ki bedenin kor ateşten buzlu sulara karışması gibi hem acı hem zevk veriyordu. Müzik onunla dans etmiyor, adeta zevkin doruklarında sevişiyordu. Bu bir ayin, bu bir doğuş bu bir varoluştu.
Hızlı alınan nefesler, göğsünü hareket ettirdikçe, kendinden aldığı zevk zirveye ulaşıyordu. Tekrar aynanın karşısına geçtiğin de daha bir değişmiş ve daha bir güzelleşmiş hissediyordu. Güneşin sunduğu ışık, terden ıslanmış bedeninde ışıl ışıl parlıyordu. Açık yeşil gözleri daha bir iri göz bebeklerinin, yeşilden ziyade sarıya dönmeye başlaması, dolgun dudaklarında bir kıvrılmaya sebep oldu. Onu gizlice izleyen bir çift gözün, aklından artık hiç çıkmayacak olan bu bedene bakışları, günaha davetiye gibiydi. O gözlerin sahibinin de bir gün sırası gelecekti.
Sadece zaman..... Bir kadının en güçlü silahıyla vurmadan önceki, zevk alınması için ayrılmış süredir.
Masumiyetinin bedelini ödeyecek olan erkek ırkına bahşettiği zaman.........
Ve işte o gün gelmişti. Artık kapatıldığı karanlıktan çıkmasına az bir zaman kalmıştı. Ona düşen sabırla beklemekti çünkü alacağı bir intikam vardı ..
Onu karanlığa mahkum eden erkek soyundan.....!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALOMA
Historical FictionSabırla karanlıklar arasında beklenen yılların intikamını alacaktı. Tüm erkek soyundan....! Tarihî kalıntılar arasında kaybolmuş bir efsane ve bu efsanevi hikayeyle yolları kesişen bir genç kızın hikayesi.. *SALOMA*