Dopis

129 9 10
                                    

, Stannis Baratheon, osobně píši tento dopis a doufám, že se dostane k adresátovy ve správnou dobu.
Věc se takto. Jednoho dne jsem při své návštěvě Casterlyovy skálu, narazil na nádhernou ženu, nesoucí jméno Rianna Lannister. Její krása a duše tak ohromila, že jsem se začali tajně vídat. Naše láska byla tak veliká, jsme podstoupili tajný sňatek manželský, ze kterého mělo vzejít nádherné dítko. Dnes Nenese jiné jméno, než je Kristhyne Cersei Tyrell. Avšak brzy se musela Rianna z nařízení otce, vdát za lorda Illjaha Tyrella z Vysoké zahrady.
Tudíž se náš sňatek anuloval, avšak nenarozené dítě jsem splodil .
Tudíž Illjah Tyrell nemá dědice.

Jak jistě víme,za včerejšího dne nás opustil Robert Baratheon, můj bratr. Děti jeho královské manželky, však nejsou jeho. Jejich otcem je ser Chaime Lannister a nikdo jiný.
To znamená, že moje dcera, Kristhyne Cersei Tyrell, je můj nástupce na trůn, protože to jsem pravý král Sedmi králoství. Pokud mi dcera nebude věřit, radím jí, ať se zeptá své matky Rianny Lannister, pokud to ovšem ještě neví. Snad se v blízké době uvidíme.

Tak píše Stannis Baratheon, právoplatný vládce Sedmi králoství, lord z Bouřlivého konce.

---

Btw celá tahle kapitola je ten dopis.
Jinak děkuju za všechny

votes&reads&komments

RIGHTFUL RULER (GOT FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat