"Tak pojď, dáme ti najíst."Řekl Nicolas, který se už od včerejška snažil nového neka uklidnit.
Ten se však odmítal hnout od svého bratra a neustále vrčel na všechny okolo, nebylo to ale tak hrozné jako včera, kdy Nicolasovi způsobil i pár škrábanců. Ten se proto rozhodl poslat ho do pokoje, kde přebýval i jeho bratr, aby si odpočinul.
Neko se však skoro vůbec neuklidnil a dál byl agresivní, dokonce i na neka okolo něj, proto také nemohl být v herně a Nicolas ho stále nechával na pokoji.
Nejdřív si zjistil, jaký je to druh neka, než se rozhodl nakrmit všechny a zbývající jídlo pro ty dva jim donést osobně do jejich pokoje.
Když vešel, nejdřív si všiml, že neko vypadal uvolněně, než si ho však všiml a znovu se naježil. Trochu si povzdechl a jídlo položil na stůl.
"Čičiči."Zkusil k sobě přivolat prvního a klidnějšího neka, který se nejdřív nehnul z místa, ale pak se k němu pomalu rozešel.
Nicolas se slabě pousmál, jemně si ho na sebe natiskl a hladil ho chvíli po ouškách, než si ho vyzvedl do náručí. Dál pokračoval s hlazením, než se pomalu nahl k jeho oušku.
"Potřebuju, aby jsi uklidnil brášku zlatíčko, musím ho ošetřit stejně jako tebe předtím, ale nechci ho stresovat, myslíš, že to zvládneš?"Neko jen zastříhal oušky a slabě kývl, tak ho Nicolas zase postavil na nožky.
Chvíli sledoval, jak toho druhého neka bere za ručičku a něco mu říká, než se vydal do ordinace. To už se ti dva vydali za ním, i když ten druhý tak trochu nedobrovolně.
Když Nicolas došel do ordinace a sedl si na židli, čekal na ně. Bylo trochu zábavné sledovat, že nejdřív nechce dovnitř, ale nakonec ho dostal dovnitř a zavřel za nimi dveře.
Bylo vidět, že je neko zmatený. Nejistě se rozhlížel a podezíravě sledoval Nicolase.
"Co tu děláme?"Promluvil po chvíli tiše a přitiskl si svého brášku k sobě.
"Potřebuju tě jen vyšetřit zlatíčko, nic to není."Řekl s mírným úsměvem Nicolas a pak se ho spolu s jeho bratrem snažil přesvědčit, aby se posadil na stůl, což se moc nedařilo, protože když se k němu Nicolas přiblížil, znovu ho poškrábal. I tak byl Nicolas trpělivý a nakonec ho přiměl po dlouhé době posadit.
ČTEŠ
Majitel útulku
FantasyÚtulek pro neka je něco jako noční můra. Násilím nutí neka mít děti a když nejsou dokonalé, tak je zabijí. Zatuchlé místnosti a loupající se zdi v pokojích vězněných jsou všude. Vypadá to tam jako v opuštěném vězení, kde nechce skončit žádný neko...