h a i l e y
V polospánku jsem ruku natáhla směrem k Justinově půlce a nahmatala jen prázdné místo. Vstala jsem z vyhřáté postele a spustila bosá chodidla na studenou zem. Žaludek jsem měla sevřený z pomyšlení, že se za několik hodin ocitnu v křesle před kamerami. Když jsem se minulý týden dozvěděla, že mě chce James Corden ve své show, nebyla jsem schopná ze sebe vydat ani hlásku.
f l a s h b a c k
„Hailey, shání se po tobě Patrick." Amanda nakoukla do šatny, kde jsem se zrovna převlékala na focení a omluvně se usmála.
„Dále," ozval se jeho hlas, když jsem zaklepala na skleněné dveře jeho kanceláře. Ukázal na židli před dřevěným pracovním stolem, abych se posadila a udělala si pohodlí, „něco k pití?"
„Vodu, prosím." přešel k malé ledničce ze které vytáhl dvě lahve s vodou a jednu přede mě postavil na stůl.
Usadil se zpět do své kožené židle a také se napil. „Před chvílí mi volal James Corden a poprosil mě, jestli by do The Late Late Show mohla přijít ta nově objevená modelka, která snad všechny okouzlila." jeho slova mě zaskočila, ale jakmile jsem si po několikáté přehrála to, co Patrick vlastně řekl, kývla jsem na souhlas.
Vyběhla jsem na chodbu a z kapsy kalhot vytáhla svůj telefon. Měla jsem neskutečnou radost, o kterou jsem se chtěla podělit s Justinem.
„Zlato, teď nemůžu moc mluvit. Jsem uprostřed focení."
„Jen jsem ti chtěla říct, že příští čtvrtek budu The Late Late Show. A napadlo mě, že bys mohl jít se mnou a podpořit mě." vypískla jsem nadšeně.
„To je vážně skvělý, ale já-" na chvíli mezi námi zavládlo ticho, „eh, totiž. Slíbil jsem Patrickovi, že si zahrajeme pár her a pokecáme. A je mi blbý to rušit, protože jsme se teď dlouho neviděli."
„Jasně. Uvidíme se u tebe." odtáhla jsem telefon od ucha a hovor ukončila před tím, než stihl něco dalšího říct. Zahnala jsem několik slz, které se vydraly na povrch a se zklamaným výrazem se vrátila zpět do šatny, abych mohla dokončit focení.Otevřela jsem dveře od koupelny a rozhodla se pro ranní sprchu. Kapky horké vody dopadaly na mé tělo a já alespoň na nějakou chvíli mohla vytěsnit myšlenky na dnešní večer. Doháněl mě strach ze samotného Jamese nebo z toho, co se vlastně bude dít a co mám očekávat.
Přešla jsem do kuchyně a zrak mi padl na spícího Justina, který zabral celý gauč. Z lednice jsem vyndala vše potřebné k přípravě palačinek a o pár minut později je velkým množstvím pomazala nutellou.
Tác se snídaní jsem položila na stůl v obýváku a rukou pohladila Justina po tváři. Na tváři se mu objevil úšklebek, ale spal dál. Naklonila jsem se blíže k němu a obličej mu zasypala několika polibky.
„Dobré ráno, ospalče." spokojeně zabručí, když si všimne talíře s palačinkami.
„Teda, tyhle rána se mi líbí." rty přitiskne na ty mé a zakousne se do palačinky.
Udělám to samé, jenže má nervozita z dneška mi nedovolí sníst víc než jedno sousto. „V kolik přijde Patrick?" stále jsem byla trochu naštvaná, že se mnou dnes nepůjde.
„Ve čtyři," pohladí mě po stehně a znovu mě políbí, „budeme se na tebe koukat odsud." Jako kdyby to bylo to stejný.
Zbytek dne jsme strávili v posteli mazlením se a sledováním filmů. Z těchto chvil nás vyrušilo upozornění na mém telefonu, že je čas se připravit. Přesně ve čtyři se u Justina objevil Patrick a oba spolu usedli s pivem v ruce k televizi.
ČTEŠ
THE BEST CALVIN KLEIN MODEL
RomanceHailey se zdá, že pro ni život nepřipravil nic dobrého. Po tom všem trápení, ubližování a smutku, co už zažila, může doufat jen v to, že přijede princ na bílém koni, který ji z té zakleté komnaty vysvobodí. Otázkou však je, jestli to bude právě Just...