j u s t i nLežel jsem na svém koženém gauči a se skleničkou tvrdého alkoholu opět přemýšlel o Hailey. Vlastně jsem celé dny nedělal nic jiného a stalo se to mým zvykem od toho dne, kdy se po Jamesově show nevrátila večer domu.
Každou možnou chvíli jsem kontroloval sociální sítě ve snaze, že mi napíše nebo napsala, ale neudělala to. Byla tak moc tvrdohlavá, stejně jako já a čím déle byla pryč, začínalo mi docházet, že získat ji zpět nebude tak lehké.
Ano, měla důvod mě nenávidět, stejně tak jako přestat mi věřit. Uvnitř mě pomalu umíral i ten poslední kousek naděje, že by se mohla vrátit. A já se nenáviděl ještě víc. Bylo mi ze sebe zle a chtěl jsem na tyhle věci a myšlenky zapomenout.
Znovu jsem upil ze své skleničky a vychutnal si hořkou chuť tmavé tekutiny. Při posledním doušku mi zaskočilo, když se místností ozval zvuk příchozího upozornění z mého telefonu a já se tak lekl.
Uživatel haileybaldwin Vás označil/a v příspěvku.
Líbí se to kendalljenner, justinesky, arianabieber a 998,979 dalším.
haileybaldwin Tam kde jsi ty, chci být i já.
@justinbieberNechápal jsem pointu popisku a tak telefon raději odhodil na druhý konec gauče. Dolil jsem si zbytek Jacka Danielse a prázdnou flašku odložil na skleněný stolek přede mnou a abych si udělal větší pohodlí, natáhl jsem si na něj i své nohy.
„Udělala ze mě trosku." v ruce jsem svíral skleničku a pohyboval s ní tak, aby její obsah kroužil a následně do sebe tekutinu jedním lokem obrátil. Chtělo se mi brečet z toho jak moc moc jsem v hajzlu. Prohrábl jsem si své vlasy a potáhl se za konečky.
„Justine." uslyšel jsem ten jemný a tichá hlas, který mohl patřit jedině jí. Hlavou mi proběhla myšlenka, že chlapi brečet neumí nebo to nedokážou, ale já v tu chvíli propukl v pláč jako malé děcko.
Opakoval jsem si, že je to jen sen, protože Hailey by se ke mně už nikdy nevrátila za to, co jsem udělal, ale pak jsem si vzpomněl na popisek pod naší fotkou kterou přidala. A to, že to není sen mi dokázalo její jemné pohlazení v mých vlasech a to mě připomnělo se k dotyčné osobě otočit. Byla nádherná. Ještě krásnější, než když jsem ji viděl naposled a že to bylo doopravdy doba.
„Je mi to líto." svou hlavu položila na mé rameno a svou drobnou ruku vtiskla do té mé.
„Jsi zpátky." vydal jsem ze sebe koktavým hlasem a snažil se vzpamatovat z toho, že to není přelud. Že je tady se mnou a konejšivě mě hladí, tiskne se ke mně, aby mě utišila.
Úlevně jsem vydechl nad pocitem, že jsem si mohl konečně užívat přítomnost a spokojeně zamručel nad každým jejím dotykem. Tolik mi chyběla.
Jemně se usmála a vtiskla mi malý polibek na levý spánek. „Trochu jsem si s tím příchodem dávala na čas," znovu se usmála, tentokrát tím nevinným úsměvem a propletla si se mnou prsty, „jsem zpátky a v nejbližší době nemám v plánu znovu odejít. Jen buď ke mně upřímný, protože další šok a nátlak v podobě novinářů zažít nechci a ani bych ho nezvládla. A miluji tě."
Místo odpovědi jsem své rty přitiskl na ty její, které chutnaly po vanilce a dlouze ji políbil. Bylo to jako bych ji líbal poprvé a naposled; dlouze a vášnivě, protože mi tak moc zkurveně chyběla a já si bez ní nedokázal představit další den.
„Mrzí mě, co se stalo u Jamese a nenávidím se za to, že jsem nešel s pravdou ven a raději něco takového skrýval, ale měl jsem strach. Bál jsem se, jak bys reagovala, co bys na to řekla a já tě nechtěl nechat jít. Každá před tebou odešla a já nechtěl, abys byla další."
Opět se jí po tváři rozlil úsměv a opřela se o mé tělo. Ruku jsem přehodil přes její rameno a majetnicky si ji k sobě přitáhl. „Můžeš mi o všem a Sam říct teď."
Její věta mě mírně rozhodila, ale souhlasil jsem. Vždyť jsem ji miloval, tak proč bych ji o někom, koho také miluji neměl říkat? „Kde začít?"uchechtl jsem se a lehce se podrbal na zátylku, „bylo mi sedmnáct, Selena pár dní před tím, než jsme se poznali oslavila své osmnáctiny a nás tak dělil jen několika měsíční věkový rozdíl. Poznali jsme se čistě náhodou, když jsem s pár kámoši vyrazil na skateboard a projížděli jsme ulicemi. Nějaký holce vypadla peněženka a tak jsem se za ní vydal. V té době se z ní stávala začínající modelka a já byl jen kluk na skejtu,"políbil jsem Hailey na vlasy a více se zavrtal do sedačky,
„a takhle jsme se poznali. Začali jsme spolu chodit na rande a bylo jí jedno, že já jsem oproti ní nic. Říkala mi, že mě i tak miluje a při téhle větě se dokázala tak sladce usmát. A o rok a něco později se konal konkurz na modela, do kterého mě Selena uvrtala. Šel jsem tam jen kvůli ní a nic si od toho nesliboval, ale ještě ten večer mi volali, že si mě vybrali. Oba jsme měli rozjetou kariéru. Moc jsme na sebe neměli čas a potkávali se jen večer, kdy jsme byli vyčerpaní. Pár dní na to jsem fotil pro Calvin Klein a ona trvala na to, že to chce menší oslavu. Uvědomil jsem si, že ten vztah je stereotypní, ale stejně jsem z něj neodešel. Když s jistou osobou netrávíš tolik času jako dřív, už tě to k ní netáhne, omrzí tě to a to se stalo mně."
„nejdřív se mi nechtělo, ale souhlasil jsem. Šli jsme na večeři, potom do baru a museli noc strávit v nějakém hotelu, protože nás omámil alkohol. Neměli jsme tušení, že od toho dne budeme tři a když se to zjistilo, byl jsem z toho upřímně v hajzlu. Nebylo mi ani dvacet a měl se ze mě stát táta. Domu jsem se vůbec nevracel, protože jsem to nedokázal pochopit. Dělal jsem různé blbosti a nelitoval jich. Oba jsme věděli, že náš vztah nemá v budoucnu žádnou šanci a ukončili to. Nelituji toho, že máme Sam, protože ona je to nejlepší, co se mi v životě stalo. Se Selenou spolu vycházíme a teď mám tebe. A teď jsi ty to nejvíc, co mě mohlo potkat."
omlouvám se. je to přesně měsíc od poslední části, která podle ohlasů sklidila úspěch. doufám jen, že jste na novou kapitolu čekali a těšili se. musíte se mnou mít trochu trpělivost, protože se toho teď v mým nudným životě stalo dost a já kvůli tomu neměla náladu.
teď nevím, jestli byl v předchozích kapitolách zmíněn věk malé Sam, pokud ano, tak mě omluvte, ale odteď jí jsou tři. :d
a ještě jednou se omlouvám za svou neaktivitu. v následujících dnech můžete čekat další kapitoly a nebo;napište mi, z čeho byste chtěly novou kapitolu.🖤
ČTEŠ
THE BEST CALVIN KLEIN MODEL
RomanceHailey se zdá, že pro ni život nepřipravil nic dobrého. Po tom všem trápení, ubližování a smutku, co už zažila, může doufat jen v to, že přijede princ na bílém koni, který ji z té zakleté komnaty vysvobodí. Otázkou však je, jestli to bude právě Just...