n o b o d y p o v ' s
Tři týdny; doba před jakou Hailey odletěla do Hong Kongu fotit pro Vogue. Jednadvacet dní, kdy s Justinem udržovala vztah na dálku skrz facetime a pokaždé, když ji večer přepadl stesk, měla chuť veškeré oblečení nacpat do kufru a odletět za ním. A skutečnost, že posledních pár dní zněl během jejich rozhovorů nebo spíše Haileyiných monologů divně a hovory se z běžných dvou hodin omezily na pouhých třicet minut, ji nenechávalo klidnou.
Vzbudila se opět ve stejný čas jako předešlé dny a utíkala do koupelny. Nestačila za sebou zavřít dveře, takže zvuky, které z koupelny vycházely, donutily vstát i Gigi, která šla Hailey raději zkontrolovat.
„Je ti něco?" ochranářsky svou kamarádku hladila po vlasech.
„Nejspíš jsem jen něco snědla." zamumlala Hailey a vydala se zpět do ložnice. Nebyla to úplně pravda. Za poslední čtyři dny se ani jednou pro jistotu nedotkla jídla, protože měla strach, že znovu skončí skloněná nad záchodovou mísou.
Vzala si na dnešní odpoledne volno, protože by s největší pravděpodobností nezvládla stát několik hodin před objektivy foťáků. Zůstala zachumlaná ve velké posteli pod několika přikrývkami. Pod návalem únavy jí těžkla víčka, ale ona se stále přemlouvala, aby zůstala vzhůru. Co kdyby zavolal Justin? Jenže nezavolal, a tak Hailey usnula, když poslední slza stekla po tváři.
-
Ráno se vzbudila stejným způsobem. Stále si v hlavě opakovala, že to nic není, že dnes z postele nevyleze. Ale když se její žaludek po několikáté obrátil o sto osmdesát stupňů, odkryla lehkou peřinu a zamkla se v koupelně. Mezitím šla Gigi i pro Bellu, protože nevěděla, co má s Hailey dělat.
V koupelně strávila celou věčnost, a kdyby ji z přemýšlení nevytrhlo klepání na dveře a prosebné hlasy jejích kamarádek, aby odemkla, nejspíš by seděla dál.
Přistoupila k umyvadlu, aby si pod tekoucí vodou opláchla obličej, ale zarazila se nad svým odrazem v zrcadle. Tvář jí zdobily velké kruhy pod očima, které by se nepodařilo zakrýt ani tím nejlepším korektorem.
Se studem odemkla dveře, když Gigi s Bellou stále naléhaly. Nestačila nic říct, protože jí do dlaně vtiskly těhotenský test.
„To není z jídla." to si myslela i ona, ale možnost, že by mohla být těhotná ji nenapadla a řadila se až na poslední příčku. A tak se znovu zavřela v koupelně. Ruce se jí třásly, když se snažila vyndat test.
Čekalo ji nejdelších a nejhorších pět minut života. Jakmile se místností rozlehl zvuk telefonu oznamující konec odpočtu, zhluboka se nadechla a pozornost věnovala těhotenskému testu.
Hypnotizovala dvě čárky na malém proužku. Nemohla tomu uvěřit. Špatně se jí dýchalo a svezla se po studených kachličkách na zdi koupelny. Byla natolik zabraná do svých myšlenek, že přehlédla, jak se Gigi s Bellou skrčily na stejnou úroveň a hlasitě se radovaly.
„Ty jsi těhotná!" vypískla s nadšením Bella.
„Budou z nás tety!" zřejmě byly jediné, které to jistým způsobem těšilo.
Hailey na okamžik ztratila řeč. „Nemůžu být těhotná," ucítila první slzu, která se prodírala ven, „nemůžu být těhotná." znovu zopakovala a složila obličej do dlaní.
„Proč ne?"
„Kdo je těhotnej?" ozvalo se zpoza dveří, ve kterých stála rozespalá Taylor.
„Vždyť už jedno dítě má. Co by asi řekl na tohle?" fňukla.
„Měl by radost. Ohromnou radost." shodly se a vtáhly ji do velkého objetí.
ČTEŠ
THE BEST CALVIN KLEIN MODEL
RomanceHailey se zdá, že pro ni život nepřipravil nic dobrého. Po tom všem trápení, ubližování a smutku, co už zažila, může doufat jen v to, že přijede princ na bílém koni, který ji z té zakleté komnaty vysvobodí. Otázkou však je, jestli to bude právě Just...