Schimbare

29 4 0
                                    

Cum este când totul se schimbă?
Când o femeie este și tată și mamă pentru copilul ei?
Când numai ea știe câte suferiințe a îndurat și totuși nu poate avea parte de iubirea unui bărbat care să o merite...
Păi totul s-a schimbat după divorț , mama plecase în străinătate să îngrijească bătrâne fiindcă nu găsise un loc de muncă unde locuiam noi.
După ce s-a întors în țară , aveam 7 ani și începusem școala.
Îmi amintesc că eram un copil timid și rușinos până în clasa a 3 a cred când m-a luat gura pe dinainte de nervii și le-am numit proaste pe două colege pe care nu le suportam și nici ele pe mine și se lua de mine.
Iar în clasa a 4 a îmi amintesc că m-am îndrăgostit pentru prima dată de un coleg de clasă și l-am plăcut anii buni.
În clasa a 5 a am avut parte de violență în școală până în clasa a 8 a fiindcă chiar dacă nu eram eu vinovată , tot nu eram crezută de nimeni și eram înviinuită.
Când un băiat cu ochelari mai înalt decât mine și vărul său au început să se ia de mine , m-au bătut de fiecare dată după ore , mereu îmi era frică când se terminau orele și fugeam cât de repede puteam ca să nu mă prindă dar ghinionul meu era că de rareori scăpam.
Apoi a trebuit ca școala mea să fie renovată și a trebuit 2 ani să merg cu microbuzul școlar.
Primind bătaie de la băieții din el , ascultând insultele șoferiței , având gumă în păr , punându-mi o cutie de lapte spartă în geantă , umilința pe care o aveam când făceau mișto de mine , când era să fiu exmatriculată din școală din cauza unei fete care ar face orice ca să mă scoată de pe fața pământului , lovituriile primite de la elevii de serviciu pe hol și mai ales dățiile în care mergeam pe jos  cu câinii după mine de la școală kilometrii întregi pentru a nu fii lovită de cineva în microbuz.
Când în sfârșit am scăpat de clasele gimnaziale totul a început să fie mai bine.
Mai ales faptul că când am dat Evaluarea Națională m-am îndrăgostit de un băiat drăguț care s-a dovedit fiind viitorul meu coleg de clasă.
Am început anul școlar în forță , mirându-i pe profesorii de cunoștiințele mele , concurând la note cu o fată , totul era ok până când m-am îndrăgostit de cel mai tâmpit băiat din lume.
Mi-am promis , m-am convins singură că nu îl voi place deloc și nu voi fii iubita lui și totuși...
M-am îndrăgostit ca drq de mult de el încât am renunțat la aproape tot pentru el.
Mă certasem cu familia , familia mea mă ura pentru acest fapt , îl sunam zilnic , ne întâlneam cât de des puteam dar nu mai era el.
Numai era tâmpitul , sincer , drăguț și timid pe care odată l-am iubit dar tot continuam să o fac...
Mi-am simțit oribil mai ales pentru că mergeam la aceeași școală , îl așteptam în pauza de masă pe hol și nu venea , când eram supărată stăteam singură în sala de clasă așteptând să vină să mă împace dar nu a fâcut nimic , l-am rugat să mă sărute dar nici măcar nu a încercat să o facă.
După aceea  a plecat la lucru în alt județ , timp de 2 săptămâni vorbind rar cu mine la telefon.
Când am greșit vorbind cu un băiat ca prietenii prin mesaje a început să îmi spună că mă iartă dar după mi-a reamintit zilnic de asta...
Când eram cu un coleg și colega de bancă și mergeam la magazin m-a văzut și a devenit roșu ca focul de la gelozie cred.
Mereu i-am fost alături dar lui nu îi păsa de mine când plângeam de la faptul că îmi era dor de el...
A spus că o să mă scoată în oraș dar nu a făcut-o.
A spus că îmi va cumpăra un cadou frumos pentru ziua mea dar nici măcar nu s-a deranjat să vină la petrecerea de ziua mea de naștere și nici nu mi-a luat un cadou , putea lua și o buruiană de la cimitir dar eram fericită pentru că mi-a dat-o el...
Apoi a promis că merge cu mine la o festivitate dar nu a venit , m-a mințit că a avut un accident și a ajuns în spital cu un picior rupt și brațul luxat.
Dar el era bine mersi acasă și eu plângeam.
Apoi m-am despărțit de el fiindcă simțeam că nu îl mai iubesc sau doar vroiam să fiu mai fericită chiar dacă îl mai iubeam.
Apoi a doua zi de dimineață am aflat că are deja o nouă iubită...
Practic era imposibil pentru mine ca un băiat să își facă o relație peste noapte.
Apoi am primit un apel necunoscut de la ghiciți cine , chiar actuala lui care m-a luat la rost de ce vorbesc cu iubitul ei când defapt el mă suna continuu , îmi dădea mesaje și se prefăcea că vrea să fim prietenii.
După puțin timp iar un apel de la un număr necunoscut și era de la un obsedat de prin acest loc și evident tot fostul ia dat numărul meu de telefon ca și actualei lui...
Apoi i-am dat block pe toate rețelele de socializare , i-am blocat nr. și am plâns mult până când ..........

Povestea vietii meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum