Păi întâmplările sunt recente deci nush ce să mai spun dar credeți ce vreți.
Crush se comporta ca un îndrăgostit și aveam suspiciuni când fostul meu bff l-a întrebat dacă mă place și el nu a vrut să răspundă la mesaj pe acel grup de pe Wapp și a preferat să îi răspundă în privat.
Cu o seară înainte de școală am vorbit cu crush pe apel 3 ore fiindcă nu avea somn deloc.
De dimineața am fost trezită de alarmă apoi am primit un apel de la el pentru ca să mă trezească.
Ceea ce este foarte drăguț din partea lui , păi și el este un drăguț și îmi place totul la el dar el nu vede asta.
Ieri muream de plictiseală la școală fiindcă diriginta nu era în clasă iar el și-a făcut timp să îmi trimită mesaje în timpul orelor.
Atunci mi-a făcut ziua mai frumoasă defapt aproape întodeauna îmi face ziua mai frumoasă fiindcă el este genul acela de băiat amuzant , drăguț și interesant.
Orice fată l-ar putea plăcea și totuși încă nu are iubită.
Dar sincer simțeam că mor când mi-a spus că o place pe fata aia de 13 ani de pe grup , el fiind băiatul perfect și cel pe care l-am visat întodeauna și mi-am dorit să am un iubit la fel ca el.
Dar totuși am reușit să stric totul , am scris într-un mesaj pe Wapp că nu mă iubește și el a confirmat asta apoi m-am certat cu BFF fiindcă nu am mai fost prietena ei cea mai bună , avea alt BFF și eram nervoasă și i-am spus că o fată pe care ea o urăște va deveni BFF-ul meu iar ea crezând că chiar eram BFF cu fata aceea și așa ea s-a supărat pe mine nu a mai vorbit cu mine și m-a înlocuit.
Și de atunci ea și crush mă lasă cu unseen și seen pe Wapp...
Și sincer am plâns mult aseară dar nu am ce să fac mai ales că fostul meu BFF și crush erau cei mai importanți din viața mea și încă îi iubesc mult pe amândoi dar ei nu și dacă ar fii ținut la mine ar fii avut măcar curajul să vorbească cu mine și să nu mă lase cu unseen și seen.
Acum nush ce se va întâmpla dar vom vedea...
CITEȘTI
Povestea vietii mele
Non-FictionOpera de arta facuta pentru a ma descarca de sentimente sau uneori de plictiseala dar si cu o parte din opinia si gandurile mele, putin cam dramatica:) mehh