Pai dupa multe intamplari legate de scoala printre care și o cearta monstruoasa cu 2 colege si toata clasa era împotriva mea cu o excepție colega mea de banca care mi-a fost alaturi mereu din clasa întâi pana in prezent...
Am avut partea de o provocare în care eu și crush sa avem o relație pentru 3 săptămâni dar în a doua săptămână și-a făcut o iubita din liceul lui fiindca mna e distanta dintre noi de vreo 5/6 ore de mers cu mașina dar din pacate nu ne-am întâlnit niciodata și nici nu mi-a putut spune ca are o relație deoarece și-a spart telefonul și nu mai funcționa.
Iar în aceea saptamana m-am simțit nașpa de tot, aveam o raceala nasoala și mai plângeam noaptea facandu-mi griji pentru el care avea pe altcineva.
Iar cand a revenit atunci numai era el, era alt omorât devenise dur, rau, indiferent, nepasator și fara pic de fericire...
Și de prima data m-a întrebat dacă am numărul de telefon al acelei fete de 13 ani pe care spunea că o iubește și o va iubi mereu chiar daca cu ea nu prea mai vorbea și îmi acorda mai multa atenție mie de ceva timp...
Cine l-ar putea înțelege pe acest baiat???
Nici macar mama lui nu cred ca poate sa o facă, dar poate intr-o zi voi reuși sa îl înțeleg, sa speram...
Adevarul e ca vietiile noastre sunt asemănătoare , amândoi locuim cu mama sa fiindca nici tatal meu iar nici tatal lui nu l-a iubit vreodata și ma simt minunat când vorbesc cu acest baiat care fără sa stie sau sa vrea m-a facut sa îl iubesc și sa nu îmi doresc alt iubit vreodata...
Se spune ca prima dragoste nu se uita niciodata dar va ganditi la faptul că nu e primul iubit sau prima iubita defapt e persoana care te-a facut sa te simți diferit, special, cu care ai ras și ai plâns și are nu îți va dori niciodata raul.....
Poate ca nu primul meu iubit a fost prima mea dragoste fiindca nu m-am simțit deloc speciala în preajma lui defapt ma simțeam neliniștita mereu și dupa 2 luni de relație simțeam ca nu ma mai iubește și ca vroia doar sa ajung în patul lui apoi ma mintise și nu mai puteam suporta.
Iar singura persoana care mi-a luminat calea a fost aceea pe care nu o suportam de când am inceput sa vorbim pe un grup de unde ne-am și cunoscut prima data.
Ironizamdu-ne unul pe altul dar în timp am devenit prieteni iar eu dupa puțin timp am inceput sa îl plac pentru felul sau de a fi.
Fiindca el pentru mine era și este înca baiatul visurilor mele și nu pentru ca are cine știe ce, mai degraba pentru ce are în interiorul sau si asta ar trebui sa fie valabil pentru toți faptul că nu conteaza niciodata exteriorul ci interiorul la o persoana.
Frumusețea poate disparea oricând dar nu și ceea ce ai în suflet.
Poate ca eu tanjesc dupa iubirea unei persoane de sex masculin fiindca nu am avut partea de iubirea paterna și când am avut parte de ea dar din partea bunicului acesta a murit.
Cred ca toți ne-am dori sa înviem persoanele cele mai dragi care nu mai sunt printre noi dar înca nu s-a descoperit vreo cale de catre cercetatori.
Reluând ceea ce am început când am aflat că are iubita plângeam și tot de atunci în fiecare noapte plâng.
Par fericita pe dinafara dar pe dinauntru nu sunt...
M-am hotarat sa ma schimb sa ma impac cu toate fetele cu care m-am certat și sa redevenim prietene iar ele fiind niște persoane minunate au acceptat și pentru a
sta le multumesc din suflet.
Mai bine sa ai o prietena care va fii alaturi devine mult timp decât sa te certi cu multe fete din cauza unui baiat care posibil sa
Nu îți mai fie alaturi.
Și cam de tot atunci cand mi-a spus de iubita lui am inceput sa vorbim rar, el crezand ca sunt geloasa și nu ca sufar.
Iar eu fiind cam diferita nu prea arat când sunt geloasa și daca o fac încerc sa nu exagerez și asta ia plăcut mult fostului meu iubit care era și primul fiindca mna sunt o urata și inocenta pentru simplul fapt ca nu mi-am început viața sexuala cand aproape toți baietii care doresc sa fiu iubita lor vor doar sa ajung în patul lui și apoi sa ma
paraseasca mai exista posibilitatea de a nu ma parasi din prima dar tot se vor desparți de mine la un moment dat iar atunci când voi ajunge sa fiu mireasa știu ca nu mi-am putut pastra puritatea pentru o persoana care probabil nu merita.
Aceasta e doar opinia mea dar faceti cum doriti doar ca nu prea ar fii bine sa va incepeti viața sexuala la vârste așa de fragede între 12-15 ani macar sa aveti 18 ani fiindca oricând se poate întâmpla fără sa vreti sa ramaneti insarcinate și puteți avea probleme cu sanatatea și veti lasa la o casă de copii, pruncul pentru ca nu îl puteți crește sau cine știe ce...
Mai bine ar fii ca cei care nu pot avea grija de un copil sa nu îl mai faca...
Așa un înger micuț de copilaș nu va avea o soarta rea sau daca cumva s-ar întâmpla asta macar copilul sa ajunga la o familie iubitoare care își doresc cu adevarat un copil și nu pot avea...Îmi pare foarte rau pentru ca postez așa de rar dar toti avem serviciu si scoala, va pup pe toti si va doresc numai bine
CITEȘTI
Povestea vietii mele
Non-FictionOpera de arta facuta pentru a ma descarca de sentimente sau uneori de plictiseala dar si cu o parte din opinia si gandurile mele, putin cam dramatica:) mehh